transport caini, transport catei, transport caini international, transport catei international, transport pisici, transport pisici international, transport animale, transport animale de companie, transport caini anglia, transport caini germania, transport caini olanda, transport caini franta, transport caini belgia, transport caini pret, transport pisici germania, transport pisici anglia, transport animale anglia, transport animale germania, transport caini romania
Curs Valutar 28-03-2024 4.5892 lei 4.971 lei

 



A fost lansat Catalogul Persoanelor Fizice Autorizate click aici pentru detalii

ora exacta

Inele de logodna

Imobiliare, real estate

cosuri cadou Gourmetgift

Laronef

Contabilitate Constanta

service frigidere reparatii

Expert Contabil Constanta

Servicii curatenie Cluj

Deblocari usi metalice

Asfaltari Bucuresti

lac de pescuit cluj

Info, blog

reparatie frigidere Bucuresti

Curs Valutar E-ziare.ro


 
Contact & Despre noi
Politica de confidentialitate
SMART financial - © Smart Press
Stocheaza documente in cloud


« click pentru a vizualiza toate articolele de la aceasta categorie
Tipareste acest articol Recomanda acest articol
Adaugat in data de 03-05-2007

myAvangate - solutie IT&C de la Gecad ePayment

myAvangate - solutie IT&C de la Gecad ePayment

GECAD ePayment a anuntat lansarea comerciala a sistemului sau proprietar myAvangate dedicat industriei dezvoltatoare de software, o solutie integrata de management automatizat al canalului de vanzari, se arata intr-un comunicat trimis ziarului financiar electronic www.SMARTfinancial.ro.

myAvangate este disponibil acum la nivel international si urmeaza sa fie localizat lingvistic pentru mai multe tari, prioritara fiind Romania. Prin myAvangate, un producator de software poate gestiona online, cu resurse umane minime, intreg procesul de vanzari, incepand cu urmarirea dinamicii resellerilor si managementul licentelor, mergand pana la controlul comenzilor, facturilor, discounturilor si platilor.

Majoritatea producatorilor de software se concentreaza in principal pe etapa de constructie si de licentiere, iar procesul de vanzari este fie secundar, fie gestionat ineficient. "Forta de vanzari din companiile de software ar trebui sa isi canalizeze eforturile catre identificarea oportunitatilor si dezvoltarii ulterioare, nu numai pe mentinerea afacerii deja existente – livrarea produselor, a codurilor de acces, supervizarea comenzilor si a platilor, sau completarea unor rapoarte imense", a afirmat Carmen Sebe, CEO GECAD ePayment. "Succesul sau esecul unei afaceri sunt direct determinate de o buna sau, dimpotriva, de o nereusita strategie de management al vanzarilor", a adaugat Carmen Sebe.

"Credem ca in Romania myAvangate poate juca un rol foarte important - acela de a stimula o abordare inteligenta a afacerilor in software. Romania a fost promovata pana acum ca locatie perfecta pentru outsourcing, fapt care a condus la deschiderea a numeroase centre de suport (call-centers) si la inmultirea companiilor dezvoltatoare de aplicatii in sistem lohn, toate acestea ducand la descurajarea antreprenoriatului in domeniul software. Noi credem foarte mult in potentialul producatorilor de software din Romania, iar faptul ca ePayment dezvolta instrumente care sa sprijine activitatea acestora nu este doar o directie de business pentru companie ci solutia pe care ne simtim responsabili sa o dam pentru formarea unei industrii sanatoase de IT&C", a considerat Radu Georgescu, Presedinte GECAD Group.



In Romania exista aproximativ 1000 de companii dezvoltatoare de software, majoritatea acestora insa functioneaza ca parteneri outsource pentru nume mari de afara. Se ignora astfel potentialul de afaceri pe care il prezinta dezvoltarea si distributia aplicatiilor proprietare. Politica de outsourcing este profitabila pe termen scurt, dar impactul pe termen lung se traduce pe de-o parte prin stagnarea companiilor care dezvolta aplicatii la comanda si prin limitarea cresterii veniturilor la nivel de industrie.

"Orientarea catre dezvoltarea de software original, propriu, este o politica mult mai profitabila pe termen lung pentru firmele romanesti. Dar pentru aceasta spiritul antreprenorial trebuie stimulat, iar micii antreprenori trebuie ajutati sa isi dezvolte afacerile", a adaugat Radu Georgescu.

Sistemul myAvangate este dezvoltat integral de echipa GECAD ePayment si se bazeaza pe experienta acumulata de GECAD in trecut ca dezvoltator si vendor de software de securitate, precum si pe cea proprie ePayment. Modul de functionare myAvangate este construit pe baza know-how-ului pe care GECAD ePayment il detine in domeniul dezvoltarii si distributiei de software, perfectionat in urma feedback-ului si nevoilor de business ale clientilor care au testat deja solutia.

"Una dintre principalele sale atribute, scalabilitatea, il recomanda drept un instrument puternic de management indiferent de volumul de business sau marimea companiei de software care apeleaza la el. Organizatiile mici sau medii (dezvoltatori independenti) care vor opta pentru myAvangate beneficiaza de automatizarea proceselor si de administrarea tuturor vanzarilor cu asistenta umana minima. La nivel corporate, myAvangate permite departamentului de vanzari sa aloce mai mult timp dezvoltarii afacerii", se precizeaza in comunicat.

Lansarea comerciala oficiala myAvangate a avut loc pe 27 aprilie la Moscova in cadrul celei de treia editii a ISDEF, una dintre cele mai importante conferinte internationale dedicate producatorilor independenti de software.

 

SMART financial - www.SMARTfinancial.ro ©

.


 » Adauga comentariul tau Comentarii 
 
 
» adauga
« click pentru a vizualiza toate articolele de la aceasta categorie
Tipareste acest articol Recomanda acest articol

Recomanda aceasta pagina 
Daca considerati acest articol interesant il puteti recomanda unui prieten folosind formularul alaturat.
 


Newsletter SMARTfinancial


» reset
TVA
+TVA
» arhiva curs valutar