eMAG.ro își continuă extinderea prin introducerea unei noi categorii dedicate animalelor de companie. De acum clienții vor descoperi o gamă completă de mâncare și accesorii pentru animalele lor de companie în noul eMAG Petshop, produsele fiindu-le livrate acasă a doua zi sau chiar în cursul aceleiași zile, în București.
“Ne-am dorit să creăm un magazin de unde sa cumperi rapid tot ce ai nevoie pentru animalul tău de companie. Nu mai trebuie să bați 4 magazine în căutarea acvariului sau a lesei potrivite; cu cateva click-uri acestea sunt deja în drum spre tine. Și în loc să îți cari singur pachetul de mâncare de 15 kilograme, din eMAG Petshop poți să il cumperi la orice oră și curierul ți-l aduce la ușă, chiar si in aceeasi zi.”, spune Radu Apostolescu Vicepreședinte și Director de Dezvoltare eMAG.
Pe lângă cele mai căutate branduri de mâncare pentru pisici, câini, păsări, pești, reptile sau animale mici, în noul eMAG Petshop sunt disponibile și o gamă largă de accesorii: de la odorizante și produse cosmetice la acvarii și mobilă pentru animale, până la jucării, zgărzi, îmbrăcăminte și medicamente de deparazitare. In perioada imediat urmatoare lansarii eMAG Petshop, oferta de produse livrabile din stoc se va tripla, urmand sa fie permanent imbunatita.
Livrarea produselor se va încadra în standardele eMAG, comenzile din București plasate până în ora 15.
00, având livrare în aceeași zi, în timp ce comenzile din țară sau cele plasate după ora 15.00 vor beneficia de livrare a doua zi.
“Chiar dacă a fost până acum într-un con de umbră din punct de vedere al comerțului online, potențialul segmentului de hrană și accesorii pentru animale este foarte mare. Conform Ernst&Young aproape 21% dintre americani cumpără online mâncarea și accesoriile pentru animalele lor de companie, vânzarile online de produse destinate animalelor de companie înregistrând în ultimii 3 ani o creștere de 76%.”, spune Apostolescu. „ Credem că același lucru se va întâmpla și în România, pe măsură ce oamenii se vor obișnui cu avantajele cumpărării online a acestor produse. ”
România se află peste media europeană a comerțului online pe segmentul electroIT, 20,3% dintre produsele din aceasta categorie fiind cumpărate online anul trecut, față de doar 16,8% la nivel european. Lansarea eMAG Petshop se înscrie în strategia companiei de a duce această performanță și pe alte categorii de produse.
În acest moment, eMAG.ro vinde peste 200.000 de produse din categorii precum IT&C, cosmetice, turism, electrocasnice, jucării, RCA, roviniete, bricolaj, cărți, muzică, filme, produse auto, produse pentru casă și grădină. .