Noua campanie de comunicare dezvoltata de Brands&Bears pentru cascavalul feliat de la Hochland le propune consumatorilor o alternativa mai rapida pentru facut sandwichuri. Sub sloganul „Gata feliat, destept ambalat“, spotul tv prezinta povestea feliei perfecte de cascaval Hochland.
„Am pastrat Conceptul de Creativitate in Bucatarie, completandu-l cu un nou episod din povestea Bucatarilor Hochland. Noul produs se adreseaza oamenilor activi care nu au timp nici macar sa taie o felie de cascaval.” – Cristian Bulfinschi, Director General Brands&Bears.
Dupa lungi cercetari, bucatarii Hochland au reusit sa gaseasca felia ideala de cascaval, cu dimensiunea potrivita pentru sandwichuri. Pachetul destept contine 8 felii, este usor de folosit si pastreaza pentru mai mult timp savoarea cascavalului, datorita faptului ca poate fi resigilat. Fie ca este feliat sau bloc, cascavalul Hochland are acelasi gust delicios. Beneficiul rational al produsului este rapiditatea si usurinta de a-l utiliza, cascavalul fiind deja feliat, sandwichurile se vor prepara numaidecat.
Ca si spotul anterior de cascaval, si acesta a fost produs de Saga Film, regia a fost semnata de Lawrence Jacomelli, iar DOP-ul vine de la sud de Dunare, dar cu un nume iberic, Krum Rodriguez.
Echipa care a participat la dezvoltarea campaniei este formata din:
Brands&Bears: Gabriel Coman (copywriter), Dan Dragan (art director), Felicia Bolboceanu (Account Manager).
Hochland: Andreea Marincescu – Marketing Manager, Adriana Mihali –Brand Manager, Corina Sarcinschi –Marketing Assistant. .