transport caini, transport catei, transport caini international, transport catei international, transport pisici, transport pisici international, transport animale, transport animale de companie, transport caini anglia, transport caini germania, transport caini olanda, transport caini franta, transport caini belgia, transport caini pret, transport pisici germania, transport pisici anglia, transport animale anglia, transport animale germania, transport caini romania
Curs Valutar 13-10-2024 4.5471 lei 4.9752 lei

 



A fost lansat Catalogul Persoanelor Fizice Autorizate click aici pentru detalii

ora exacta

Velicios.ro - vegan, plant based

Inele de logodna

Imobiliare, real estate

cosuri cadou Gourmetgift

Contabilitate Constanta

service frigidere reparatii

Expert Contabil Constanta

Servicii curatenie Cluj

Deblocari usi metalice

Asfaltari Bucuresti

lac de pescuit cluj

Info, blog

reparatie frigidere Bucuresti

Curs Valutar E-ziare.ro


 
Contact & Despre noi
Politica de confidentialitate
SMART financial - © Smart Press
Stocheaza documente in cloud


« click pentru a vizualiza toate articolele de la aceasta categorie
Tipareste acest articol Recomanda acest articol
Adaugat in data de 23-03-2016

Clientii Xerox si Infrasoft beneficiaza de solutia software de management al documentelor Documenta DMS

Clientii Xerox si Infrasoft beneficiaza de solutia software de management al documentelor Documenta DMS
 Alte stiri la aceasta categorie

Xerox Romania a semnat un parteneriat cu Infrasoft, liderul pietei locale privind solutiile de stocare, arhivare si management al datelor si documentelor, pentru a oferi clientilor solutia Documenta DMS. Prin intermediul Documenta DMS, companiile isi pot administra, automatiza si controla fluxul de informatii si documente mai eficient, astfel incat folosirea hartiilor in forma tiparita este redusa la minim.

„Consider ca pentru domeniul in care activam, parteneriatele sunt extrem de importante si cei mai avantajati sunt clientii”, spune Lilia Cozari, Director General Infrasoft. “Intr-o piata activa, in care tipul serviciilor si produselor este atat de vast si de complex, deopotriva, clientii se simt de multe ori asaltati de prezentari, oferte, furnizori, chiar daca nevoile lor exista si acestea sunt stringente. Clientul primeste astfel informatii comprimate, filtrate, mapate pe nevoile lui, beneficiind de un partener la puterea a doua. Cred in acest parteneriat si sunt convinsa ca impreuna putem scrie povesti de succes.”

De la operatiuni simple, cum ar fi arhiva digitala, registratura si pana la solutii de management complex al documentelor, integrarea solutiei Documenta DMS cu echipamentele Xerox pana la nivel de interfata, acopera nevoile companiilor din toate industriile, indiferent de marimea acestora, cu precadere: industria auto, productie, servicii financiar-contabile, servicii de curierat, servicii de inchirieri si leasing, servicii de transport si logistica etc.

Integrarea permite clientilor care folosesc deja solutiile Xerox sa treaca la nivelul urmator de automatizare a fluxurilor de lucru: stocarea documentelor companiei sau ale proiectului intr-un mod centralizat si securizat prin arhiva digitala. De asemenea, companiile au o evidenta a intrarilor si iesirilor in registre electronice, in concordanta cu Legea Arhivelor Nationale, prin registratura electronica, beneficiaza de managementul contractelor, managementul resurselor umane si managementul activitatilor profesionale (gestionarea de proiecte).



„Automatizarea fluxurilor de lucru prin digitalizarea si, mai ales, procesarea informatiilor din format fizic in format electronic este ‘the next big thing’ in gestionarea fluxurilor de documente, avand un impact important asupra productivitatii”, afirma Mihai Paraschiv, Business Solution Manager Xerox. “Sa luam exemplul unei companii care ofera servicii catre public, doar prin preluarea si prelucrarea automatizata a datelor personale (scanarea documentului de identitate, recunoasterea textului, completarea automata de formulare) se salveaza cel putin 80% din timpul de asteptare la ghiseu. Inchipuiti-va efectul asupra productivitatii daca se optimizeaza fluxurile de documente la nivelul intregii companii!”

Companiile care au implementat Documenta DMS au inregistrat:

O scadere cu 86% a numarului de documente pierdute

O scadere cu 56% a timpilor de asteptare

O crestere cu 88% a gradului de conformare la reglementarile interne si externe

O crestere cu 47% a numarului de documente emise la timp si in format corect

O scadere cu 60% in ceea ce priveste reducerea utilizarii hartiei si a costurilor de tiparire si depozitare.

.


« click pentru a vizualiza toate articolele de la aceasta categorie
Tipareste acest articol Recomanda acest articol

Recomanda aceasta pagina 
Daca considerati acest articol interesant il puteti recomanda unui prieten folosind formularul alaturat.
 


Newsletter SMARTfinancial


» reset
TVA
+TVA
» arhiva curs valutar