Magazinul online multibrand Answear anuntă rezultatele primelor sase luni de prezentă pe piata din România, care confirmă trendul ascendent în ceea ce priveste fashion ecommerce-ul la nivel local si diversitatea jucătorilor din această industrie pe piata locală. Astfel, desi, în luna noiembrie a anului trecut, Answear era un brand total necunoscut in Romania, în mai putin de 6 luni de la lansare numară peste 40.000 de produse vândute pe www.answear.ro si peste 2.000.000 de vizitatori pe site, numărul comenzilor crescând, lună de lună.
Raluca Radu, Country Manager, Answear Romania: “Rezultatele înregistrate în primele 6 luni de la lansare ne motivează sa continuăm trend-ul ascendent pentru a ajunge, în scurt timp, între primii 3 jucători de fashion online din România. Pentru anul 2016, ne-am propus să crestem zona de shopping online împreună cu comunitatea Answear si să orientăm publicul către produse calitative, originale, care sunt remarcate în orice context. De aceea, în perioada următoare vom introduce alte 50 de brand-uri de top în portofoliul Answear, pentru a diversifica si mai mult ofertele propuse clientilor nostri.”
Rezultatele obtinute de Answear pe piata locală vin să confirme trend-ul general pentru piata de ecommerce locală, în continuă ascensiune, care s-a dublat în ultimii doi ani în ceea ce priveste numărul de utilizatori si de comenzi online. Mai mult decât atât, zona de fashion ecommerce a înregistrat o crestere cu peste 30% în 2016 fată de 2015, crestere datorată mai ales diversitătii de produse si imbunătătirii serviciilor magazinelor online, fiind a doua categorie din punct de vedere al comenzilor din sectorul ecommerce, conform studiilor de piată.
Încă de la lansare, Answear a dorit să aducă la îndemâna clientilor brand-urile de top preferate si să vină în întâmpinarea celor pasionati de modă cu cele mai dorite produse din ultimele colectii ale brandurilor internationale preferate precum Tommy Hilfiger, Nike, Adidas Originals, New Balance, dar si mărcile proprii Answear & Medicine.
Answear este retailerul multibrand lansat în Polonia, în continuă ascensiune pe toate pietele in care este prezent (Polonia, Cehia, slovacia, Ungaria). La finalul anului trecut, Answear a fost lansat oficial pe piata din România, continuând trend-ul ascendent al zonei de fashion ecommerce si oferind clientilor produse de calitate, care vin în întâmpinarea nevoilor acestora.
În oferta Answear.ro se regăsesc produse de îmbrăcăminte, încăltăminte si accesorii, iar portofoliul magazinului online cuprinde peste 200 branduri internationale de top. Printre acestea se numară si mărci cunoscute si foarte populare (Mango, Vero Moda), mărci sport (Adidas, Adidas Originals, Nike, New Balance), mărci de jeans (Levi’s, Lee, Wrangler), precum si mărci medium-high (Pepe Jeans, Marco O’Polo, Diesel, Trusardi Lacoste, Tommy Hilfiger, Valentino, DKNY). .