|
« click pentru a vizualiza toate articolele de la aceasta categorie |
|
|
Adaugat in data de 03-04-2012 |
Danone Romania are un nou Director General: Dieter Schulz
Alte stiri la aceasta categorie
Dieter Schulz este, începând cu 1 aprilie 2012, noul Director General al Danone în regiunea Europa Centrală şi de Sud, preluând responsabilităţile legate de toate activităţile diviziei de produse lactate proaspete a Grupului Danone în România, Bulgaria, Grecia şi Ţările Adriatice.
„Sunt entuziasmat să devin Director General al Danone România. Danone România s-a remarcat prin preocuparea constantă pentru inovare şi un portofoliu ce cuprinde multe mărci, foarte cunoscute pe piaţa produselor lactate proaspete. Ne mândrim cu faptul că suntem lider de piaţă în România, iar principalul nostru obiectiv va fi să consolidăm rezultatele obţinute până acum şi să menţinem evoluţia ascendentă, continuând să investim în mărcile, oamenii şi activităţile noastre de aici. Cred că piaţa produselor lactate proaspete din România are un potenţial important de creştere, de care vom beneficia oferind în continuare consumatorilor noştri o gamă variată de produse de înaltă calitate, adaptate la preferinţele şi nevoile lor. Ne vom concentra şi pe continuarea programului de susţinere a fermierilor români şi a proiectelor de responsabilitate socială iniţiate de Danone România”, declară Dieter Schulz, Director General Danone Europa Centrală şi de Sud.
Dieter Schulz are mulţi ani de experienţă în industria FMCG. El şi-a început cariera în 1996, la Air Liquide Paris, iar în 1998 s-a alăturat MARS Inc., unde a ocupat, timp de 9 ani, mai multe poziţii manageriale, în diferite funcţiuni şi ţări, ultima fiind cea de Director General pentru regiunea Est Mediteraneană, cu sediul în Istanbul.
Dieter Schulz s-a alăturat echipei Danone în ianuarie 2007, ca Director General pentru Malaezia şi Singapore, în divizia de biscuiţi. După preluarea acesteia de către Kraft Foods, şi-a continuat activitatea, în aceeaşi funcţie, în noua companie, unde a coordonat cu succes integrarea diviziei Danone, în 2008 şi, apoi, integrarea Cadbury, în 2010.
În mai 2011, Dieter Schulz a revenit în Grupul Danone, ca Director General pentru Bulgaria şi Grecia, în divizia de produse lactate.
Compania DANONE PDPA România face parte din Grupul DANONE, prezent în 120 de ţări, unul dintre liderii mondiali din industria alimentară, deţinând locul 1 în lume în fabricaţia de produse lactate proaspete şi locul 2 în lume în domeniul apelor minerale îmbuteliate şi a alimentaţiei pentru bebeluşi. Grupul DANONE a înregistrat în 2011 vânzări de peste 19 miliarde EURO.
DANONE România este lider de piaţă în categoria produselor lactate proaspete, înregistrând în anul 2010 o cifră de afaceri de 476 milioane RON, în creştere faţă de anul precedent. Compania are în prezent 540 de angajaţi şi un portofoliu cu 70 de referinţe de produs, principalele mărci fiind: Activia, Danonino, Actimel, Nutriday, Cremosso, Danette, Casa Bună..
|
|
» Adauga comentariul tau |
Comentarii |
|
|
cheap backlinks
oQTnHe This is one awesome post.Much thanks again. Cool.
|
Ishratnaaz
tiens, nouveau look, ou j'ai la bluere ! elle va me manquer la petite bannie8re marine ! mais celle ci est aussi tre8s jolie et bien dans le the8me de ton blog et de son titre ! Les tons me plaisent bien e9galement.Pour les restos du coeur, l'an dernier j'ai zappe9, car au final, sommes nous sfbrs que ce billet ge9ne8re re9ellement 10 repas, comment comptabilisent-ils tout cela, vraiment douteuse e0 tous ces coups de pub bien ronflante mais jamais bien be9ne9fique pour les concerne9s... je donne e0 la banque alimentaire du concret "ope9ration caddie" et je choisis toujours des produits pour les enfants type petit de9jeuner, gofbter, et petits pots par exemple, au moins je suis sfbre que e7a ira dans le ventre d'un be9ne9ficiaire et non ailleurs. ma fois, e7a ne cofbte rien de faire une annonce sur nos blogs effectivement dans le doute autant jouer le jeu...
|
AMMAN
Si, yo tambien tuve la opuiaonrdtd de escucharle hace unos meses y es una gozada. En el caso este de test ciego de producto creo que es importante ser superior en ciego peeero es mas importante serlo en no ciego, en concepto y en total mix, no? igual un 60-40 en ciego pero un 80-20 en concepto es mucho mas potente que un 70-30 y el resto del mix a la par.es que hay tantos ejemplos de inferioridad en ciego (o paridad) y liderazgo claro, el clasico ejemplo es el de cocacola en los 80, cuando cambiaron la formula porque pepsi puntuaba mejor en ciego, no?saludos!!jaime
|
« click pentru a vizualiza toate articolele de la aceasta categorie |
|
Recomanda aceasta pagina |
Daca considerati acest articol interesant il puteti recomanda unui prieten folosind formularul alaturat. |
|
|
|
|