transport caini, transport catei, transport caini international, transport catei international, transport pisici, transport pisici international, transport animale, transport animale de companie, transport caini anglia, transport caini germania, transport caini olanda, transport caini franta, transport caini belgia, transport caini pret, transport pisici germania, transport pisici anglia, transport animale anglia, transport animale germania, transport caini romania
Curs Valutar -- lei lei

 




A fost lansat Catalogul Persoanelor Fizice Autorizate click aici pentru detalii

ora exacta

avocat Timisoara avocati

cosuri cadou Gourmetgift

Contabilitate Constanta

service frigidere reparatii

Expert Contabil Constanta

Veggy.ro - vegan blog

Transport caini Anglia

Deblocari usi metalice

Asfaltari Bucuresti

lac de pescuit cluj

Info, blog

reparatie frigidere Bucuresti

Curs Valutar E-ziare.ro


 
Contact & Despre noi
Politica de confidentialitate
SMART financial - © Smart Press
gazduit de www.simpliq.ro


« click pentru a vizualiza toate articolele de la aceasta categorie
Tipareste acest articol Recomanda acest articol
Adaugat in data de 16-07-2008

Noua fata a prosperitatii europene, ilustrata intr-un studiu MasterCard

Noua fata a prosperitatii europene, ilustrata intr-un studiu MasterCard

Un nou studiu realizat de MasterCard arata ca binecunoscutele obiceiuri de consum ale "noilor imbogatiti" ("les nouveaux riches"), care au constituit consumerismul opulent sunt acum de domeniul trecutului. Cheltuielile peste masura sunt inlocuite de un stil de viata mai discret.

Studiul, realizat pe un esantion de 3.500 de persoane din aceasta categorie din Marea Britanie, Germania, Franta, Italia, Rusia si Irlanda, a fost realizat de MasterCard in colaborare cu Future Laboratory. Numarul consumatorilor afluenti din clasa de mijloc (cei care castiga peste 50.000 de euro pe an) inregistreaza una dintre cele mai mari cresteri, comparativ cu alte segmente ale populatiei din Europa. Acest grup isi foloseste insa bogatia intr-un mod cu totul diferit de stereotipurile opulentei din anii trecuti, in ciuda venitului mare pe care il detine.

In ceea ce priveste petrecerea timpului liber, relaxarea in familie este alegerea preferata de 42,7% dintre francezi, 40,7% dintre irlandezi, 37% dintre englezi si 33,7% dintre rusi, in timp ce pentru germani (29,1%) si italieni (24,1%) reprezinta a doua optiune, dupa cea privind escapadele singuri. O vacanta luxoasa intr-o destinatie exotica este aleasa de mult mai putini, in frunte aflandu-se englezii, cu 19% dintre optiuni.



Cu toate ca isi permit aproape orice, cei mai multi (46,5%) dintre cei care au participat la studiul MasterCard spun ca analizeaza cu atentie ofertele si preturile pe Internet, comparand diverse site-uri sau apeleaza la recomandarile cunostintelor, inainte de face o achizitie.

Doar 6,2% dintre europenii cu venituri mari cumpara ce isi doresc, indiferent de pret. Britanicii sunt primii in top in ceea ce priveste cautarea celor mai bune oferte inainte de a se decide (57%), urmati de germani (49%).

"Rezultatele studiului MasterCard arata ca acesti clienti afluenti sunt bine informati atunci cand fac o achizitie - cer produse de calitate si sunt atenti in privinta banilor cheltuiti, deoarece vor sa primeasca valoare in schimbul banilor pe care ii dau" spune George Greer, Head of Affluent Consumer Products, MasterCard Europe.

Studiul a aratat, de asemenea, ca elita Europei este prudenta in privinta cheltuielilor, peste 29% dintre respondenti cred ca un venit mare ii face mai conservatori in opinii si cu o disponibilitate mai mica de a-si asuma riscuri - atat personale, cat si financiare. Aceasta categorie are o viziune pe termen lung in ceea ce priveste managementul finantelor personale, 35% dintre europenii cu venituri mari fiind de parere ca trebuie sa economiseasca.

"Studiul arata ca aceasta categorie de consumatori afluenti si-a reevaluat scara de valori, indepartandu-se de materialism si punand tot mai mare accent pe familie, prieteni si calitatea vietii" spune Jorn Lambert, SVP Consumer & Commercial Products, MasterCard Europe.

Cercetarea a indicat, de asemenea, ca numai 3% din segmentul consumatorilor afluenti considera cardurile de credit ca fiind o "tentatie", in timp ce 44% dintre acestia le considera o metoda de plata convenabila, iar 25%, un mijloc util de administrare a banilor.

 

SMART financial - www.SMARTfinancial.ro ©

.


 » Adauga comentariul tau Comentarii 
 
 
» adauga
Jack
Brian Smith on I was in Raleigh visiting old frndies. We had a decent dinner there during Raleigh's Dining out week. The food is good, ... on The Well at Five Points is re-opening on August 30th.deb in raleigh on North Raleigh really needed Sola Cafe! It's clean and homey and get the TANGERINE AND GINGER ICED TEA.
« click pentru a vizualiza toate articolele de la aceasta categorie
Tipareste acest articol Recomanda acest articol

Recomanda aceasta pagina 
Daca considerati acest articol interesant il puteti recomanda unui prieten folosind formularul alaturat.
 


Newsletter SMARTfinancial


» reset
TVA
+TVA
» arhiva curs valutar