transport caini, transport catei, transport caini international, transport catei international, transport pisici, transport pisici international, transport animale, transport animale de companie, transport caini anglia, transport caini germania, transport caini olanda, transport caini franta, transport caini belgia, transport caini pret, transport pisici germania, transport pisici anglia, transport animale anglia, transport animale germania, transport caini romania
Curs Valutar 28-03-2024 4.5892 lei 4.971 lei

 



A fost lansat Catalogul Persoanelor Fizice Autorizate click aici pentru detalii

ora exacta

Inele de logodna

Imobiliare, real estate

cosuri cadou Gourmetgift

Laronef

Contabilitate Constanta

service frigidere reparatii

Expert Contabil Constanta

Servicii curatenie Cluj

Deblocari usi metalice

Asfaltari Bucuresti

lac de pescuit cluj

Info, blog

reparatie frigidere Bucuresti

Curs Valutar E-ziare.ro


 
Contact & Despre noi
Politica de confidentialitate
SMART financial - © Smart Press
Stocheaza documente in cloud


« click pentru a vizualiza toate articolele de la aceasta categorie
Tipareste acest articol Recomanda acest articol
Adaugat in data de 05-10-2009

Plati online cu cardul de 69,5 milioane euro in primele 9 luni din 2009

Plati online cu cardul de 69,5 milioane euro in primele 9 luni din 2009 Prin platforma ePayment au fost derulate 784.000 de tranzacţii, cu o valoare totală de peste 65 milioane euro

Valoarea comerţului electronic cu plata online cu card bancar în primele nouă luni ale anului a fost de 69,5 milioane euro, în creştere cu 75% faţă de aceeaşi perioadă din 2008, conform RomCard. Numărul de tranzacţii înregistrate în ianuarie-septembrie 2009 a fost de aproximativ 886.000, aproape dublu faţă de primele 9 luni din 2008. Prin platforma ePayment, au fost derulate 784.000 de tranzacţii, cu o valoare totală de peste 65 milioane euro.

"Dinamica ultimelor luni ne arată că într-adevăr comerţul electronic românesc mai are loc de creştere, chiar şi în perioade economice mai dificile. Mai mult, această evoluţie atestă faptul că românii au devenit din ce în ce mai familiarizaţi cu cumpărăturile online şi, prin urmare, ne aşteptăm ca la finalul lui 2009 bilanţul să arate astfel: 93 milioane euro tranzacţionaţi, 1.200.000 de tranzacţii", declară Marin Mitroi, director general al RomCard.


"Până în prezent, comerţul electronic cu plata prin card bancar s-a dovedit a fi unul dintre domeniile foarte puţin afectate de perioada dificilă prin care economia românească trece. Dublarea faţă de anul trecut a numărului de tranzacţii derulate prin platforma noastră de comerţ electronic ne îndreptăţeşte să majorăm şi estimarea volumului de tranzacţii pentru finalul de an. Astfel, ne aşteptăm ca magazinele online cliente să deruleze prin ePayment tranzacţii de peste 80 milioane euro în 2009", spune Carmen Sebe, CEO GECAD ePayment.

Al treilea trimestru al anului a adus pentru magazinele ce utilizează ePayment o creştere a volumului de plăţi prin card bancar de 7% faţă de perioada aprilie-iunie 2009. Valoarea medie a tranzacţiei a avut o evoluţie ascendenta în 2009, ajungând în al treilea trimestru la 88 euro, faţă de un minim de 77 euro înregistrat în primele 3 luni ale anului. Per total, în primele 3 trimestre din 2009, s-a înregistrat o medie de 83 de euro pe tranzacţie, ajungându-se la aproximativ aceeaşi valoare medie a anului 2008, respectiv de 84 euro pe tranzacţie.

Analiza informaţiilor oferite de platforma de comerţ electronic ePayment relevă faptul că, în ultimele 3 luni, niciun domeniu nu a înregistrat o creştere spectaculoasă, însa este demn de remarcat faptul că în domeniul eTail IT s-a oprit scăderea observată în prima jumătate a anului, în trimestrul trei înregistrandu-se chiar o creştere cu 13% a numărului de tranzacţii faţă de trimestrul anterior. În schimb, domeniul de eTail non-IT a înregistrat scăderi la numărul de comenzi plătite cu cardul online.

Produsele şi serviciile preferate de români în trimestrul al treilea al acestui an au fost cele din domeniul telecom (facturi, cartele prepay, telefoane, accesorii), urmate de pachetele turistice şi biletele de avion. Pe poziţia a treia se situează serviciile (asigurări, anunţuri publicitate, servicii diverse).

"Pentru ultimul trimestru al anului ne aşteptăm la o evoluţie mai puţin spectaculoasă decât până acum. Chiar şi aşa, dacă estimările noastre se vor adeveri, 2009 va marca o creştere aproape dublă a comerţului electronic cu plata prin card faţă de 2008", conchide Carmen Sebe.


 » Adauga comentariul tau Comentarii 
 
 
» adauga
« click pentru a vizualiza toate articolele de la aceasta categorie
Tipareste acest articol Recomanda acest articol

Recomanda aceasta pagina 
Daca considerati acest articol interesant il puteti recomanda unui prieten folosind formularul alaturat.
 


Newsletter SMARTfinancial


» reset
TVA
+TVA
» arhiva curs valutar