transport caini, transport catei, transport caini international, transport catei international, transport pisici, transport pisici international, transport animale, transport animale de companie, transport caini anglia, transport caini germania, transport caini olanda, transport caini franta, transport caini belgia, transport caini pret, transport pisici germania, transport pisici anglia, transport animale anglia, transport animale germania, transport caini romania
Curs Valutar 28-03-2024 4.5892 lei 4.971 lei

 



A fost lansat Catalogul Persoanelor Fizice Autorizate click aici pentru detalii

ora exacta

Inele de logodna

Imobiliare, real estate

cosuri cadou Gourmetgift

Laronef

Contabilitate Constanta

service frigidere reparatii

Expert Contabil Constanta

Servicii curatenie Cluj

Deblocari usi metalice

Asfaltari Bucuresti

lac de pescuit cluj

Info, blog

reparatie frigidere Bucuresti

Curs Valutar E-ziare.ro


 
Contact & Despre noi
Politica de confidentialitate
SMART financial - © Smart Press
Stocheaza documente in cloud


« click pentru a vizualiza toate articolele de la aceasta categorie
Tipareste acest articol Recomanda acest articol
Adaugat in data de 30-10-2007

Sarbatorile de iarna ar putea creste vanzarile online cu 30%

Sarbatorile de iarna ar putea creste vanzarile online cu 30%

Magazinele online romanesti isi pot creste vanzarile in perioada sarbatorilor de iarna cu cel putin 30% fata de veniturile medii pe care le înregistreaza într-o perioada normala de cumparaturi din cursul anului. Concluzia a fost desprinsa în urma celei de-a doua editii a Scolii de Afaceri ePayment, ce a avut loc pe 26 octombrie 2007 si care a luat în discutie pregatirea magazinelor online pentru sezonul cumparaturilor de sarbatori.

Anul trecut, in perioada noiembrie - decembrie, media lunara a cumparaturilor cu plata online prin card în magazinele care folosesc solutia ePayment(R) au crescut cu 10% fata de luna precendenta din acelasi an, iar anul acesta se asteapta o evolutie de 30%. Totul depinde de cât de pregatiti vor fi comerciantii online sa atraga si sa multumeasca cumparatorii.

"Când cumperi online si platesti cu cardul vrei sa te simti în siguranta, sa gasesti repede ceea ce cauti si sa primesti cât mai repede ce ai comandat. Sezonul sarbatorilor de iarna este foarte important pentru ca acum apetitul pentru cumparaturi creste, puterea de cumparare este peste nivelul mediu anual, iar magazinele online pot fi o solutie interesanta pentru cadouri sau alte achizitii de sezon", a spus Sorana Kunst, marketing manager la GECAD ePayment.

Având tema "100+ sfaturi pentru mai multe vânzari de sarbatori", a doua editie a Scolii de Afaceri ePayment a concentrat în schema celor 4P ai mixului de marketing principalele actiuni care pot face un site mai atractiv si mai simplu de utilizat, generând o crestere a volumului de vânzari: prezentarea produsului, aranjarea canalului de vânzare, adica a magazinului online, strategia de pret si promovarea.

Pregatirea pentru un sezon traditional de cumparaturi nu înseamna neaparat bugete mari; reteta de succes se bazeaza pe segmentarea publicului împreuna cu identificarea celor mai potrivite modalitati de a ajunge la acesta repede si ieftin. În mediul online sunt recomandate instrumentele neconventionale, mesajele clare, orientate catre client, sustinute de servicii de calitate si o prezenta atractiva online.



"Cheia unei promovari eficiente a magazinului online este chiar magazinul. Spre deosebire de mediul clasic, în cel online decizia de cumparare se formeaza în primele secunde de la intrarea pe site si poate disparea la fel de repede daca aceasta nu respecta conditii esentiale de credibilitate. Design-ul actualizat de sarbatoare, descrierile cuprinzatoare cu imagini ale produselor, instrumentele interactive si mesajele directe care cheama la actiune si alte elemente care dau credibilitate pot ridica rata de conversie din vizitatori în cumparatori cu pâna la 2,5%", spune Adriana Iordan, web marketing manager, GECAD ePayment.

"Pentru un magazin online obiectivele de sarbatori sunt atingerea unui volum maxim de vânzari, epuizarea stocurilor de produse greu vandabile si cresterea profitului. Cu o strategie corect dimensionata în functie de resursele si nevoile magazinului, volumul creste cu aproximativ 30% în perioada sarbatorilor si apoi în luna ianuarie", apreciaza Mihai Manoliu, account manager, GECAD ePayment.

 

SMART financial - www.SMARTfinancial.ro ©

.


 » Adauga comentariul tau Comentarii 
 
 
» adauga
« click pentru a vizualiza toate articolele de la aceasta categorie
Tipareste acest articol Recomanda acest articol

Recomanda aceasta pagina 
Daca considerati acest articol interesant il puteti recomanda unui prieten folosind formularul alaturat.
 


Newsletter SMARTfinancial


» reset
TVA
+TVA
» arhiva curs valutar