Lidl România se numără printre câstigătorii competitiei internationale PR Daily Corporate Social Responsibility Awards 2014. Campania socială „Verde la educatie pentru circulatie” desfăsurată de Lidl în România a fost desemnată câstigătoare la categoria „Best CSR Event” în cadrul Premiilor PR Daily.
„Verde la educatie pentru circulatie” este cea mai amplă campanie socială de educatie rutieră organizată în România, aflată în 2014 la cea de-a doua editie. Campania a fost implementată de Lidl România cu sprijinul Politiei Rutiere Române si a avut ca scop prevenirea accidentelor rutiere în rândul copiilor prin constientizarea acestei probleme si corecta informarea a celor mici.
În cadrul evenimentului, peste 23.000 de copii cu vârste cuprinse între 4 si 14 ani s-au strâns, simultan, în parcările a 180 de magazine Lidl din toată tara, pentru a învăta cum pot deveni pietoni responsabili. Reprezentanti ai Politiei Rutiere Române au fost la dispozitia copiilor prezenti la eveniment alături de părinti, pentru a le explica acestora care sunt cele mai importante reguli pe care trebuie să le respecte atunci când merg singuri la scoală, la magazin sau la locul de joacă. Cei mici au făcut cunostintă cu semnele de circulatie si regulile care trebuie aplicate, au luat parte la o sesiune de jocuri interactive, iar la final au fost recompensati cu premii oferite de către Lidl.
PR Daily este platforma de stiri numărul 1 a industriei de PR, ce pune fată în fată cei mai buni comunicatori la nivel de companii din întreaga lume.
Competitia „Corporate Social Responsibility” se numără astfel printre cele mai cunoscute initiative de premiere din domeniu, ce îsi propune, anual, să demonstreze că cititorii website-ului sunt cei mai creativi, talentati si au cele mai mari performante din întreaga industrie.
„Acest premiu ne bucură si ne onorează deopotrivă, fiind o recunoastere a implicării Lidl România si a eforturilor noastre constante orientate către zona de responsabilitate socială. Am fost impresionati de succesul înregistrat de proiectul „Verde la educatie pentru circulatie” în cele două editii consecutive, dar mai ales de rezultatele pozitive obtinute – numărul accidentelor rutiere în care au fost implicati copii a scăzut în 2014 fată de 2013. Ne propunem să continuăm demersul nostru de educare a celor mici cu privire la regulile de circulatie si să contribuim astfel la preventia accidentelor rutiere.”, declară Georgiana Tugearu, PR&CSR Manager Lidl România.
Proiectul „Verde la educatie pentru circulatie” a fost implementat de agentiile: Golin, GPD Idea si Wave Division, cu sprijinul Politiei Rutiere Române.
Lista completă a câstigătorilor celor 18 categorii de concurs din cadrul editiei 2014 a PR Daily Corporate Social Responsibility Awards poate fi consultată pe platforma PR Daily..