transport caini, transport catei, transport caini international, transport catei international, transport pisici, transport pisici international, transport animale, transport animale de companie, transport caini anglia, transport caini germania, transport caini olanda, transport caini franta, transport caini belgia, transport caini pret, transport pisici germania, transport pisici anglia, transport animale anglia, transport animale germania, transport caini romania
Curs Valutar 19-03-2024 4.5614 lei 4.9715 lei

 



A fost lansat Catalogul Persoanelor Fizice Autorizate click aici pentru detalii

ora exacta

Inele de logodna

Imobiliare, real estate

cosuri cadou Gourmetgift

Laronef

Contabilitate Constanta

service frigidere reparatii

Expert Contabil Constanta

Servicii curatenie Cluj

Deblocari usi metalice

Asfaltari Bucuresti

lac de pescuit cluj

Info, blog

reparatie frigidere Bucuresti

Curs Valutar E-ziare.ro


 
Contact & Despre noi
Politica de confidentialitate
SMART financial - © Smart Press
Stocheaza documente in cloud


« click pentru a vizualiza toate articolele de la aceasta categorie
Tipareste acest articol Recomanda acest articol
Adaugat in data de 02-03-2016

Cifra de afaceri Farmec a crescut cu peste 13% in 2015

Cifra de afaceri Farmec a crescut cu peste 13% in 2015

Farmec, cel mai important producător român de cosmetice, a încheiat anul trecut cu o cifră de afaceri de 172,5 milioane lei (38,8 milioane Euro), înregistrând o crestere cu peste 13% fată de rezultatele financiare din 2014. 

„Anul 2015 a reconfirmat pozitia de top pe care compania si produsele noastre o au în piata de cosmetice, iar acest lucru nu ar fi fost posibil fără sustinerea clientilor nostri fideli, care apreciază calitatea si inovatia produselor românesti. De asemenea, acest rezultat confirmă faptul că avem o strategie de business solidă si sănătoasă, dezvoltată tinând cont de nevoile consumatorilor, dar si de contextul macroeconomic. Pentru 2016, ne propunem cresterea cifrei de afaceri, prin consolidarea pe piată a principalelor noastre branduri, dar si lansare de noi produse. Continuăm să fim aproape de consumatorii nostri, atât prin deschiderea de noi magazine în comertul traditional, cât si în centrele comerciale, inclusiv in Bucuresti, locatie asteptată cu mare interes de către iubitorii produselor noastre”, a declarat Mircea Turdean-Director General Farmec.

În 2015, compania a lansat pe piată trei noi game de produse, toate create special pentru solutionarea unor probleme specifice ale consumatorilor – Gerovital Happiness (produse cosmetice pentru fată si corp care oferă tenului un aspect sănătos, plin de strălucire), Gerovital H3 Derma Sun (gamă inovatoare în domeniul dermatocosmeticelor cu protectie solară) si Gerovital Tratament Expert (gamă pentru îngrijirea completă a părului). De altfel, brandul Gerovital a obtinut titlul de SUPERBRAND 2015, în cadrul evaluării realizate de Superbrands România.

Începând cu anul trecut, prin partenerii de business ai companiei din Franta, Grecia, Italia si Spania, produsele Farmec pot fi cumpărate si testate, atât de români, cât si de străinii interesati de produse românesti de cea mai bună calitate.

Pe plan national, Farmec a modernizat unul dintre cele mai importante magazine de brand ale companiei din Cluj-Napoca.

Farmec detine în prezent sase magazine de acest gen - în Cluj-Napoca, Arad, Timisoara si Târgu-Mures. În prezent, produsele Farmec ajung în peste 30 de tări, principalele piete fiind: Japonia, Ungaria, Grecia, Macedonia, Republica Moldova, EAU, Irak, Kuwait, Canada.    

Conform studiilor de piată Neilsen, Farmec este brandul nr. 1 din România pe categoria Depilatoare, în timp ce Gerovital se clasează pe locul 1 în categoriile Îngrijirea fetei si Păr. De asemenea, fiolele cu Acid Hialuronic Gerovital H3 Evolution ocupă prima pozitie în topul produselor antirid pentru fată din punct de vedere valoric.  Mai mult, brandurile Triumf si Nufăr sunt numărul 1 în categoriile Curătarea bucătăriei respectiv, Detartranti. 

.


« click pentru a vizualiza toate articolele de la aceasta categorie
Tipareste acest articol Recomanda acest articol

Recomanda aceasta pagina 
Daca considerati acest articol interesant il puteti recomanda unui prieten folosind formularul alaturat.
 


Newsletter SMARTfinancial


» reset
TVA
+TVA
» arhiva curs valutar