Eurosender, prima platformă de expeditii door-to-door la nivel european, a semnat un parteneriat strategic cu ERGO, unul dintre cele mai importante grupuri de asigurări din Europa. Parteneriatul oferă asigurări suplimentare pentru clientii care accesează servicii de curierat prin intermediul Eurosender, la unul dintre cele mai mici preturi de pe piată.
Înainte de a finaliza acest parteneriat, coletele erau asigurate de Eurosender cu o valoare de până la 200 Euro. Acum, clientii au posibilitatea de a alege între două pachete de asigurare diferite: unul cu acoperire de până la 1.000 de euro si unul cu acoperire de până la 2.000 de euro. Asigurarea suplimentară poate fi achizitionată în timpul procesului de comandă si porneste de la tarife de doar 1.99 EUR.
Pachetele de asigurare sunt disponibile pentru toate tipurile de clienti, atât pentru consumatorii finali, cât si pentru companii.
“Am observat o cerere mare din partea clientilor pentru pachete de asigurare suplimentară, deoarece majoritatea acestora transportă bunuri de mare valoare. Asadar, atunci când caută un serviciu de transport, clientii doresc servicii integrate si fiabile, astfel încât, în cazul nefericit de pierdere sau alte probleme ale pachetelor, să îsi poată recupera cu usurintă pierderile.
Ne-am dorit să găsim o solutie care să nu crească în mod semnificativ pretul final al serviciului si am reusit acest lucru prin cooperarea cu ERGO. Căutăm constant noi solutii care să îmbunătătească serviciile noastre, acest parteneriat reprezentând un pas important în atingerea obiectivului de a deveni principalul jucător de pe piata europeană de transport de colete", declară Silvana Rodriguez, COO la Eurosender.
Prin oferirea unor tarife reduse pentru asigurarea suplimentară, Eurosender estimează o crestere a vânzărilor cu cel putin 20%. În acelasi timp, colaborarea cu o companie de asigurări de dimensiunea ERGO va creste expunerea si credibilitatea internatională a Eurosender si va pozitiona compania ca pe un jucător cheie pentru oferirea celor mai bune solutii de asigurare pentru transport de colete de pe piata europeană.
Sesizând modelul de business dezvoltat de Eurosender si potentialul industriei de transport în ceea ce priveste asigurarea bunurilor, ERGO a decis de asemenea să investească în cadrul companiei. Astfel, Eurosender a primit recent fonduri în valoare de 300.000 de euro prin intermediul unei noi runde de investitii conduse de ERGO. .