Orange Romania si Gecad ePayment au anuntat rezultate in luna aprilie pentru numarul de tranzactii online prin card, o crestere de 10 ori peste media lunara din primul trimestru 2007, se arata intr-un comunicat remis ziarului financiar electronic SMARTfinancial.ro. Ca urmare a acestei cresteri, numarul total de tranzactii online prin card procesate prin sistemul ePayment a depasit 40.000 in aceeasi luna aprilie si mentine tendinta pentru luna mai.
In perioada 5 aprilie - 16 mai, Orange a organizat o promotie speciala prin care fiecare abonat Orange a primit bonus 100 de minute in retea la achitarea online a facturii emise in luna aprilie, prin card, in zona Web Care. Rezultatul direct a fost cresterea cu peste 80% a utilizatorilor inregistrati in Orange Web Shop si Web Care, dintre care 50% se estimeaza ca sunt utilizatori noi de comert electronic care au facut pentru prima data o plata online.
"Ne bucuram foarte mult, evident, de impactul acestei promotii iar mai incurajator decât cresterea efectiva a numarului de tranzactii este procentul de noi utilizatori atrasi catre platile online prin card, asimilat cresterii semnificative de utilizatori inregistrati in Orange Web Care si Web Shop. Speram ca astfel contribuim la generarea unei deprinderi moderne pentru o parte cât mai mare din populatie", a afirmat Oana Solca, Web Shop & Web Care marketing manager la Orange România.
"Web Care si Web Shop sunt doua proiecte avangardiste, investitia pe care Orange o face pentru popularizarea comertului electronic si deschiderea românilor catre plati online prin card. Promotia din luna aprilie este o premiera; urmeaza altele atât pentru Orange Web Care cât si pentru Orange Web Shop", a adaugat Oana Solca.
Orange accepta plati online prin card in cele doua zone speciale Web Care si Web Shop din august 2006, cu suportul solutiei ePayment. Pâna in luna martie 2007 evolutia a fost de crestere constanta cu 30%-45% in fiecare luna, iar marea parte a portofoliului de clienti inscrisi in Web Care era reprezentata de persoane fizice, nelipsind insa companiile mici si mijlocii. Campania din luna aprilie de promovare a platii online a facturii Orange a reusit sa atraga si sa motiveze publicul larg catre platile online prin card. Este un pas inainte pentru intreg comertul online romanesc.
"Cifrele inregistrate in platforma ePayment si estimarile extrapolate la nivelul intregii piete arata o crestere spectaculoasa a industriei românesti de comert electronic. Sunt pasi uriasi dar firesti pentru o piata in etapa initiala de crestere si speram ca vor motiva tot mai multe companii sa acorde o atentie marita serviciilor de plata online. Desi exista inca prejudecati legate de securitatea mediului online, populatia României reactioneaza pozitiv la oferte interesante si servicii de calitate, aratând ca este pregatita pentru comertul electronic", a precizat Carmen Sebe, CEO GECAD ePayment.
Campania de comunicare pentru promotia Orange 100 de minute a mers pe trei directii simple si s-a concentrat in principal asupra celor care nu utilizeaza in mod obisnuit Internetul. Fiecare factura a fost insotita de un mesaj imprimat pe plic, secondat de o campanie de SMS-uri trimise exclusiv in ziua de emitere a facturii. in plus au existat bannere pe site-ul orange.ro si in sectiunile Web Care si Web Shop. Campania urmeaza sa se incheie pe 16 mai, ultima zi in care se pot face platile pentru ultimele facturi emise in luna aprilie, acestea putând fi achitate online, prin card, de catre orice abonat Orange, din contul personal Orange Web Care.
SMART financial - www.SMARTfinancial.ro ©
.