transport caini, transport catei, transport caini international, transport catei international, transport pisici, transport pisici international, transport animale, transport animale de companie, transport caini anglia, transport caini germania, transport caini olanda, transport caini franta, transport caini belgia, transport caini pret, transport pisici germania, transport pisici anglia, transport animale anglia, transport animale germania, transport caini romania
Curs Valutar 19-04-2024 4.6625 lei 4.9763 lei

 



A fost lansat Catalogul Persoanelor Fizice Autorizate click aici pentru detalii

ora exacta

Inele de logodna

Imobiliare, real estate

cosuri cadou Gourmetgift

Laronef

Contabilitate Constanta

service frigidere reparatii

Expert Contabil Constanta

Servicii curatenie Cluj

Deblocari usi metalice

Asfaltari Bucuresti

lac de pescuit cluj

Info, blog

reparatie frigidere Bucuresti

Curs Valutar E-ziare.ro


 
Contact & Despre noi
Politica de confidentialitate
SMART financial - © Smart Press
Stocheaza documente in cloud


« click pentru a vizualiza toate articolele de la aceasta categorie
Tipareste acest articol Recomanda acest articol
Adaugat in data de 15-02-2007

Valentine`s Day a crescut vanzarile online cu 45%

Valentine`s Day a crescut vanzarile online cu 45%

Numarul cumparaturilor prin card in magazinele online romanesti care folosesc solutia ePayment a crescut cu 45% in perioada 15 ianuarie - 15 februarie fata de nivelul inregistrat in luna decembrie 2006, spun reprezentantii ePayment, citati de ziarul financiar electronic www.SMARTfinancial.ro.

Apetitul deja în crestere al românilor pentru achizitii pe Internet a fost încurajat de ofertele promotionale de Sf. Valentin, care anul acesta au intrat si în strategia de marketing a magazinelor online, explica oficialii Gecad ePayment.

"Ne asteptam ca vanzarile online sa pastreze ritmul de crestere si în urmatoarele luni, pana spre jumatatea anului. Practic este vorba de o asezare a pietei care va da încredere cumparatorilor, solicitand în acelasi timp atentia comerciantilor si imbunatatirea calitatii serviciilor", apreciaza Dragos Stanescu, director de marketing si vânzari la Gecad ePayment.

"Unul din avantajele cumparaturilor online este pretul mai mic decât în magazinele traditionale, iar promotiile le fac si mai atractive", adauga Dragos Stanescu. In Statele Unite, de unde provine aceasta sarbatoare, vanzarile online în magazinele specializate de cadouri au crescut cu 22% în saptamanile care au precedat-o fata de valoarea inregistrata în aceeasi perioada anul trecut.

Potrivit unui raport realizat de comScore Networks, cele mai cautate produse au fost flori, felicitari, cosmetice si parfumuri, bijuterii si ceasuri, cumuland vanzari de 907 milioane USD, fata de 743 milioane în 2006.

In Romania, cele mai atractive au fost pachetele turistice (cazare si transport) - 54% din numarul de trazactii.

La distanta apreciabila urmeaza produsele electronice mici (telefoane, MP3 Playere, carduri de memorie) - 9% si produsele specifice unui astfel de eveniment, si anume flori, cosmetice, bijuterii sau felicitari - 6%. Natura produselor cumparate si discount-urile oferite au determinat cresterea numarului de tranzactii. Valoarea este cu 1500% mai mare fata de cea din 15 ianuarie - 15 februarie 2006.

 

Sursa: SMART financial - www.SMARTfinancial.ro ©

.


« click pentru a vizualiza toate articolele de la aceasta categorie
Tipareste acest articol Recomanda acest articol

Recomanda aceasta pagina 
Daca considerati acest articol interesant il puteti recomanda unui prieten folosind formularul alaturat.
 


Newsletter SMARTfinancial


» reset
TVA
+TVA
» arhiva curs valutar