transport caini, transport catei, transport caini international, transport catei international, transport pisici, transport pisici international, transport animale, transport animale de companie, transport caini anglia, transport caini germania, transport caini olanda, transport caini franta, transport caini belgia, transport caini pret, transport pisici germania, transport pisici anglia, transport animale anglia, transport animale germania, transport caini romania
Curs Valutar 29-03-2024 4.6085 lei 4.973 lei

 



A fost lansat Catalogul Persoanelor Fizice Autorizate click aici pentru detalii

ora exacta

Inele de logodna

Imobiliare, real estate

cosuri cadou Gourmetgift

Laronef

Contabilitate Constanta

service frigidere reparatii

Expert Contabil Constanta

Servicii curatenie Cluj

Deblocari usi metalice

Asfaltari Bucuresti

lac de pescuit cluj

Info, blog

reparatie frigidere Bucuresti

Curs Valutar E-ziare.ro


 
Contact & Despre noi
Politica de confidentialitate
SMART financial - © Smart Press
Stocheaza documente in cloud


« click pentru a vizualiza toate articolele de la aceasta categorie
Tipareste acest articol Recomanda acest articol
Adaugat in data de 11-03-2007

Live Help pentru cumparatori, sprijin pentru magazine

Live Help pentru cumparatori, sprijin pentru magazine

Conform unor analize DotCommerce, rata de abandon a cosului de cumparaturi in zona de plata directa este destul de ridicata in comertul electronic din Romania. Desi rata de abandon cauzata de procesul greoi de plata cu cardul bancar este pe ultimul loc, DotCommerce doreste sa isi ajute partenerii in rezolvarea acestei probleme prin acordarea de asistenta online si in timp real cumparatorilor.

Din aceste ratiuni, DotCommerce a implementat in mod gratuit modulul de Live Help pe 90% aplicatiile de plata ale clientilor sai. Aceasta noua facilitate este gratuita si nu presupune nici un fel de modificare a scripturilor si aplicatiilor magazinelor virtuale.

 

Analizele desfasurate de DotCommerce in perioada 2004-2006 arata ca magazinele virtuale din Romania se confrunta cu o rata foarte ridicata de abandon a cosului de cumparaturi in zona de plata directa. Daca in zona de retail se inregistreaza doar 2-3% rata de abandon , in comertul electronic din Romania acesta rata este de 64%, iar la nivel mondial este de 48%.

Principalele motive pentru abandonul cosului de cumparaturi sunt:
clientii nu au intentia clara de cumparare, ci doar fac o comparatie a preturilor in mai multe magazine; clientii sunt fortati sa se inregistreze pentru a finaliza comanda online; se adauga costuri (transport si/sau TVA) pe care cumparatorul nu le luase in considerare; procesul de plata este greoi si clientul are nelamuriri, subliniaza oficialii DotCommerce.

In mod practic, orice cumparator care selecteaza metoda de plata cu cardul poate apela un operator uman al DotCommerce pentru a obtine lamuriri sau a pune intrebari clarificatoare legate de procesul de plata cu cardul online. "Dupa o perioada de testare de 1 luna, am constatat ca cele mai frecvente intrebari sunt legate de posibilitatile de plata cu carduri de debit nationale (Visa Electron si Maestro), inrolarea in sistemul 3DSecure si utilizarea CVV2 code-ului".



"Operatorii au observat ca peste 80% din utilizatorii care au pus intrebari live si au primit raspunsuri au finalizat plata in urmatoarele 3 minute. Modulul a fost implementat initial pe zona de plata a Amenzilor de Circulatie online (www.ghiseul.ro) si ulterior testata si pe comercianti privati.

Operatorii sunt disponibili 8 ore zilnic (10 am-6 pm), de luni pina vineri. In perioadele urmatoare se incearca imbunatatirea acestui serviciu ca extindere orara si mentinerea acestui serviciu gratuit", au explicat oficialii DotCommerce.

In perioadele in care operatorii nu sunt disponibili, cumparatorii pot lansa mesaje offline acestora, urmand sa primeasca in scurt timp un raspuns via email.
Informatiile obtinute de la cumparatori vor constitui baza unor documentatii de tip Intrebari frecvente si comerciantilor le vor fi aduse la cunostiinta obiectiile, sesizarile sau reclamatiile cumparatorilor, acest tip de feedback putind imbunatati activitatea comerciantilor.

 

"Lansarea oficiala a acestui modul arata preocuparea constanta pe care DotCommerce o are in sprijinul efectiv (nu doar declarativ) al comerciantilor care au ales serviciile noastre de plata cu carduri bancare. De asemenea DotCommerce a miscorat ratele de procesare de la sfarsitul anului 2006, acestea fiind la nivelul: 151 EUR taxa aderare, 5 EUR/luna taxa mentenanta si 4,60% comision procesare.

Module aditionale sunt in faza de testare si pre-lansare, module care vor imbunatati sistemele de acceptare a cardurile online de catre comercianti, prevenirea si detectia fraudelor precum si controlul acestora asupra comenzilor acceptate".

 

Sursa: SMART financial - www.SMARTfinancial.ro ©

.


« click pentru a vizualiza toate articolele de la aceasta categorie
Tipareste acest articol Recomanda acest articol

Recomanda aceasta pagina 
Daca considerati acest articol interesant il puteti recomanda unui prieten folosind formularul alaturat.
 


Newsletter SMARTfinancial


» reset
TVA
+TVA
» arhiva curs valutar