|
« click pentru a vizualiza toate articolele de la aceasta categorie |
|
|
Adaugat in data de 29-09-2012 |
Bucatarul Reginei Angliei si al lui Woody Allen a devenit imaginea centrala in comunicarea Billa Romania
Alte stiri la aceasta categorie
Celebrul bucătar italian Giuseppe Daddio, care a gătit pentru Regina Angliei si Woody Allen vine din 13 septembrie 2012 în bucătăriile românilor, fiind imaginea centrală a noii platforme de comunicare a BILLA România. Cu 23 de ani de experientă în arta culinară, Giuseppe Daddio a fost premiat cu 2 stele Michelin, este creatorul scolii Dolce & Salato, dar si câstigătorul premiului Gourmand World Cookbook Awards 2009 la categoria "Best Chef Book".
Giuseppe Daddio reprezintă întocmai principiile BILLA România, fiind astfel desemnat imaginea noii campanii de comunicare derulate la nivel international. Începând cu 13 septembrie el va intra în fiecare săptămână în casele românilor oferindu-le sfaturi, retete si recomandări. Principalele valori pe care BILLA doreste să le promoveze astfel sunt: calitatea, preturile scăzute, dar si varietatea si accesibilitatea produselor.
“Noua platformă de comunicare internatională a BILLA România îl are în centrul atentiei pe Giuseppe Daddio, celebrul bucătar italian. El va reprezenta valorile brandului si se va implica activ în obiceiurile de consum ale clientilor, oferindu-le sfaturi nutritionale si idei practice. De-a lungul timpului românii vor avea posibilitatea să urmeze sfaturile lui Giuseppe, să participe la diferite concursuri si promotii si poate chiar să îl întâlnească”, declară Sorana Georgia, CEO BILLA România.
Giuseppe Daddio este un celebru bucătar italian cu o vastă experientă în domeniu, acumulată în restaurante renumite precum Hotel Badrutz‘s Palace Hotel în St. Moritz - Elvetia, Hotel Eden în Roma sau Capri Palace în Insulele Capri. Împreună cu Chef Antonello Colonna, Giuseppe Daddio a fost gazda unui program culinar în cadrul unui renumit post de televiziune italian si este autorul mai multor cărti de bucătărie apreciate la nivel international. Una dintre cele mai mari realizări ale sale este însă scoala de bucătărie Dolce & Salato, unde a creat un model de predare preluat ulterior de scoli din întreaga lume.
"Îmi doresc să dezvalui secretul artei mele culinare! Este foarte simplu - atunci cand gătesc, imi place să mă pot baza pe calitatea si prospetimea produselor. Acesta este motivul pentru care BILLA este exact pe gustul meu", spune Giuseppe Daddio.
Din 13 septembrie noua platformă de comunicare a BILLA România va fi prezentă pe toate mediile de comunicare, incluzând TV, radio, print si online, prin social media. În plus, în revistele săptămanale BILLA, clientii vor putea găsi rubricile permanente ale lui Giuseppe cu retete ieftine si usor de realizat, sfaturi de nutritie, precum si idei creative de utilizare a diferitelor alimente si produse de bucătărie.
REWE International AG este liderul de piată în Austria pe sectorul de produse alimentare si de drogherie si unul dintre cei mai mari angajatori din tară. La nivel international, REWE International AG are un număr total de 72.000 de angajati care lucrează în aproximativ 3.600 de magazine. În anul 2011, cifra de afaceri a companiei a crescut la 12.443 miliarde de euro.
Compania este parte a REWE Group, unul dintre cele mai importante grupuri din Europa care activează în retail si turism. În prezent, 323.000 de angajati lucrează în cadrul REWE Group în 13 tări europene, iar cele aproximativ 15.700 de magazine au generat o cifră de afaceri de peste 48 de miliarde de euro.
REWE International AG are sediul central în Wiener Neudorf si operează retelele BILLA, MERKUR, PENNY, BIPA si ADEG, precum si alte branduri proprii. Compania este de asemenea activă pe piata de turism din Austria, prin BILLA Reisen, JAHN REISEN, MERKUR IhrUrlaub si PENNY PACK´N´GO. În plus, REWE International AG operează cu succes pe segmentul de supermarketuri în Italia si în alte 7 tări din Europa Centrală si de Est: Bulgaria, Croatia, Republica Cehă, România, Rusia, Slovacia si Ucraina.
BILLA România: BILLA este prezentă pe piata din România din februarie 1999 când a deschis primul supermarket din Bucuresti. În prezent, BILLA operează 66 de magazine în cele mai importante orase din România. Principalele valori BILLA sunt calitatea ridicată, preturile scăzute si varietatea produselor. Compania detine brandurile proprii Clever, MY si BILLA, Clever fiind una dintre cele mai cunoscute si apreciate mărci proprii din România. BILLA România este unul dintre cei mai importanti anagajatori din România si a creat până în prezent peste 3.500 de locuri de muncă în întreaga tară..
|
|
» Adauga comentariul tau |
Comentarii |
|
|
Carlos
Sis. Valerie, I really eynejod reading this post. You are funny. Gold Medal flour now that's old school. That's what I was taught by Momma to always use. Like Paula Dean, I cream my sugar & butter, then add the cream cheese or sour cream, alternate 2 eggs, cup flour, 2 eggs, cup of flour, etc. Cake 7 what a beauty! Do you remember 7-up pound cakes with CRISCO?? According to The Help good for scaley feet & frying chicken!! LOL!!
|
« click pentru a vizualiza toate articolele de la aceasta categorie |
|
Recomanda aceasta pagina |
Daca considerati acest articol interesant il puteti recomanda unui prieten folosind formularul alaturat. |
|
|
|
|