transport caini, transport catei, transport caini international, transport catei international, transport pisici, transport pisici international, transport animale, transport animale de companie, transport caini anglia, transport caini germania, transport caini olanda, transport caini franta, transport caini belgia, transport caini pret, transport pisici germania, transport pisici anglia, transport animale anglia, transport animale germania, transport caini romania
Curs Valutar 29-03-2024 4.6085 lei 4.973 lei

 



A fost lansat Catalogul Persoanelor Fizice Autorizate click aici pentru detalii

ora exacta

Inele de logodna

Imobiliare, real estate

cosuri cadou Gourmetgift

Laronef

Contabilitate Constanta

service frigidere reparatii

Expert Contabil Constanta

Servicii curatenie Cluj

Deblocari usi metalice

Asfaltari Bucuresti

lac de pescuit cluj

Info, blog

reparatie frigidere Bucuresti

Curs Valutar E-ziare.ro


 
Contact & Despre noi
Politica de confidentialitate
SMART financial - © Smart Press
Stocheaza documente in cloud


« click pentru a vizualiza toate articolele de la aceasta categorie
Tipareste acest articol Recomanda acest articol
Adaugat in data de 12-03-2016

Campania De la Romani, pentru romani - Carrefour sustine si promoveaza produsele fabricate in Romania

Campania De la Romani, pentru romani - Carrefour sustine si promoveaza produsele fabricate in Romania

In perioada 10 - 23 Martie 2016, Carrefour România lansează campania „De la Români, pentru români” pentru a întări încă o dată sustinerea companiei fată de produsele fabricate în tara noastră. Campania îsi propune să ajute atât la sustinerea economiei locale si a creării unor noi locuri de muncă în diverse zone ale tării, cât si să promoveze calitatea produselor fabricate în România.

Campania vizează încurajarea clientilor nostri de a alege produse fabricate în România. De la ciorapi de damă, la vase de ceramică si de la detergenti la ciocolată si alte produse alimentare, sute de produse românesti sunt promovate cu preponderentă, atât în magazinele Carrefour din tară, cât si în media centrală si locală.

„Suntem foarte constienti de importanta promovării produselor românesti în rândul clientilor nostri, pentru a sustine economia locală si a ajuta la crearea de locuri de muncă în diverse zone ale tării”, declară Andreea Mihai, Marketing Director, Carrefour România.

Mai mult, în perioada următoare, oferim clientilor nostri o gamă foarte variată si atractivă de produse fabricate în tara noastră, la preturi reduse. Detergenti, electrocasnice mari, produse de băcănie si carne sosete, lenjerii, dresuri, asternuturi de pat, echipamente sportive marca Helmuth Duckadam, vase si oale, fete de masă, jucării, , precum si multe alte produse alimentare pot fi găsite la preturi promotionale până pe 23 martie.

„Vrem să contribuim într-un mod activ, relevant si real la redescoperirea plăcerii de a cumpăra produse românesti, produse de altădată, produse de azi si de mâine. De aceea, vrem să-i facem si mai cunoscuti pe producătorii români, printr-o abordare cu totul diferită a ceea ce cunoastem în acest moment ca fiind piata produselor fabricate în România.

Implicarea si dedicarea oamenilor cu ajutorul cărora produsele se realizează sau ajung în casele românilor sunt un factor important în stabilire calitătii produselor. Produsele fabricate in România reusesc să găsească echilibrul perfect între calitate si emotie.”, adaugă Andreea Mihai.

Iată mai jos si mărturiile câtorva angajati ai producătorilor români care ne sunt alături în această initiativă de amploare:

„Pentru Bucovina si pentru fiecare din noi, România înseamna acasă. Iar prin investitiile majore pe care le realizăm, umane dar si financiare, nu facem decât să investim în viitorul nostru si al familiilor noastre” - Gabriela Sofian, manager de asigurarea calitătii, Bucovina.

„Ca oricărui român, ne place să primim oaspeti, să le pregătim ceva si să-i servim efectiv din produsele noastre” - Anca Velicea, economist, Emailul Medias, producător de vase emailate si cu interior de teflon.

“Când stii că produsele tale sunt atât de aproape de pielea consumatorilor, simti o mare responsabilitate. Astfel, calitatea este principala noastră preocupare” - Lidia Moldovan, tehnolog în cadrul Uniconf, producător roman de lenjerie intimă.

„Exigenta si seriozitatea cu care îmi fac meseria sunt mostenite de la tatăl meu, care a lucrat pe acelasi post, în aceeasi companie” - Stelian Bran, maistru, Ciserom.

“De-a lungul timpului am inovat si creat cele mai bune produse cosmetice românesti pentru a răspunde nevoilor venite din partea diverselor  generatii de consumatori care au ales Farmec” - Roxana Lupulescu, farmacist, Farmec.

“Lucrez în fabrica DERO de peste 20 de ani si cred cu mândrie că DERO este detergentul României si detergentul familiei mele. DERO mă îmbracă în prospetime în fiecare zi si nu m-a dezamăgit niciodată” - Predescu Nicolae, operator principal ambalare, Dero.

“Sunt mândru să văd că produsele realizate în fabrica Arctic sunt primite cu drag în casele si în inimile românilor” - Marius Rizescu, team leader, linie de productie, Arctic.

„Lucrăm cu drag, în toate produsele Napolact, laptele de la noi din Ardeal, care este putin dulceag si are o consistentă plină” - Anca Luca, operator preparare produse, fabrica Târgu Mures, Napolact.

“Pasiune, calitate, ingrediente naturale. Asta punem în fiecare sticlă de Bergenbier. O bere cu adevărat românească” - Edvin Moldovan, maestru berar, Bergenbier.

 „Căutam în fiecare zi, din 1957, împreuna cu încă 1.350 de colegi, combinatia perfectă între calitatea ceramicii si aspectul produselor finite, în ton cu tendintele” - Emilia Ardelean, designer de produs, Cesiro, cel mai mare producător de produse de ceramică din Europa.

„Grija pentru calitate se termină abia când produsele ies pe poarta fabricii” - Kati Ungureanu, operator pe linie, ROM.

Cu peste 10.100 de magazine în 34 de tări, Grupul Carrefour este al doilea retailer mondial si numărul unu în Europa. De peste 50 de ani, Carrefour este un partener pentru viata de zi cu zi. În fiecare zi, acesta primeste în magazinele sale peste 10 milioane de clienti din lumea întreagă, oferindu-le o gamă largă de produse si servicii la preturi echitabile.

În România, Grupul Carrefour numără 190 de magazine dintre care 29 hipermarketuri 'Carrefour', 107 supermarketuri 'Market', 43 magazine de proximitate 'Express', 10 magazine de proximitate 'Contact' si un magazin de comert online: www.carrefour-online.ro.

.


« click pentru a vizualiza toate articolele de la aceasta categorie
Tipareste acest articol Recomanda acest articol

Recomanda aceasta pagina 
Daca considerati acest articol interesant il puteti recomanda unui prieten folosind formularul alaturat.
 


Newsletter SMARTfinancial


» reset
TVA
+TVA
» arhiva curs valutar