Pentru mediul de afaceri, cartile de specialitate pot reprezenta o sursa importanta de cunostinte si idei, chiar daca afacerile cu succes maxim sunt cele cu idei originale, care sfideaza uneori regulile si ajung sa devine chiar ele subiect de carte. Libraria virtuala www.Libraria-Noi.ro, disponibila si la adresa www.Libraria-Noi.com, prezinta pentru cititorii www.SMARTfinancial.ro doua carti recomandate, carti de la Editura Curier marketing.
"Pozitionarea", www.Libraria-Noi.ro: Prefatata de Philip Kotler si vanduta in peste 1 milion de exemplare,"Pozitionarea" este deja o carte clasica in marketing. Este totodata si una dintre cele mai importante carti din domeniul comunicarii care propune o metoda revolutionara in incercarea de a-ti crea o "pozitie" in mintea unui potential client. Ocupandu-se de problemele inerente in procesul comunicarii cu un public sceptic, agasat de mijloacele media, cartea te invata cum te poti face vazut si auzit pe o piata de desfacere supraaglomerata.
Aceasta carte iti spune: cum sa folosesti metodele practicate pe Madison Avenue pentru a acapara cea mai mare cota de piata si pentru a deveni un nume recunoscut; cum sa-ti construiesti strategia, raportandu-te la punctele slabe ale concurentei; cum sa profiti la maximum de pozitia pe care o ai pe piata in momentul de fata; cum sa alegi cea mai buna denumire pentru produsul tau; cum sa analizezi curentele care iti pot afecta pozitionarea si multe altele.
"Diferentiaza-te sau mori", www.Libraria-Noi.ro: In conditiile unei concurente acerbe, cand piata este suprasaturata de multitudinea si varietatea produselor, orientarea catre client, "calitatea mai buna", pretul sau creativitatea sunt concepte care tind sa nu mai corespunda realitatii economice a secolului XXI. Ideea centrala a cartii sublinieaza ca aceste principii sunt depasite iar singura cale de a fi cu un pas inaintea concurentei este sa fii diferit. De la gasirea unui atribut pentru produsul tau, diferit de cel al concurentei, de la modul de fabricare a produsului si pana la modalitatea de a te face perceput in mintea consumatorului, cartea te invata modalitatile prin care sa reusesti in afacerea ta.
SMART financial - www.SMARTfinancial.ro ©
.