|
« click pentru a vizualiza toate articolele de la aceasta categorie |
|
|
Adaugat in data de 09-08-2011 |
Crestere cu 16,9% a cifrei de afaceri in primul semestru din 2011 pentru Farmec
Alte stiri la aceasta categorie
Prima jumătate a anului 2011 a adus o crestere a cifrei de afaceri a companiei Farmec cu 16,9%, comparativ cu perioada similară a anului trecut, rezultatele companiei ajungând la 54,6 milioane lei. Astfel, cel mai mare producător de cosmetice din România continuă trendul ascendent estimat pentru anul acesta.
“Desi piata bunurilor de larg consum a scăzut în primele 6 luni cu 9,7%, iar vânzările de produse nealimentare s-au redus cu 3,4%, conform celor mai recente date ale Institutului National de Statistică (INS), piata cosmeticelor are o evolutie pozitivă. În acest context, am reusit să crestem vânzările în primul semestru cu aproape 17 procente”, a declarat Mircea Turdean, Director General Farmec Cluj-Napoca.
Totodată, investitiile realizate anul acesta, care au presupus achizitia de noi echipamente, amenajarea unei noi sectii de produse de curătenie, au condus la cresterea performantei companiei atât prin sporirea productivitătii muncii cât si prin mărirea fluxului de produse. Planul de investitii cuprinde, de asemenea, implementarea unui program nou, ecologic, pentru reabilitarea termică a tuturor spatiilor existente, achizitia de echipamente si programe IT, modernizarea spatiilor de birouri si extinderea flotei auto.
Conform datelor furnizate de Nielsen, raportate pentru intervalul ianuarie-aprilie 2011, pe segmentul de îngrijire a fetei, brandul Gerovital a înregistrat o cotă de piată de 13,5% din punct de vedere cantitativ, respectiv de 12,2% valoric. Pe segmentul tratamentelor de păr, în primele patru luni ale acestui an, Gerovital a atins o cotă de 26,5% valoric, fiind lider de piată. Laptele Doina s-a mentinut lider de piată pe segmentul produselor de curătare pentru fată, cu o cotă de 15,55% - cantitativ.
“Lansările de noi produse si intensificarea comunicării au fost prioritare pentru compania noastră în primele 6 luni ale acestui an, iar produsele de îngrijire specifice sezonului de vară - noua gamă Gerovital Sun si Gerovital Body Slim, au impulsionat si mai mult vânzările companiei în ultimele luni. Un eveniment notabil pentru compania noastră în această perioadă este si desemnarea cremei hidratante Gerovital Plant Produsul Anului, în urma voturilor a 4000 de consumatori români, fapt care ne onorează.”, a mentionat Mircea Turdean.
În prezent, Farmec SA Cluj-Napoca detine mărci recunoscute international, printre care Gerovital H3 Evolution, Gerovital H3 prof. dr. Ana Aslan, Gerovital Plant, Aslavital si Farmec.
Produsele Farmec sunt prezente în peste 30 de tări din întreaga lume, ca Japonia, Iran, Spania, Italia, Portugalia, Grecia, Ungaria, Slovacia, Republica Moldova, Cehia, Norvegia, Croatia, Thailanda, Liban, Iordania, Kuwait, EAU, Coreea de Sud, SUA. Din 2002, drept recunoastere a calitătii produselor sale, compania detine Certificatul International de Calitate ISO 9001. Din iunie 2008, Farmec detine drepturile integrale de utilizare a mărcii Gerovital. .
|
|
» Adauga comentariul tau |
Comentarii |
|
|
Bertie
I love these articles. How many words can a wrdosmith smith?
|
Jhett
Wow! Great thinknig! JK
|
Prudence
I was so cnofused about what to buy, but this makes it understandable.
|
Xexilia
I went to tons of links before this, what was I thniking?
|
« click pentru a vizualiza toate articolele de la aceasta categorie |
|
Recomanda aceasta pagina |
Daca considerati acest articol interesant il puteti recomanda unui prieten folosind formularul alaturat. |
|
|
|
|