Speed Promotion si Biro Media Trading au prezentat noua imagine a magazinului online cu "cele mai disciplinate produse de papetarie", printr-o campanie sustinuta in mediul electronic. Castigarea contului www.dpap.ro de catre Speed Promotion a insemnat demararea procesului de schimbare a imaginii si de pozitionare a magazinului online, prin crearea si promovarea unei identitati vizuale noi, subliniaza oficialii agentiei de publicitate, citati de ziarul financiar electronic www.SMARTfinancial.ro.
Conceptul central al noii identitati precum si al campaniei de promovare care se deruleaza în aceasta perioada este "Disciplina în papetarie" - noul slogan al depozitului de papetarie, reflectat atat de logo-ul, cat si de culorile noi ale magazinului virtual. Strategia de imagine a vizat o noua pozitionare a companiei, sustinuta de noua sa imagine militareasca: aceea de furnizor caracterizat de rigurozitate, promptitudine si eficienta, centrat pe nevoile clientilor.
Campania de promovare se deruleaza exclusiv online, in perioada martie - mai 2007, prin postarea de bannere pe site-uri de afaceri. Conceptul si grafica bannerelor folosite au fost realizate de Speed Promotion si prezinta materializarea conceptului creativ al campaniei în marsul organizat al produselor de papetarie, pentru onorarea comenzilor clientilor în cel mai scurt timp, spun reprezentantii companiei.
Echipa care a participat la realizarea acestei campanii este compusa din: Dan Popa - Director Marketing BMT, Valentin Vacarus - Client Service Director Speed Promotion, Vlad Macarie - Flash Developer Speed Promotion si Andreea Ionita - Junior Mediaplanner Speed Promotion.
Elementele centrale ale politicii Dpap sunt rapiditatea livrarilor (maxim 90 de minute pentru zona Bucurestiului , respectiv 24 de ore pentru oricare alta zona a tarii) si o foarte buna gestiune a stocurilor, astfel încât sa poata fi onorata orice comanda care este plasata online, în orice moment.
In ultimele 11 luni, www.dpap.ro a atras peste 250 de clienti noi care trimit online periodic comenzile pentru consumabile de birou si care se adauga listei de clienti traditionali ai BMT, care apeleaza frecvent la serviciile depozitului online. Acest lucru a facut ca Dpap sa încheie anul 2006 cu o cifra de afaceri de 3 milioane de euro si sa estimeze o crestere de 20% pentru 2007.
Sursa: SMART financial - www.SMARTfinancial.ro ©
.