Reynaers Aluminium România, parte a liderului european pe segmentul solutiilor de aluminiu pentru sectorul de constructii, mizează în acest an pe o crestere cu 15% a business-ului, la 8 milioane de euro, după ce a încheiat anul 2015 cu o cifră de afaceri de 7 milioane de euro.
„Consolidarea pozitiei de piată si implicarea în unele dintre cele mai mari proiecte locale au avut un impact pozitiv asupra business-ului Reynaers Aluminium România si, astfel, anul trecut am raportat un business în crestere cu 75%, comparativ cu 2014”, a declarat Daniel Popa, Country Manager Reynaers România.
Potrivit afirmatiilor sale, majorarea substantială a afacerilor în excercitiul financiar încheiat a fost sustinută si de cresterea comenzilor pentru export si implicarea în proiecte de referintă din Belgia, Franta sau Israel. De asemenea, deschiderea primului depozit din Bucuresti, mărirea echipei si, nu în ultimul rând, evolutia pietei de profil au avut un impact pozitiv. Toate aceste elemente au contribuit si la majorarea cotei de piată, la 15%, comparativ cu anul 2014.
“Pentru anul în curs mizăm, de asemenea, pe o crestere a business-ului companiei cu cca. 15 procente, la 8 milioane de euro, datorită strategiei orientate către cresterea numărului de clienti, consolidării retelei de parteneri existenti si dezvoltarea canalului de distributie creat în 2015 prin deschiderea depozitului”, a mai adăugat Daniel Popa.
În ceea ce priveste planurile din acest an, Reynaers Aluminium România pregăteste lansarea pe piată a unui concept revolutionar de usi si ferestre, Masterline 8 si, astfel, obtinerea de noi proiecte importante, locale si internationale. Masterline 8 oferă maximum de confort si sigurantă pentru utilizatorul final, dar si libertate arhitecturală - venind în numeroase variante de design si indici mult îmbunătătiti în ceea ce priveste eficienta energetică.
Cresteri usoare pe piata locală de tâmplărie de aluminiu
În plus, reprezentantul companiei mizează pe o mentinere a evolutiei pozitive a pietei de profil si în acest an, după ce în 2015 s-a putut observa o majorare cu 10 – 15%.
“Relansarea proiectelor rezidentiale si fondurile tot mai mari alocate pentru proiecte office vor avea si în acest an un impact pozitiv în evolutia pietei de tâmplărie de aluminiu. În acest fel, si în 2016 mizăm pe cresteri, în valoare si volum, cu cel putin 5-6%, comparativ cu 2015”, a mai spus Daniel Popa.
Potrivit afirmatiilor sale, anul 2015 a fost marcat si de o schimbare a comportamentului de achizitie al românilor. Astfel, acestia s-au orientat către produsele premium, întelegând tot mai mult beneficiile acestora pe termen lung.
Cu sediul central în Duffel, Belgia, Reynaers Aluminium este unul din liderii europeni specializati în dezvoltarea solutiilor durabile de aluminiu pentru usi, ferestre, pereti cortină, sisteme glisante, parasolare si sere. Infiintată în anul 1965, compania Reynaers are peste 1.500 de angajati în 37 de tări din întreaga lume si exportă în peste 60 de tări de pe 5 continente.
Prezentă pe piata locală încă din 2006, Reynaers Aluminium România a cunoscut o crestere rapidă pe piata de profil, produsele adrsându-se proiectelor rezidentiale, comerciale, office sau industriale. În 2015 compania a raportat, pe plan local, un business de 7 milioane de euro.
Printre lucrările de referintă ale companiei se numără Afi Park, Metropol Offices, Oregon Park, Brasov Business Park, Promenada Mall sau Aeroportul din Cluj-Napoca. .