transport caini, transport catei, transport caini international, transport catei international, transport pisici, transport pisici international, transport animale, transport animale de companie, transport caini anglia, transport caini germania, transport caini olanda, transport caini franta, transport caini belgia, transport caini pret, transport pisici germania, transport pisici anglia, transport animale anglia, transport animale germania, transport caini romania
Curs Valutar 16-05-2025 4.5554 lei 5.1032 lei

 



A fost lansat Catalogul Persoanelor Fizice Autorizate click aici pentru detalii

ora exacta

Velicios.ro - vegan, plant based

Imobiliare, real estate

cosuri cadou Gourmetgift

Inele de logodna

Contabilitate Constanta

Reparatii frigidere - Opris Adrian PFA

Expert Contabil Constanta

Servicii curatenie Cluj

Asfaltari Bucuresti

lac de pescuit cluj

Info, blog

reparatie frigidere Bucuresti

Curs Valutar E-ziare.ro


 
Contact & Despre noi
Politica de confidentialitate
SMART financial - © Smart Press
Stocheaza documente in cloud


« click pentru a vizualiza toate articolele de la aceasta categorie
Tipareste acest articol Recomanda acest articol
Adaugat in data de 25-01-2011

Agricola Bacau comercializeaza produsele din carne sub o imagine noua

Agricola Bacau comercializeaza produsele din carne sub o imagine noua După ce, în 2010, a comercializat o cantitate de carne de pui record faţă de ultimii ani, respectiv 26.164 tone (20.428 tone în 2009; 16.542 tone în 2008) Agricola Bacău a decis să-şi actualizeze identitatea, care va include toate categoriile de produse sub brandul umbrelă.

Acest demers are ca scop imprimarea unei coerenţe şi a unei unităţi comunicaţionale pentru cele 3 segmente de business: carne de pui, produse de tip ready-meal şi semipreparate. Soluţia dezvoltată va conferi relevanţă şi va diferenţia brandul Agricola pe fiecare dintre aceste pieţe. În noul layout predomină culoarea verde, iar noua siglă este acum în format 3D şi se identifică cu prospeţimea naturii şi cu valorile companiei care pun preţ pe calitate si naturaleţe (elemente grafice: dealuri verzi, copaci, apă şi cer însorit). Noua imagine, respectiv noile ambalaje ale cărnii de pasăre răspund preferinţelor consumatorilor prin lărgirea ariei de vizibilitate a cărnii proaspete de pui ambalate în pungă sau caserolă.

"În urma unei vaste cercetări de neuromarketing am decis să consolidăm imaginea Agricola Bacău. Compania noastră are produse de calitate pe toate segmentele de business, iar pentru 2011 ne propunem să aducem sub aceeaşi umbrelă toate aceste categorii. Vom avea astfel o comunicare mai coerentă şi vom oferi consumatorului încă de la raft o unitate de imagine şi a informaţiilor.
Agricola Bacău are peste 18 ani de activitate şi pionierat în inovaţie pe piaţa cărnii de pasăre, atingând astăzi o cotă de piaţă de 14% (chiar 16% în retailul modern). Consider că această performanţă poate fi îmbunătăţită în contextul în care valorile şi notorietatea brandului Agricola Bacău vor fi însuşite coerent de toate categoriile de produse. Totodată, upgrade-ul de imagine al mărcii noastre pentru toate segmentele ne va aduce un plus de vizibilitate la raft deoarece noi, spre deosebire de ceilalţi jucători din piaţă, comercializăm cele mai multe categorii de produse, respectiv: carne de pui, preparate fierte afumate, salamuri crude uscate, produse tip ready-meal şi semipreparate, precum şi ouă pentru consum”, declară Grigore Horoi, preşedintele Agricola Bacău.

Procesul de consolidare a imaginii Agricola Bacău pentru cele trei categorii de produse reprezintă rezultatul unor studii ample realizate anul trecut pentru a identifica obiceiurile de consum. Toate acestea au furnizat informaţii relevante despre consumator şi au confirmat faptul că atributul cel mai important al unui produs este prospeţimea. Ca atare, noile ambalaje răspund preferinţelor consumatorilor crescând gradul de vizibilitate la raft a cărnii proaspete de pui ambalate în pungă sau caserolă.

Procesul de actualizare al identităţii aduce două noutăţi absolute pe piaţa cărnii de pasăre: comunicarea valorilor nutriţionale ale produsului se va face direct pe etichetă, cu scopul oferirii de informaţii suplimentare consumatorilor interesaţi de o alimentaţie sănătoasă şi echilibrată, precum şi prezenţa unui medalion aplicat pe caserole, care anunţă utilizarea unor ambalaje reciclabile pentru produsele Agricola Bacău, ca semn al interesului companiei în protejarea mediului.

Agricola Bacău este unul dintre cei mai mari producători de carne de pui din România şi principalul exportator din această categorie. Agricola Bacău este caracterizată în primul rând prin diversitate, fiind singurul furnizor din România care oferă pieţei interne cele mai multe categorii de produse: carne de pui refrigerată şi congelată, în carcasă sau în piese tranşate, ambalată în atmosferă controlată (sistem BDF), tăviţă cu folie stretch sau pungă personalizată; preparate şi specialităţi din carne fierte afumate; salamuri crude uscate; semipreparate şi produse tip ready meal din carne şi vegetale; ouă şi praf de ouă.

Agricola Bacău este prima companie care a lansat în România sortimentele din carne de pui ambalate la tăviţă cu cryofilm, după care această metodă de ambalare a fost preluată şi de alţi jucatori din piaţă.

Agricola Bacău este şi primul brand de carne de pui care şi-a asumat un demers de responsabilitate socială, lansând în anul 2006 conceptul BIOSECURIZAT prin care a explicat oamenilor cum se aplică un plan de biosecuritate, crescând încrederea populaţiei în carnea de pui autohtonă şi sensibilizând autorităţile în scopul luării unor măsuri necesare în momente grele.

În anul 2007, continuând inovaţiile în domeniul produselor proaspete şi sigure, Agricola Bacău a lansat prima linie de ambalare în atmosferă controlată (sistem BDF) din România.

Anul trecut, Agricola Bacău a lansat în premieră un produs inedit pe piaţa românească de carne de pui, Puiul familist, ce se prezintă într-o formulă inovatoare de ambalare - un astfel de produs conceput cu grijă şi din grijă faţă de consumatori şi familiile lor.

În aprilie 2010, Puiul Antistres, comercializat în «tăviţa minune», unică în România, în care se şi găteşte, a reprezentat soluţia Agricola Bacău pentru gospodinele cu mai puţin timp liber.

În iulie 2010, Agricola Bacău a lansat Puiul Fericit, crescut în ferme mici, hrănit după o reţetă cu 80% porumb şi scos în aer liber, dedicat tuturor acelora care doresc să-şi amintească de gustul, culoarea şi savoarea puiului crescut la curte..


 » Adauga comentariul tau Comentarii 
 
 
» adauga
only for 5 dollars
yq35mT Looking forward to reading more. Great article.Really thank you! Awesome.
link building
w1XPSi Im grateful for the blog post.Really looking forward to read more.
Rosimere
Mulțumesc pentru dmcoeanrare. Eu una sunt convinsă că produsele BIO și cele tradiționale din supermarket-uri sunt BIO/ tradiționale doar cu numele. Apropo, de subiect, tocmai mi-am amintit o chestie. Vara trecută am fost la iarbă verde și i-am pus fetiței un anumit iaurțel pentru copiii (nu are rost să-i specific numele), pe care nu l-a me2ncat și l-am uitat een geanta cu care am fost een excursie cam 5 zile. Ce2nd l-am găsit, l-am pus pe un dulap din bucătărie, cu ge2ndul de-al arunca, dar a mai stat și acolo vreo 2 zile, pe2nă ce2nd soacră-mea, een necunoștință de cauză i l-a dat fetiței să-l măne2nce, și știți ce?! Iaurtul n-avea nici pe dracu. Vă dați seama ce2t chimicale avea een el, de-a mai fost bun după ce-a stat afară din frigider aproape o săptăme2nă. Asta pe timp de vară.Eu una am noroc, că străbunica fetiței stă la țară, așa că de ce2nd ne-am hotăre2t să nu mai consumăm pui din comerț, am cumpărat niște pui de găină și ce2țiva de curcă, și i-am dus acolo să ni crească. Și carne de vită tot de acolo avem.
« click pentru a vizualiza toate articolele de la aceasta categorie
Tipareste acest articol Recomanda acest articol

Recomanda aceasta pagina 
Daca considerati acest articol interesant il puteti recomanda unui prieten folosind formularul alaturat.
 


Newsletter SMARTfinancial


» reset
TVA
+TVA
» arhiva curs valutar