Lidl România sărbătoreste doi ani de prezentă în social media, printr-o actiune dedicată fanilor de pe pagina de Facebook a companiei
Lidl România sărbătoreste 2 ani de la inaugurarea paginii oficiale de Facebook. Cu această ocazie, compania a pregătit concursuri cu premii instant, prin care îsi răsplăteste fanii ce i-au fost alături de-a lungul timpului.
Pagina de Facebook Lidl România este, la nivel local, cea mai activă pagină de companie, apropiindu-se de pragul de un milion de fani. Prin întreaga activitate pe care o desfăsoară în acest mediu de comunicare, Lidl a reusit să formeze o comunitate extrem de unită, majoritatea fanilor provenind din orase mari, precum Bucuresti, Iasi, Timisoara, Cluj, Constanta si Brasov.
”Suntem extrem de fericiti pentru rezultatele obtinute pe retelele noastre de socializare, Facebook si Twitter, în ultimii doi ani. Astăzi marcăm un moment important în istoria Lidl România si dorim să-i răsplătim corespunzător pe toti cei care ne-au fost alături. Asadar, de ziua noastră, fanii primesc cadourile! Ne propunem ca si de acum înainte să oferim cele mai bune proiecte speciale si campanii de comunicare, perfect adaptate acestei platforme si perfect adaptate pe asteptările si dorintele fanilor, dar si ale clientilor nostri”, declară Georgiana Tugearu, PR Manager Lidl România.
Până duminică, fanii paginii de Facebook Lidl România se pot înscrie în concursuri cu premii instant. Pasionatii de fotografie pot participa la competitia ”Eu si Lidl”, iar cei care apreciază formatele video pot trimite o urare aniversară sub forma unui filmulet creativ.
Toate urările primite de la fani, în format foto sau video, vor fi încărcate pe pagina de Facebook Lidl România: www.facebook.com/lidlromania.
Lidl s-a lansat în 2011, fiind în prezent cel mai extins lant de magazine, având cel putin un magazin în fiecare judet al tării. Lidl are în acest moment 160 de magazine si peste 3.300 de angajati. .