|
« click pentru a vizualiza toate articolele de la aceasta categorie |
|
|
Adaugat in data de 23-06-2016 |
Kaufland a deschis primul hipermarket al cartierului Ferentari din Bucuresti si al 12-lea sau magazin din Capitala
Alte stiri la aceasta categorie
Kaufland România a deschis pe 23 iunie 2016 primul hipermarket al cartierului Ferentari din București, pentru a fi cât mai aproape de români cu produse proaspete zi de zi. Noul magazin Kaufland e situat în Calea Ferentari nr. 62, sector 5.
Hipermarket-ul va fi deschis în intervalul 7.30 – 22.00 de luni până sâmbătă, iar duminică de la ora 8:00 la 20:00. Parcarea cuprinde atât 200 de locuri pentru mașini, cât și rastele pentru biciclete.
Acesta este cel de-al 12-lea magazin deschis în București și al 109-lea din întreaga rețea Kaufland din țară. Prin deschiderea acestui nou magazin, Kaufland creează peste 100 de locuri noi de muncă și susține astfel dezvoltarea comunității locale, în același timp consolidându-și poziția de angajator de top în România.
Hipermarket-ul are peste 2.900 mp suprafață de vânzare și este prevăzut cu 6 galerii comerciale, precum: punct de vânzare specialități tradiționale din Mărginimea Sibiului, cofetărie și patiserie cu laborator propriu, farmacie, centru de optică medicală cu acordare de servicii medicale oftalmologie, magazin cu produse naturiste tip plafar, magazin cu produse din tutun, lotto și presă.
Și în noul magazin din cartierul Ferentari clienții pot găsi numeroase produse locale, Kaufland România fiind printre puținii retaileri care în acest moment au peste 50% din sortimente produse autohton. Compania acordă o atenție deosebită prospețimii, în magazin, asigurând zilnic livrări de produse precum legume, fructe, lactate, carne, mezeluri etc. printr-un traseu scurt de aprovizionare.
„Regionalitatea este unul dintre principiile noastre de bază în ce privește portofoliul de produse Kaufland România. Avem o colaborare de lungă durată cu producătorii români, iar traseul scurt de aprovizionare ne ajută să oferim produse mereu proaspete și mai mult, să contribuim astfel la întărirea economiei locale. De asemenea, susținem producătorii români și prin alte acțiuni, precum cooperativa agricolă „Țara Mea” sau oferind puncte gratuite de desfacere, cum sunt târgurile pe care le organizăm,”, a declarat Valer Hancaș, Manager Corporate Affairs & Comunicare, Kaufland România
Mai mult, noul hipermarket se subscrie angajamentului Kaufland România față de mediu și beneficiază de o instalație eco de încălzire, care recuperează căldura de la instalațiile frigorifice și economisește astfel resursele naturale. De asemenea, magazinul este modernizat în linie cu noi standarde de amenajare și beneficiază de un nou concept de design interior pentru raioanele de fructe și legume, vitrina asistată, drogherie și acces clienți.
Prin această extindere, Kaufland își reconfirmă poziția de cel mai mare retailer din România și în 2016. Sortimentul magazinelor Kaufland conţine până la 26.000 de articole diverse (produse regionale, produse de marcă, mărci exclusive) şi oferă clienţilor nu numai preţuri reduse, ci şi prospeţime, varietate şi o calitate superioară.
Kaufland se numără printre cele mai mari companii de retail din Europa, cu peste 1.300 de magazine în 7 țări. Programele de responsabilitate socială reprezintă o componentă cheie în strategia companiei. Asumarea responsabilității ecologice și sociale este un aspect esențial al politicii corporative Kaufland. Cea mai mare parte a proiectelor noastre de CSR sunt desfășurate în parteneriat cu asociații nonguvernamentale regionale sau naționale. Pe lângă educație, sprijinim proiectele dedicate protecției mediului înconjurător și pe cele care au ca obiectiv promovarea unui stil de viață sănătos prin intermediul activităților sportive și adoptarea unei nutriții echilibrate. .
|
|
« click pentru a vizualiza toate articolele de la aceasta categorie |
|
Recomanda aceasta pagina |
Daca considerati acest articol interesant il puteti recomanda unui prieten folosind formularul alaturat. |
|
|
|
|