Valentine`s Day si Ziua Femeii au crescut substantial volumele livrate de curierii DPD în acest an. Astfel, în intervalul 10 februarie – 10 martie, la nivelul întregii tări, s-au expediat cu 17% mai multe colete fată de aceeasi perioadă a anului trecut, potrivit datelor DPD România, unul dintre cei mai importanti jucători de pe piata locală de coletărie si curierat expres.
Cadourile pentru femei s-au vândut cel mai bine în acest an, în intervalul analizat, fashion-ul si beauty-ul conducând detasat topul industriilor care au generat cele mai multe livrări în tot acest timp. De altfel, Ziua Femeii a generat cel mai mare volum de livrări în perioada vizată, potrivit datelor companiei de curierat.
”Din intervalul analizat, 9 martie a fost ziua cea mai încărcată pentru curierii nostri. Volumul coletelor expediate în această zi a depăsit cu 27% media perioadei. Topul clientilor care au generat cele mai multe livrări între 10 februarie si 10 martie este condus de nume importante din fashion, mobilier si cosmetice”, declară Lucian Aldescu, CEO DPD România.
Potrivit acestuia, 54% dintre colete au fost trimise de jucători din sectorul B2C, iar restul de companii din aria B2B. Datele DPD România arată că din Bucuresti si Ilfov s-au expediat cele mai multe colete, circa 73,5% din total, urmate de Cluj, cu aproximativ 6,5%, Timis, cu 2,6% din colete, Iasi, cu 1,8% din totalul ridicărilor, si Brasov, cu circa 1,4%.
Conform companiei, în ceea ce priveste zonele din România în care s-au trimis cele mai multe colete în perioada mentionată, regiunea Bucuresti-Ilfov conduce clasamentul cu 26,7% din volumele receptionate, urmată de Cluj, cu 5,27% din colete, Timis, cu 5,1%, Constanta, cu circa 4% din pachete, si Brasov, cu aproape 3,5% din totalul livrărilor.
DPD România este parte a DPDgroup, lider european în curieratul rutier. În România, DPD se află în top 3 companii de curierat. Prin tehnologia inovatoare, cunoasterea pietei locale si cele 2 servicii Predict si PalletOne, DPD România oferă cea mai bună experientă de livrare atât expeditorilor, cât si destinatarilor.
Cu o echipă de peste 600 de angajati si francizori si având acces la o retea europeană de 16.000 de sedii Pickup, DPD România livrează anual 7 milioane de colete.
.