Lidl continuă investiţiile în România prin inaugurarea a două magazine nou construite, reţeaua sa din România însumând în prezent 162 magazine.
Noile unităţi s-au deschis în Bacău, pe Str. Vadul Bistriţei nr.15 şi în Caracal, pe Str. 1 Decembrie 1918 nr. 74. Noul magazin din Bacău are o suprafaţă de vânzare de aproximativ 1200 m² şi a oferit la nivel local 20 de locuri noi de muncă. În Caracal, magazinul se întinde pe aproximativ 1000 m² şi are 22 de angajaţi.
Lidl continuă concursul „3 minute de cumpărături gratuite”, devenit deja tradiţie la fiecare deschidere de magazin. Astfel, în săptămâna inaugurării, toţi clienţii care au un coş de cumpărături de minimum 100 lei au posibilitatea să se înscrie la concursul „3 minute de cumpărături gratuite”. Norocosul câştigător intră în cursa contra cronometru de 3 minute, în urma căreia va pleca acasă cu tot ceea ce reuşeşte să pună în coş.
O altă surpriză pe care Lidl o pregăteşte cu ocazia inaugurării celor două magazine este campania „Lidl, cel mai bun vecin”.
În perioada 12-15 septembrie, clienţii cu vârsta de minimum 50 de ani care îşi fac cumpărăturile în cele două unităţi nou deschise vor putea beneficia de un serviciu special, oferit în exclusivitate de către Lidl. Reprezentanţi ai celor două magazine se vor afla la dispoziţia clienţilor, pentru a-i ajuta să-şi care sacoşele de cumpărături până la destinaţie, conform regulamentului de campanie, disponibil pe site-ul www.lidl.ro.
Inaugurarea noilor magazine Lidl continuă strategia companiei de a oferi zilnic românilor, în zone din imediata lor proximitate, produse de calitate la cel mai bun preţ, direct de la producători, într-o largă varietate de sortimente. Lidl promovează cu consecvenţă colaborarea cu producătorii locali, multe dintre mărcile de calitate comercializate în reţeaua Lidl fiind produse în România.
Evitând intermediarii, oferta Lidl asigură produse în același timp proaspete, de calitate și la cele mai competitive preţuri. Având acces direct la cele mai bune produse din fiecare țară în care activează, Lidl propune clienților săi mărci de calitate superioară din întreaga Europă, venind direct de la producătorii din Italia, Franța, Germania, Spania şi alte ţări.
Lidl va continua investiţiile în România în paralel cu crearea de noi locuri de muncă la nivel național. Lidl are în prezent mai mult de 3.000 de angajați în reţeaua de magazine, centrele regionale de distribuţie şi în sediul central.
Lidl este unul dintre cele mai mari lanţuri de magazine din Europa, activând în peste 20 de țări europene şi având peste 100 de centre logistice ce asigură aprovizionarea celor aproximativ 10.000 de magazine. Cu peste 170.000 de angajați, Lidl se numără printre primii 10 comercianți de produse alimentare la nivel mondial..