|
« click pentru a vizualiza toate articolele de la aceasta categorie |
|
|
Adaugat in data de 21-03-2016 |
Grupul Vola.ro - afaceri de peste 63 milioane euro in 2015
Alte stiri la aceasta categorie
Vola.ro, cel mai mare portal de turism din Romania, a raportat afaceri in crestere pentru anul 2015, ajungand la o cifra de afaceri totala de 63,25 milioane de euro pentru activitatea companiei in cele patru tari in care opereaza: Romania, Polonia, Ucraina si Vietnam.
Doar in Romania, Vola.ro a vandut anul trecut bilete de avion, vacante, city break-uri si alte servicii turistice care au insumat 42,47 milioane euro (echivalentul a 188,8 milioane lei), aceasta reprezentand o crestere de peste 54% fata de anul 2014, cand platforma online inregistra o cifra de afaceri de 27,51 milioane euro (122,3 milioane lei). Astfel, Vola.ro a incheiat cel mai bun an de pana acum si isi pastreaza pozitia de lider in rezervari turistice online in Romania.
„Anul 2015 a fost cel mai bun an de pana acum, pentru ca am facut cele mai indraznete lucruri de pana acum. Am iesit din zona de performance marketing si am derulat primele campanii TV din istoria Vola.ro, am lansat produse unice pe piata din Romania, precum Smart Connection si, in plus, pentru prima data de la infiintare, am schimbat structura actionariatului primind un nou partener: fondul de investitii 3TS Capital Partners. As spune ca succesul inseamna cateodata sa iesi din zona ta de confort”, a declarat Daniel Truica, Managing Partner si unul dintre fondatorii Vola.ro.
Biletele de avion raman cele mai cumparate produse turistice in mediul online
In 2015, volumul vanzarilor de bilete de avion pe platforma Vola. ro a crescut cu aproximativ 70% fata de anul 2014, in timp ce numarul city break-urilor rezervate de romani a crescut cu 40%, iar segmentul vacantelor de tip tour-operator a inregistrat un avans de 150% fata de anul precedent.
Cei mai multi dintre turistii care au calatorit cu avionul au ales bilete ale companiilor Wizz Air, Tarom, Blue Air, Ryanair, ale grupului Lufthansa sau AIR FRANCE KLM.
„Se poate observa o preferinta a romanilor pentru companiile de tip low-cost, cele mai mari companii de acest tip prezente pe piata din Romania situandu-se in topul vanzarilor. Acest lucru are evident un impact asupra intregii piete, pentru ca a fortat, de asemenea, companiile de linie sa vina cu reduceri de pret sau sa aplice un model de business similar. De exemplu, numeroase companii de linie au inceput sa ofere bagajul de cala doar contra-cost”, a declarat Manuela Melinescu, marketing manager Vola.ro.
Cati romani platesc cu cardul pentru produse turistice?
O alta tendinta observata de Vola.ro in decursul anului trecut este ca 2 din 3 clienti care cumpara online produse turistice prefera sa achite cu cardul. Fie ca este vorba de un card de debit sau credit, peste 65% dintre clientii Vola.ro au ales aceasta metoda de plata-instant. Din cei 35% ramasi, mare parte au incheiat tranzactia tot online, folosind transferul bancar prin servicii de online banking sau chiar criptomoneda Bitcoin. Doar o mica parte dintre turistii care au calatorit in 2015 cu Vola.ro au optat pentru o metoda de plata offline, precum plata la sucursala unei banci, la sediul agentiei din Bucuresti sau la terminalele ZebraPay din tara.
Estimare: Crestere de pana la 40% in 2016
Pentru 2016, Vola estimeaza o crestere de 30-40% pentru platforma din Romania, ajungand astfel la o cifra de afaceri de 55-60 milioane euro, iar la nivel de grup estimarea pentru 2016 este de peste 85 milioane euro.
Principala parghie de crestere va ramane vanzarea biletelor de avion, la care se va adauga si cea a pachetelor de tip city break si tour-operator. In acest scop, de la inceputul acestui an, Vola.ro a integrat oferte de la principalii tour-operatori de pe piata, devenind revanzator pentru pachete de tipul vacantelor charter in Grecia, Spania sau Turcia.
„Estimam ca segmentul vacantelor de tip tour-operator va creste si mai mult in 2016, iar scopul nostru este sa replicam modelul pe care l-am folosit si pentru bilete de avion, adica sa oferim clientilor nostri posibilitatea sa gaseasca si sa compare toate ofertele de vacante de pe piata, intr-un singur loc”, a mai declarat Manuela Melinescu, marketing manager Vola.ro.
Vola.ro este cea mai mare agentie online de turism din Romania, avand, inca de la infiintare, o dinamica exploziva, atat ca cifra de afaceri, cat si ca numar de angajati si clienti. Vola deserveste persoane fizice sau companii, oferind servicii complete de turism: bilete de avion de linie si low-cost, rezervari hoteluri, city break-uri, vacante, asigurari medicale de calatorie si servicii de rent-a-car.
De asemenea, Vola.ro este prima companie din Romania care a fost clasata pe primul loc, pentru trei ani consecutivi, in topul Deloitte Technology Fast 50, in Europa Centrala. In 2015, Vola Romania a avut o cifra de afaceri de aproximativ 42,47 milioane de euro, inregistrand o crestere de 54% fata de 2014, iar la nivel de grup cifra de afaceri a fost de 63,25 milioane de euro.
Anul trecut, Vola.ro a primit o investitie de 5 milioane euro din partea 3TS Capital Partners, acelasi fond care a mai investit in Romania in Elefant.ro, InternetCorp, Zoot si Vector Watch..
|
|
« click pentru a vizualiza toate articolele de la aceasta categorie |
|
Recomanda aceasta pagina |
Daca considerati acest articol interesant il puteti recomanda unui prieten folosind formularul alaturat. |
|
|
|
|