|
« click pentru a vizualiza toate articolele de la aceasta categorie |
|
|
Adaugat in data de 16-07-2011 |
Gerovital Plant Crema Hidratanta - Produsul Anului 2011 in Romania in categoria Crema de fata
Alte stiri la aceasta categorie
Brandul Gerovital a primit o nouă confirmare a aprecierii de care se bucură în rândul consumatorilor români, acestia desemnând Crema Hidratantă Gerovital Plant Produsul Anului, în categoria “Cremă de fată”.
Crema Hidratantă Gerovital Plant este singurul produs românesc care a fost premiat în cadrul Produsul Anului 2011.
Rezultatul astfel obtinut este si o consecintă a cercetării continue si inovatiei permanente, care plasează brandul Gerovital ca „deschizător de drumuri” pe segmentul produselor de îngrijire a tenului.
Inovatia noii game constă în formulările fără conservanti, fără parabeni, cu extract organic de floare de colt si un complex de plante autohtone, recunoscute pentru beneficiile lor. În urma evaluării instrumentale, rezultatele au relevat faptul că, folosind Crema Hidratantă Gerovital Plant, nivelul de hidratare a crescut cu până la 49,4% după o oră de la prima aplicare.
“Satisfactia si părerea consumatorilor sunt elemente cheie pentru orice producător de bunuri de larg consum. Această recunoastere vine atât ca o satisfactie profesională a întregii echipe, cât si ca o reafirmare a renumelui unei game de produse românesti care se bucură de aprecierea consumatorilor. Tocmai din acest motiv, am lansat o pagină dedicată tuturor celor care folosesc Gerovital, prin care dorim să multumim consumatorilor nostri si prin intermediul căreia îi invităm să ne împărtăsească experientele, impresiile si părerile despre Gerovital”, a declarat Mircea Turdean, Directorul General al Farmec Cluj-Napoca.
Brandul Gerovital s-a dezvoltat constant de-a lungul timpului, reunind în prezent gamele Gerovital H3, Gerovital H3 Evolution, Gerovital Plant, Gerovital Plant Stop Acnee, Gerovital Plant Tratament, Gerovital Sun, Gerovital Body Slim, Gerovital Plant Forte, Gerovital Plant Balsam de Buze.
„În perioada ianuarie-aprilie 2011, pe segmentul de îngrijire a fetei, brandul Gerovital a înregistrat o cotă de piată de 13,5% cantitativ, respectiv 12,2% valoric. Evolutia Gerovital este si un rezultat direct al politicii de dezvoltare a companiei Farmec, axată pe inovatie si extinderea constantă a gamelor de produse comercializate.”, a adăugat Mircea Turdean, Directorul General al Farmec Cluj-Napoca.
Proiectul Produsul Anului a început în 1987, în Franta, în următorii ani extinzându-se în peste 35 de tări precum: SUA, Africa de Sud, India, Brazilia, Marea Britanie, Spania, Italia si multe altele. În România, Produsul Anului se află la cea de-a treia editie, reunind alegerile a 4000 de respondenti, în cadrul unui studiu de piată desfăsurat de către Dedicated Research.
În prezent, Farmec SA Cluj-Napoca detine mărci recunoscute international, printre care Gerovital H3 Evolution, Gerovital H3 prof. dr. Ana Aslan, Gerovital Plant, Aslavital si Farmec. Produsele Farmec sunt prezente în peste 30 de tări din întreaga lume, ca Japonia, Iran, Spania, Italia, Portugalia, Grecia, Ungaria, Slovacia, Republica Moldova, Cehia, Norvegia, Croatia, Thailanda, Liban, Iordania, Kuwait, EAU, Coreea de Sud, SUA. Din 2002, drept recunoastere a calitătii produselor sale, compania detine Certificatul International de Calitate ISO 9001. Din iunie 2008, Farmec detine drepturile integrale de utilizare a mărcii Gerovital..
|
|
» Adauga comentariul tau |
Comentarii |
|
|
Suzy
So true. Honesty and everything rceognized.
|
Ruvell
This information is off the hzoiol!
|
« click pentru a vizualiza toate articolele de la aceasta categorie |
|
Recomanda aceasta pagina |
Daca considerati acest articol interesant il puteti recomanda unui prieten folosind formularul alaturat. |
|
|
|
|