Miele, compania numărul unu în productia de echipamente electrocasnice premium la nivel mondial, a înregistrat cea mai mare crestere a vânzărilor din ultimii 10 ani, precum si cel mai mare număr de angajati, în anul fiscal 2014/2015, încheiat la 30 iunie 2015. Astfel, Miele a înregistrat o cifră de afaceri de 3,49 de miliarde de euro, în crestere cu 8,3% de la an la an, si avea 17.741 de angajati. În acelasi interval, investitiile totale ale companiei au fost de 150 de milioane de euro.
Cresterea record din acest an reflectă, în primul rând, succesul înregistrat la nivel global de noua gama de electrocasnice încorporabile, precum si de produsele pentru îngrijirea rufelor si seria îmbunătătită de aspiratoare.
În plus, economia mondială se află pe un trend pozitiv si nu a fost afectată de seria de incidente politice si probleme economice punctuale din Rusia, Ucraina, Orientul Mijlociu si Grecia. Cu toate acestea, comertul pe pietele cheie a fost mai dificil, pe fondul concurentei acerbe.
În Germania, Miele a înregistrat vânzări de 1,03 miliarde de euro, în crestere cu 5,4% de la an la an. În afara Germaniei, vânzările au crescut cu 10,1%, iar SUA, Australia, UK, Elvetia si Hong Kong au fost tările cu performante notabile.
Pentru anul fiscal 2015/2016, Miele anticipează mentinerea trendului pozitiv de crestere atât pentru cifra de afaceri, cât si la nivelul unitătilor vândute.
„Cu produsele noastre si conceptele de marketing, suntem în măsură să crestem si mai mult cota de piată globală, chiar si în fata unei competitii mai acerbe”, spune Dr. Markus Miele, director executiv si coproprietar al companiei de familie Miele, fondată în 1899.
Ca si până acum, Miele testează produsele sale, precum masinile de spălat, uscătoarele, cuptoarele si aspiratoarele, pentru a se asigura că au cele mai bune performante pentru 20 de ani si se diferentiază astfel de toti competitorii, oferind fiabilitate si cea mai lungă durată de viată pentru electrocasnice.
Divizia de profesionale a contribuit la cifra de afaceri Miele cu încasări de 449 de milioane de euro, în crestere cu 6,4% comparativ cu anul anterior. Printre cele mai bine vândute produse: noua generatie de calandre, noua serie de masini de spălat vase pentru uz comercial, masinile de spălat rufe, pentru care Miele a oferit o serie de promotii atractive pentru a celebra 90 de ani de la înfiintarea diviziei. Serviciile after-sales au fost de asemenea accesate de clientii produselor profesionale.
La 30 iunie 2015, numărul total al angajatilor Miele era de 17.741, în crestere cu 81 de persoane, comparativ cu anul financiar anterior. Din totalul angajatilor, 10.346 lucrează în Germania.
În acelasi an, investitiile Miele au totalizat 150 de milioane de euro, fondurile fiind alocate pentru reamenajarea mai multor unităti de productie, extinderea fortei de vânzări, logistică si infrastructură în cadrul principalului centru Miele, din Gütersloh, precum si în showroomuri noi din zone metropolitane din întreaga lume, precum Brisbane, Chicago, Beijing si Turin.
.