transport caini, transport catei, transport caini international, transport catei international, transport pisici, transport pisici international, transport animale, transport animale de companie, transport caini anglia, transport caini germania, transport caini olanda, transport caini franta, transport caini belgia, transport caini pret, transport pisici germania, transport pisici anglia, transport animale anglia, transport animale germania, transport caini romania
Curs Valutar 24-01-2025 4.7792 lei 4.9763 lei

 



A fost lansat Catalogul Persoanelor Fizice Autorizate click aici pentru detalii

ora exacta

Velicios.ro - vegan, plant based

Imobiliare, real estate

cosuri cadou Gourmetgift

Inele de logodna

Contabilitate Constanta

service frigidere reparatii

Expert Contabil Constanta

Servicii curatenie Cluj

Deblocari usi metalice

Asfaltari Bucuresti

lac de pescuit cluj

Info, blog

reparatie frigidere Bucuresti

Curs Valutar E-ziare.ro


 
Contact & Despre noi
Politica de confidentialitate
SMART financial - © Smart Press
Stocheaza documente in cloud


« click pentru a vizualiza toate articolele de la aceasta categorie
Tipareste acest articol Recomanda acest articol
Adaugat in data de 13-06-2007

Pozitionarea & Diferentiaza-te sau mori - prezentare de carte (P)

Pozitionarea & Diferentiaza-te sau mori - prezentare de carte (P)

Pentru mediul de afaceri, cartile de specialitate pot reprezenta o sursa importanta de cunostinte si idei, chiar daca afacerile cu succes maxim sunt cele cu idei originale, care sfideaza uneori regulile si ajung sa devine chiar ele subiect de carte. Libraria virtuala www.Libraria-Noi.ro, disponibila si la adresa www.Libraria-Noi.com, prezinta pentru cititorii www.SMARTfinancial.ro doua carti recomandate, carti de la Editura Curier marketing.

"Pozitionarea", www.Libraria-Noi.ro: Prefatata de Philip Kotler si vanduta in peste 1 milion de exemplare,"Pozitionarea" este deja o carte clasica in marketing. Este totodata si una dintre cele mai importante carti din domeniul comunicarii care propune o metoda revolutionara in incercarea de a-ti crea o "pozitie" in mintea unui potential client. Ocupandu-se de problemele inerente in procesul comunicarii cu un public sceptic, agasat de mijloacele media, cartea te invata cum te poti face vazut si auzit pe o piata de desfacere supraaglomerata.

Aceasta carte iti spune: cum sa folosesti metodele practicate pe Madison Avenue pentru a acapara cea mai mare cota de piata si pentru a deveni un nume recunoscut; cum sa-ti construiesti strategia, raportandu-te la punctele slabe ale concurentei; cum sa profiti la maximum de pozitia pe care o ai pe piata in momentul de fata; cum sa alegi cea mai buna denumire pentru produsul tau; cum sa analizezi curentele care iti pot afecta pozitionarea si multe altele.

"Diferentiaza-te sau mori", www.Libraria-Noi.ro: In conditiile unei concurente acerbe, cand piata este suprasaturata de multitudinea si varietatea produselor, orientarea catre client, "calitatea mai buna", pretul sau creativitatea sunt concepte care tind sa nu mai corespunda realitatii economice a secolului XXI. Ideea centrala a cartii sublinieaza ca aceste principii sunt depasite iar singura cale de a fi cu un pas inaintea concurentei este sa fii diferit. De la gasirea unui atribut pentru produsul tau, diferit de cel al concurentei, de la modul de fabricare a produsului si pana la modalitatea de a te face perceput in mintea consumatorului, cartea te invata modalitatile prin care sa reusesti in afacerea ta.

 

SMART financial - www.SMARTfinancial.ro ©

.


 » Adauga comentariul tau Comentarii 
 
 
» adauga
« click pentru a vizualiza toate articolele de la aceasta categorie
Tipareste acest articol Recomanda acest articol

Recomanda aceasta pagina 
Daca considerati acest articol interesant il puteti recomanda unui prieten folosind formularul alaturat.
 


Newsletter SMARTfinancial


» reset
TVA
+TVA
» arhiva curs valutar