transport caini, transport catei, transport caini international, transport catei international, transport pisici, transport pisici international, transport animale, transport animale de companie, transport caini anglia, transport caini germania, transport caini olanda, transport caini franta, transport caini belgia, transport caini pret, transport pisici germania, transport pisici anglia, transport animale anglia, transport animale germania, transport caini romania
Curs Valutar 29-03-2024 4.6085 lei 4.973 lei

 



A fost lansat Catalogul Persoanelor Fizice Autorizate click aici pentru detalii

ora exacta

Inele de logodna

Imobiliare, real estate

cosuri cadou Gourmetgift

Laronef

Contabilitate Constanta

service frigidere reparatii

Expert Contabil Constanta

Servicii curatenie Cluj

Deblocari usi metalice

Asfaltari Bucuresti

lac de pescuit cluj

Info, blog

reparatie frigidere Bucuresti

Curs Valutar E-ziare.ro


 
Contact & Despre noi
Politica de confidentialitate
SMART financial - © Smart Press
Stocheaza documente in cloud


« click pentru a vizualiza toate articolele de la aceasta categorie
Tipareste acest articol Recomanda acest articol
Adaugat in data de 13-03-2007

Ofensiva online a unei armate cu 5000 de membri - campanie Dpap.ro

Ofensiva online a unei armate cu 5000 de membri - campanie Dpap.ro

Speed Promotion si Biro Media Trading au prezentat noua imagine a magazinului online cu "cele mai disciplinate produse de papetarie", printr-o campanie sustinuta in mediul electronic. Castigarea contului www.dpap.ro de catre Speed Promotion a insemnat demararea procesului de schimbare a imaginii si de pozitionare a magazinului online, prin crearea si promovarea unei identitati vizuale noi, subliniaza oficialii agentiei de publicitate, citati de ziarul financiar electronic www.SMARTfinancial.ro.

Conceptul central al noii identitati precum si al campaniei de promovare care se deruleaza în aceasta perioada este "Disciplina în papetarie" - noul slogan al depozitului de papetarie, reflectat atat de logo-ul, cat si de culorile noi ale magazinului virtual. Strategia de imagine a vizat o noua pozitionare a companiei, sustinuta de noua sa imagine militareasca: aceea de furnizor caracterizat de rigurozitate, promptitudine si eficienta, centrat pe nevoile clientilor.

Campania de promovare se deruleaza exclusiv online, in perioada martie - mai 2007, prin postarea de bannere pe site-uri de afaceri. Conceptul si grafica bannerelor folosite au fost realizate de Speed Promotion si prezinta materializarea conceptului creativ al campaniei în marsul organizat al produselor de papetarie, pentru onorarea comenzilor clientilor în cel mai scurt timp, spun reprezentantii companiei.

Echipa care a participat la realizarea acestei campanii este compusa din: Dan Popa - Director Marketing BMT, Valentin Vacarus - Client Service Director Speed Promotion, Vlad Macarie - Flash Developer Speed Promotion si Andreea Ionita - Junior Mediaplanner Speed Promotion.

Elementele centrale ale politicii Dpap sunt rapiditatea livrarilor (maxim 90 de minute pentru zona Bucurestiului , respectiv 24 de ore pentru oricare alta zona a tarii) si o foarte buna gestiune a stocurilor, astfel încât sa poata fi onorata orice comanda care este plasata online, în orice moment.



In ultimele 11 luni, www.dpap.ro a atras peste 250 de clienti noi care trimit online periodic comenzile pentru consumabile de birou si care se adauga listei de clienti traditionali ai BMT, care apeleaza frecvent la serviciile depozitului online. Acest lucru a facut ca Dpap sa încheie anul 2006 cu o cifra de afaceri de 3 milioane de euro si sa estimeze o crestere de 20% pentru 2007.

 

Sursa: SMART financial - www.SMARTfinancial.ro ©

.


 » Adauga comentariul tau Comentarii 
 
 
» adauga
Flavia
nu cred că ai dreptate, e ca şi cum ai spune că Android e seitsm de operare de smartphones, iOS e un rahat . Dar, altfel, ai dreptate, şi tocmai de aceea am precizat chiar een articol că e o comparaţie proastă. Dincolo de comparaţia deşănţată, era cu bătaie lungă (dacă-ţi aminteşti discuţiile despre fragmentare). Altfel, te-nşeli, HTC nu e doar producător de smartphones, ci şi producător de smartphones . Că asta a devenit principala sursă de venit şi aşa se marketează, e partea a doua. Dac-ar fi după mine, că mi-e un brand drag, ar trebui să fie peste Samsung Mobile. Din păcate een fine.
« click pentru a vizualiza toate articolele de la aceasta categorie
Tipareste acest articol Recomanda acest articol

Recomanda aceasta pagina 
Daca considerati acest articol interesant il puteti recomanda unui prieten folosind formularul alaturat.
 


Newsletter SMARTfinancial


» reset
TVA
+TVA
» arhiva curs valutar