|
« click pentru a vizualiza toate articolele de la aceasta categorie |
|
|
Adaugat in data de 09-08-2011 |
Gama LaMinut se extinde cu noi produse si este in centrul unei campanii de comunicare cu spot TV
Alte stiri la aceasta categorie
LaMinut îsi extinde gama cu noi produse gustoase pentru mese sătioase!
Gama LaMinut se extinde cu noi produse, ce vor fi disponibile in curand in magazine: pasta tartinabilă de peste LaMinut - în trei sortimente: somon, păstrăv si macrou.
Gama LaMinut, care a curpins initial mustar de masă si ketchup dulce si iute, s-a extins în ultimul an cu noi produse: pate de porc si pui (100, 200 si 300g), mustar dulce si iute la borcan, iar acum aduce pasta tartinabilă de peste (somon, păstrăv si macrou la 100g).
„Am pornit de la încrederea pe care consumatorii o acordă mustarului LaMinut si am dezvoltat această gamă cu produse alimentare simple, din topul preferintelor consumatorilor, care pot fi servite ca atare sau alături de alte produse la un picnic”, spune Andreea Toloacă, marketing manager.
Prima campanie de comunicare LaMinut se va lansa luna aceasta. Spotul TV este elementul central de comunicare si va putea fi văzut pe principalele canale românesti: ProTV, Prima TV, Realitatea, Sport.ro, TVR2, Antena2, Acasă, Diva Universal, Etno, Favorit TV, KanalD, NationalTV.
Spotul TV este centrat pe ideea grătarului, principalul motor al unui picnic la români.
„Gama LaMinut nu va rămâne aici. Sub acelasi brand avem în vedere si alte mâncăruri delicioase pe gustul românilor”, mai spune Andreea Toloacă.
Orkla Foods România este prezentă pe piata bunurilor de larg consum din România din anul 2002 si este un jucător important în industrie.
Portofoliul Orkla cuprinde mărci locale apreciate de consumatori precum margarina (Wiesana, Linco, Unirea), ketchup (Tomi, La Minut), pate si mâncăruri la conservă (Ardealul), mustar si sosuri pentru paste (Bunătăti de la Bunica, La Minut) dar si aluaturi congelate (Linco). In segmentul profesional de panificatie, coferărie si patiserie, Orkla comercializează mărcile Selecta, Paticrem, Credin si Sonneveld.
Orkla Foods România apartine diviziei Orkla Food Ingredients, unul dintre cei mai mari cinci furnizori din Europa din industrie cu 32 de companii prezente în 14 tări.
Grupul are operatiuni în domeniul bunurilor de larg consum, al industriei chimice si al investitiilor financiare si este una dintre cele mai mari companii listate la Bursa din Oslo. Orkla are 35.000 de angajati iar la sfârsitul anului 2010 a raportat venituri operationale de 7,2 miliarde de euro si profituri înainte de taxe de 2,5 milioane de euro. .
|
|
» Adauga comentariul tau |
Comentarii |
|
|
Geraldine
HHIS I sholud have thought of that!
|
Kaylee
What a joy to find such clear thkniing. Thanks for posting!
|
Kerryn
That's not just the best answer. It's the beetsst answer!
|
Solyn
I recokn you are quite dead on with that.
|
« click pentru a vizualiza toate articolele de la aceasta categorie |
|
Recomanda aceasta pagina |
Daca considerati acest articol interesant il puteti recomanda unui prieten folosind formularul alaturat. |
|
|
|
|