K Tech - Ultra PRO a realizat o cifra de afaceri de 41,9 milioane USD, in primul semestru al acestui an, in crestere cu 34% fata de perioada similara a anului trecut, potrivit datelor furnizate de companie. "Politica de consolidare a grupului K Tech - Ultra PRO si strategia de extindere a retelei de magazine Ultra PRO Computers se regasesc si in evolutia pozitiva a cifrei de afaceri. In plus, dinamica pietei din acest an este un alt indicator important, iar rezultatele financiare ale grupului K Tech - Ultra PRO le confirma", a declarat Catalin Butolo, director de marketing al grupului K Tech - Ultra PRO.
In primul trimestru al anului 2007, grupul K Tech - Ultra PRO a obtinut un procent de 12,1% din piata desktop PC (conform IDC), ca numar total de unitati asamblate si vandute sub brandul propriu Ultra. Pe primul semestru al anului 2007, grupul K Tech - Ultra PRO si-a mentinut ritmul de crestere obtinand o cota de piata de 11,1%.
"Un alt factor important ce va influenta semnificativ cota de piata este implicarea grupului K Tech - Ultra PRO in programul guvernamental Euro 200. Prin prisma rezultatelor obtinute, estimam pentru finalul acestui an, o crestere importanta a cotei de piata, ceea ce va confirma pozitia de lider a grupului K Tech - Ultra PRO pe piata IT&C", a adaugat Catalin Butolo.
Conform ultimului studiu destinat exclusiv pietei de retail, brandul Ultra detine o cota de piata de 12% in topul vendorilor, branduri consacrate atat la nivelul pietei IT romanesti, cat si la nivelul pietei IT internationale. Pentru acest an, grupul K Tech - Ultra PRO si-a propus o crestere a cifrei de afaceri cu aproximativ 20% fata de 2006, in conditiile in care este estimata o majorare a pietei IT cu un procent cuprins intre 10 si 15%.
Pentru piata de PC-uri, grupul estimeaza o crestere de peste 20%, din punct de vedere al numarului de unitati vandute. Spre deosebire de spatiul european, unde serviciile IT detin cea mai mare pondere, in Romania piata de PC-uri detine cel mai mai mare procent. "Estimam insa ca in urmatorii patru ani si piata de servicii va cunoaste o crestere accentuata", considera conducerea grupului.
Pentru anul 2007, compania isi propune consolidarea directiilor de business ale grupului K Tech - Ultra PRO, in acord cu un pachet de servicii personalizate destinat clientului final. De asemenea, tot in 2007 va fi extinsa reteaua de magazine Ultra PRO, prin inaugurarea unui numar de patru noi centre ce implica o investitie de 550.000 USD.
Pe componenta de vanzari online, www.upshop.ro, conducerera companiei estimeaza ca aceasta va detine un procent de 5% din cifra de afaceri a grupului. Grupul K Tech - Ultra PRO desfasoara activitati atat in segmentul de retail, cat si in cel de distributie. In anul 2006, grupul K Tech - Ultra PRO a obtinut o cifra de afaceri de 84,2 milioane USD si un profit de aproximativ 1,5 milioane USD.
Articol bazat pe un material furnizat de agentia de presa Rompres.
SMART financial - www.SMARTfinancial.ro ©
.