|
« click pentru a vizualiza toate articolele de la aceasta categorie |
|
|
Adaugat in data de 05-03-2012 |
Heineken Romania - crestere a cifrei de afaceri nete de 11,5% in 2011
Alte stiri la aceasta categorie
Heineken România a înregistrat rezultate pozitive în 2011: cifra de afaceri netă a crescut cu 11,5% în 2011 fată de 2010, ajungând la 1.042 milioane RON, în timp ce volumul vândut de Companie a înregistrat o crestere de 7,5% în 2011 fată de 2010.
Andrew Quayle, Chief Financial Officer Heineken România a declarat: „Heineken are o strategie globală consistentă, pe termen lung, care a fost adoptată si în România si care ne-a permis să ne imbunătătim rezultatele în 2011 fată de 2010. Performanta noastră din anul 2011 are la bază programe eficiente de marketing, activări realizate pe fiecare marcă în parte, investitii constante în inovatie, o colaborare strânsă cu clientii nostri si, în particular, cu distribuitorii, mentinând totodată aceeasi calitate a berilor noastre. Toate acestea au loc anticipând în permanentă nevoile si preferintele consumatorilor nostri – aflati într-o continuă căutare de experiente noi – si sunt guvernate de programe eficiente de management al costurilor.”
Dintre mărcile aflate în portofoliul Companiei, marca Bucegi a înregistrat cea mai mare crestere, depăsind 2 milioane hectolitri ca volum vândut în 2011. si Ciuc Premium a înregistrat performante semnificative comparativ cu 2010, înregistrând o crestere procentuală de două cifre a volumului vândut.
Marca Heineken, disponibilă în aproape toate tările de pe glob, a continuat să înregistreze o crestere mai mare decât cea a segmentului premium international si a pietei globale de bere si a vândut 27,4 milioane hectolitri în toată lumea, în 2011. În România, marca Heineken® a înregistrat o crestere procentuală a volumului vândut de o cifră („single digit”).
„Căutăm în permanentă să crestem valoarea ofertei noastre, lansând produse noi si introducând mărci internationale în portofoliul nostru, cu scopul de a anticipa si a răspunde cu adevărat nevoilor consumatorilor si clientilor nostri. Prin comunicarea de brand am creat experiente memorabile pentru consumatorii nostri: de la adaptarea platformelor de comunicare cunoscute la nivel international (campaniile Heineken ® „The Entrance” si „The Date”), până la crearea unor experiente relevante la nivel local – cum ar fi sprijinirea unora dintre cele mai importante evenimente muzicale de anul trecut, în cadrul platformei „Ciuc Music. Live Music”. Acestea sunt doar câteva dintre activitătile care au permis mărcilor Heineken să evolueze conform asteptărilor noastre. Suntem constienti că, indiferent de locul de unde cumpără sau consumă produsele noastre, consumatorii îsi doresc să aibă la dispozitie o varietate de beri de calitate, la preturi accesibile, iar acest lucru va fi întotdeauna o prioritate pentru noi.” a declarat Andrew Quayle, Chief Financial Officer Heineken România.
Ca parte a obiectivului Companiei de a satisface cele mai diverse cerinte ale consumatorilor si clientilor săi, în 2011 Heineken si-a diversificat portofoliul cu 7 mărci noi pe care a început să le importe si să le vândă pe piata din România: Desperados, Amstel, Birra Moretti, Krusovice, Foster’s, Strongbow si Sol. Un alt obiectiv global al Heineken este de a îsi dubla rata de inovatie până în anul 2020. În 2011, un ingredient care a contribuit la realizarea acestui obiectiv a fost introducerea cu succes a unei noi beri fără alcool, pe segmentul mainstream, anume berea Golden Brau Fără Alcool.
În 2011, Heineken România a înregistrat progrese în toate ariile Agendei de Sustenabilitate „Brewing a Better Future” – agendă care descrie strategia Companiei de a deveni cel mai „verde” producător de bere din lume. Heineken România va publica o analiză detaliată a rezultatelor Agendei de Sustenabilitate pentru anul 2011 odată cu publicarea Raportului de Sustenabilitate, care urmează să fie lansat în scurt timp.
Sustenabilitatea este adânc înrădăcinată în ADN-ul Heineken, o a patra valoare – cea a Respectului pentru Planetă – fiind de curând adăugată celorlalte 3 valori ale Companiei (Bucurie, Pasiune pentru calitate si Respect pentru oameni). Odată cu adăugarea acestei noi valori, Compania si-a reafirmat angajamentul de a deveni cel mai „verde” producător de bere din lume. Ultimul raport care a evaluat impactul pe termen lung al actiunilor Heineken în România poate fi descărcat aici.
Heineken a început anul schimbându-si identitatea vizuală pentru a reflecta evolutia si succesul Companiei la nivel global si local. Găsiti aici mai multe informatii despre noul logo si semnificatia acestuia. Odată cu noua identitate, Heineken a relansat pagina web a Companiei, www.Heinekenromania.ro.
„Angajamentul nostru de a oferi produse de calitate, bucuria sinceră cu care ne derulăm activitatea si nivelul ridicat de dedicare din partea angajatilor nostri ne-au ajutat să facem parte din industria globală de bere de peste 145 de ani, iar în România suntem prezenti de la finalul anilor ’90. Valorile noastre – Bucuria, Respectul pentru Oameni, Pasiunea pentru Calitate si Respectul pentru Planetă sunt adânc înrădăcinate în ADN-ul Companiei noastre. Suntem mândri sa fim producătorul de bere cu prima si singura marcă globală de bere, să fim prezenti în 179 de tări si să avem peste 70.000 de angajati la nivel mondial. Strategia noastră locală pentru anul 2012 va fi similară cu cea din anii trecuti si va reflecta strategia globală. Vom continua să investim în angajatii nostri si în mărcile noastre, vom continua să producem bere de calitate, care să îi încânte pe consumatorii si pe clientii nostri. Trecutul Companiei ne-a arătat că, procedând astfel, avem toate sansele să obtinem rezultatele pe care ni le propunem.” a declarat Andrew Quayle, Chief Financial Officer of Heineken România.
Heineken este cea mai mare companie producătoare de bere din Europa si a treia din lume ca volum de bere vândută. Heineken România face parte din grupul Heineken si are cel mai diversificat portofoliu de mărci de pe piata de bere românească: Heineken®, Silva, Ciuc Premium, Golden Brau, Golden Brau Fără Alcool, Neumarkt, Bucegi, Edelweiss (import), Zipfer (import), Amstel (import), Birra Moretti (import), Krusovice (import), Foster's (import), Strongbow (import), Sol, Desperados, Gosser, Schlossgold, Gambrinus, Harghita si Hategana. Heineken are 4 fabrici în România, situate în Miercurea Ciuc, Constanta, Craiova si Mures si 1.100 de angajati. .
|
|
» Adauga comentariul tau |
Comentarii |
|
|
Chitsanupong
thank you so much my teacher for this imrpetont information and you are absulatly right yes if we think good befor we talk and say a lovely word we will be happy in our relation with other
|
Chanchal
wow goldwow power lniolvegwew power lniolvegwew goldwow goldwow goldwow goldwow goldwow goldwow goldwow goldwow goldwow goldwow goldwow goldwow goldwow goldwow goldwow goldwow goldwow goldwow goldwow goldwow goldwow goldwow goldwow goldwow goldwow goldwow goldwow goldwow goldwow goldwow goldwow goldwow goldwow goldwow goldwow goldwow goldwow goldwow goldwow goldwow goldwow goldwow goldwow goldwow goldwow goldwow goldwow goldwow goldwow goldwow goldwow goldwow goldwow goldwow goldwow goldwow goldwow goldwow goldwow power lniolvegwew power lniolvegwew power lniolvegwew power lniolvegwew power lniolvegwew power lniolvegwew power lniolvegwew power lniolvegwew power lniolvegwew power lniolvegwew power lniolvegwew power lniolvegwew power lniolvegwew power lniolvegwew power lniolvegwew power lniolvegwew power lniolvegwew power lniolvegwew power lniolvegwew power lniolvegwew power lniolvegwew power lniolvegwew power lniolvegwew power lniolvegwew power lniolvegwew power lniolvegwew power lniolvegwew power lniolvegwew power lniolvegwew power lniolvegwew power lniolvegwew power lniolvegwew power lniolvegwew power lniolvegwew power lniolvegwew power lniolvegwew power lniolvegwew power lniolvegwew power lniolvegwew power lniolvegwew power lniolvegwew power lniolvegwew power lniolvegwew power lniolvegwew power lniolvegwew power lniolvegwew power lniolvegwew power lniolvegwew power lniolvegwew power lniolvegwew power lniolvegwew power lniolvegwew power lniolvegwew power lniolvegwew power lniolvegwew power lniolvegwew power lniolvegwew power lniolvegwew power leveling -84015791372600
|
marcos
it all the time. He even was yelling it in the boukgracnd when I was on the phone ordering his costume! LOL I even got him an Elmo trick or treat pail to match! And by the way I love the treat bags you got the kids..so cute! I think Halloween is only going to get more fun each year with these kids!
|
« click pentru a vizualiza toate articolele de la aceasta categorie |
|
Recomanda aceasta pagina |
Daca considerati acest articol interesant il puteti recomanda unui prieten folosind formularul alaturat. |
|
|
|
|