|
« click pentru a vizualiza toate articolele de la aceasta categorie |
|
|
Adaugat in data de 26-02-2011 |
Henkel Romania - 560 milioane lei cifra de afaceri in 2010
Alte stiri la aceasta categorie
Compania Henkel România a încheiat anul 2010 cu rezultate bune, în ciuda scăderii tuturor pieţelor, a competiţiei acerbe şi a scăderii continue a sectorului construcţii din România: o cifră de afaceri de aprox. 560 milioane lei (cca. 133 milioane EUR). Toate cele trei divizii ale companiei au contribuit din plin la acest rezultat, compania înregistrând creşteri de cote de piaţă pe toate segmentele pe care activează. Şi în anul 2010 inovaţiile au reprezentat cel mai important motor de creştere a vânzărilor companiei.
Divizia "Detergenţi şi produse pentru îngrijirea locuinţei" a reuşit să încheie anul 2010 cu rezultate bune, datorită aportului tuturor mărcilor diviziei. Prin prisma vânzărilor nete, s-au evidenţiat marca-emblemă a companiei– Persil, alături de marca Pur, detergentul de vase nr. 1 în România de la lansare şi până în prezent. Şi în anul 2010, portofoliul diviziei a fost completat cu numeroase inovaţii: Silan Natural, Bref 3-Aktiv, Persil Gel Cold Active, Perwoll White, Pur Max Gel, Bref Power Aktiv .
Divizia „Produse cosmetice/ de toaletă” a raportat rezultate bune şi în anul 2010, remarcabilă fiind performanţa produselor pentru îngrijirea părului. Cel mai dinamic brand al diviziei a fost Syoss, sub această marcă fiind lansate în 2010 produsele de styling şi coloranţii Syoss. Dintre inovaţiile anului 2010 menţionam şi gama Gliss Shea Cashmere, Taft Volume (produse de styling cu dublu efect push-up), gama de coloranţi Brillance Intense Red, gama de îngrijire pentru bărbaţi FA Men 3D, linia Shauma Push Up Volume (îngrijire şi super volum) şi gama de îngrijire a părului Gliss Oil Nutritive.
Activitatea diviziei “Adezivi Tehnologii” a fost afectată şi în anul 2010 de scăderea sectorului construcţii cu 17% vs. 2009 (când scăderea a fost de 15-20% vs. 2008), de scăderea investiţiilor în construcţii cu 30% vs. 2009 şi de scăderea dramatică a cererii pe segmentul clienţilor industriali. Datorită investiţiilor în marketing, promovării mărcilor-cheie şi a ofertelor promoţionale atractive, compania a reuşit să performeze mai bine decât pieţele pe care activează.
Cele mai performante categorii de produse din portofoliul diviziei Adezivi au fost cele legate de gleturile Ceresit şi de termosistemul Ceresit Ceretherm. În 2010, pentru al doilea an consecutiv, Ceresit a fost desemnată drept “Cea mai de încredere marcă din Romania” la categoria “Materiale de construcţii”, în cadrul celui mai amplu studiu de marketing realizat anual în Europa - Most Trusted Brands.
“Sunt în continuare încrezător în perspectivele de creştere pe termen lung ale afacerii Henkel din România. România reprezintă o piaţă importantă pentru Henkel, iar compania va continua să investească în mărcile noastre puternice, în inovaţii, în angajaţii noştri şi în unităţi de producţie locale”, declară Liviu Sfrija, Preşedintele Henkel România.
În anul 2010, Henkel România a achiziţionat terenul pentru cea de a treia unitate de producţie pentru adezivi din ţară, în comuna Roznov, judeţul Neamţ.
Viitoarea unitate de producţie, extinsă pe o suprafaţă de 36.000 mp, va deservi zona de est a ţării. Pentru noua unitate de producţie, Henkel România a obţinut finanţare europeană, 12.010.500 RON, sumă destinată construcţiei spaţiului de producţie şi achiziţionării utilajelor. Termenul de finalizare a proiectului este septembrie 2012.
Henkel deţine în acest moment în România două unităţi de producţie pentru adezivi de construcţii, în comuna Pantelimon şi la Câmpia Turzii, iar valoarea totală a investiţiilor în capacităţi de producţie depăşeşte valoarea de 30 milioane Euro.
Henkel România a acordat o foarte mare atenţie promovării mărcilor sale şi în anul 2010, situându-se printre cei mai importanţi 10 investitori în media din România.
Henkel CEE a depăşit cu succes un an foarte greu, reuşind să înregistreze creşteri cu toate cele trei divizii şi să câştige cote de piaţă. Vânzările totale, calculate în moneda fiecarei ţări membre, au crescut cu 6.4 procente, datorită performanţelor extraordinare reuşite de diviziile de bunuri de larg consum. Vanzările Henkel CEE au fost de 2,230 milioane euro.
Şi în anul 2010 Henkel România s-a aflat în grupul fruntaş al celor mai performante pieţe din Henkel CEE, atât din perspectiva profitului, cât şi a vânzărilor nete.
Henkel CEE coordonează în prezent activitatea din 32 de ţări: Austria, Albania, Armenia, Azerbaijan, Belarus, Bosnia şi Herzegovina, Bulgaria, Croatia, Cehia, Estonia, Georgia, Ungaria, Kazakhstan, Kosovo, Kyrgyzstan, Letonia, Lituania, Macedonia, Moldova, Mongolia, Montenegru, Polonia, Romania, Rusia, Serbia, Slovacia, Slovenia, Tajikistan, Turcia, Turkmenistan, Ucraina şi Uzbekistan. Compania are 9.500 de angajaţi în regiunea Europei Centrale şi de Est.
Înfiinţată în 1994 ca filială a companiei Henkel Austria (devenită în 1998 Henkel Central Eastern Europe), Henkel România are în prezent 490 de angajaţi, iar portofoliul său cuprinde peste 30 de mărci, mii de produse, de la produse cosmetice, detergenţi, adezivi comerciali şi profesionali până la tehnologii.
În cei 17 ani de la înfiinţarea sa în România, Henkel a lansat cu succes pe piaţa românească un important număr de mărci din portofoliul internaţional Henkel, precum : Persil, Pur, Rex, Perwoll, Silan, Somat, Clin, Bref – dintre detergenţi; Fa, Palette, Taft, Gliss, Schauma, Brillance, Syoss, Hattric, Vademecum dintre cosmetice; Ceresit, Thomsit, Moment, Super Attak, Loctite şi Teroson – dintre adezivi şi tehnologii.
Henkel este lider de piaţă în România cu 8 mărci: Pur (piaţa detergenţilor de vase), Bref (odorizante de toaletă), Clin (soluţii pentru geamuri), Perwoll (pe segmentul detergenţilor speciali), Taft (produse styling), Ceresit (pe 2 pieţe: adezivi pentru placări ceramice şi gleturi), Thomsit (soluţii pentru pardoseli) şi Loctite (adezivi şi tehnologii).
În calitate de membru responsabil al societăţii româneşti, Henkel România este implicată activ în sponsorizarea mai multor proiecte ecologice, culturale, activităţi caritabile, sportive şi proiecte educative. In acest sens, merită a fi menţionate: „Împreună pentru o Deltă curată”, „Poliţia Verde a Copiilor”, „Harta Şcolilor Verzi din România”, Premiul Henkel CEE pentru Artă, susţinerea Festivalului Brazilor de Crăciun, susţinerea Centrului de zi pentru Copiii din Petrila, turneul de golf caritabil organizat de Henkel România , precum şi multe alte acţiuni de sponsorizare a unor spitale, cămine pentru copiii şi bătrâni, precum şi a unor asociaţii caritabile. .
|
|
» Adauga comentariul tau |
Comentarii |
|
|
Nume sau Nickname ...
Introduceti mesajul ...
|
Natalya
That's a sensible answer to a clhaelnigng question
|
« click pentru a vizualiza toate articolele de la aceasta categorie |
|
Recomanda aceasta pagina |
Daca considerati acest articol interesant il puteti recomanda unui prieten folosind formularul alaturat. |
|
|
|
|