transport caini, transport catei, transport caini international, transport catei international, transport pisici, transport pisici international, transport animale, transport animale de companie, transport caini anglia, transport caini germania, transport caini olanda, transport caini franta, transport caini belgia, transport caini pret, transport pisici germania, transport pisici anglia, transport animale anglia, transport animale germania, transport caini romania
Curs Valutar 15-01-2025 4.8491 lei 4.9742 lei

 



A fost lansat Catalogul Persoanelor Fizice Autorizate click aici pentru detalii

ora exacta

Velicios.ro - vegan, plant based

Imobiliare, real estate

cosuri cadou Gourmetgift

Inele de logodna

Contabilitate Constanta

service frigidere reparatii

Expert Contabil Constanta

Servicii curatenie Cluj

Deblocari usi metalice

Asfaltari Bucuresti

lac de pescuit cluj

Info, blog

reparatie frigidere Bucuresti

Curs Valutar E-ziare.ro


 
Contact & Despre noi
Politica de confidentialitate
SMART financial - © Smart Press
Stocheaza documente in cloud


« click pentru a vizualiza toate articolele de la aceasta categorie
Tipareste acest articol Recomanda acest articol
Adaugat in data de 10-10-2012

Lidl Romania - un an de prezenta in Romania

Lidl Romania - un an de prezenta in Romania LIDL România marchează un an de prezentă pe piata din România, "raportând rezultate exceptionale în îndeplinirea obiectivelor ambitioase, pe care si le-a propus în relatia cu consumatorii români, sub sloganul „Alege întelept”, calitate, diversitate, dar si preturi competitive pentru produsele comercializate prin reteaua sa de magazine, dezvoltată la nivel national", spun oficialii companiei.

Lidl România si-a făcut un scop din promovarea celor mai bune produse românesti în toate cele 146 magazine ale retelei, alături de produse importate din diverse tări, confirmând promisiunea făcută consumatorilor români  „Tot ce-i mai bun din România, tot ce-i mai bun din Europa”.

Săptămânile tematice LIDL, o premieră pe piata din România, pun accentul pe deschiderea către cele mai cunoscute si rafinate traditii gastronomice ale lumii, care sunt prezente periodic prin produse specifice. De asemenea,  la LIDL cumpărătorii pot profita bisăptămânal, lunea si joia, de promotii în cadrul cărora noi game variate de articole nealimentare sunt puse în vânzare, în întreaga retea natională.

Concursul „3 minute de cumpărături”, organizat în prima săptămână a deschiderii fiecărui nou magazin, a devenit traditie si este deja Marcă Înregistrată Lidl.

Reponsabilitatea socială este esentială pentru politica Lidl România, campania „Zâmbet de copil”, initiată în luna decembrie 2011, în sprijinul copiilor din centrele  organizatiei „Salvati copiii”,  a asigurat 13.300 de mese , timp de trei luni, pentru 200 de copii defavorizati, iar 500 de familii au primit pachete de alimente de bază si produse igienico-sanitare de primă necesitate. Această campanie se va relua si la sfârsitul acestui an.

Lidl România s-a implicat încă din primul an de activitate în actiuni culturale, sustinând turneul national de concerte pop & dance Mix Music Evolution, derulat în perioada iunie-septembrie 2012, dar si în multe alte actiuni de acest fel.


Lidl va continua investitiile în România în paralel cu crearea de noi locuri de muncă la nivel national. Lidl are în prezent 146 de magazine si peste 3.000 de angajati în reteaua de magazine, în centrele regionale de distributie si în sediul central..


« click pentru a vizualiza toate articolele de la aceasta categorie
Tipareste acest articol Recomanda acest articol

Recomanda aceasta pagina 
Daca considerati acest articol interesant il puteti recomanda unui prieten folosind formularul alaturat.
 


Newsletter SMARTfinancial


» reset
TVA
+TVA
» arhiva curs valutar