transport caini, transport catei, transport caini international, transport catei international, transport pisici, transport pisici international, transport animale, transport animale de companie, transport caini anglia, transport caini germania, transport caini olanda, transport caini franta, transport caini belgia, transport caini pret, transport pisici germania, transport pisici anglia, transport animale anglia, transport animale germania, transport caini romania
Curs Valutar 16-03-2025 4.5625 lei 4.9768 lei

 



A fost lansat Catalogul Persoanelor Fizice Autorizate click aici pentru detalii

ora exacta

Velicios.ro - vegan, plant based

Imobiliare, real estate

cosuri cadou Gourmetgift

Inele de logodna

Contabilitate Constanta

service frigidere reparatii

Expert Contabil Constanta

Servicii curatenie Cluj

Asfaltari Bucuresti

lac de pescuit cluj

Info, blog

reparatie frigidere Bucuresti

Curs Valutar E-ziare.ro


 
Contact & Despre noi
Politica de confidentialitate
SMART financial - © Smart Press
Stocheaza documente in cloud


« click pentru a vizualiza toate articolele de la aceasta categorie
Tipareste acest articol Recomanda acest articol
Adaugat in data de 06-12-2011

Lowe & Partners si Initiative au dus Kinder Pingui si Kinder Felie de Lapte la patinoar

Lowe & Partners si Initiative au dus Kinder Pingui si Kinder Felie de Lapte la patinoar Campania si-a propus să evidentieze categoria aparte din care Kinder Pingui si Kinder Felie de Lapte fac parte - produse de la frigider. Lowe a venit cu ideea exploatării unui teritoriu consistent cu pozitionarea categoriei „Kinder de la rece”: si astfel a apărut ideea folosirii patinoarului, unde brandurile s-au putut desfăsura în voie si integra firesc aducând un plus de distractie celor mici.

„Desi se găsesc în acelasi loc la raft, Kinder Felie de Lapte si Kinder Pingui se deosebesc prin compozitia, aspectul si destinatia lor. Dacă Kinder Felie de Lapte este mai hrănitor, cu un continut de 40% lapte, ceea ce-l face o gustare ideală pentru copii, Kinder Pingui este mai degrabă un desert potrivit pentru momentul în care copiii se întorc de la scoală”, spune Silvia Butolo, Brand Manager pentru categoria produse refrigerate Kinder.

Pentru a sustine obiectivele campaniei, Initiative a identificat cel mai bun suport media, patinoarul din Afi Palace Cotroceni si a extins ideea de la un branding clasic de patinoar la un proiect mult mai complex, prin amenajarea zonei gradenelor, adiacentă acestuia. Gradenele au devenit astfel punctul central al zonei de Food Court pe perioada sărbătorilor de iarnă.

Pe o suprafată de aproximativ 100 mp, echipa Lowe&Partners a creat un spatiu destinat jocurilor si interactiunii. „Patinoarul a fost suportul perfect pentru mesajul nostru, el este prin definitie cel mai “rece” loc în care se adună copiii si părintii. Asa că aici …“lumea Kinder de la rece” s-a dezlăntuit: pinguini, cantecele si dans, jocuri, instrumente imaginare de măsurare a foamei, ceasuri cântătoare, gustări hrănitoare si multă, multă distractie!”, spune Marina Cordun, Copywriter Lowe&Partners.


Activarea se desfăsoară în perioada noiembrie-decembrie, cele două branduri având fiecare weekenduri dedicate.

Continuând pozitionarea Kinder Pingui, ca un brand jucăus si simpatic, precum si ideea celui mai recent spot TV adaptat de Lowe&Partners, agentia a adus pe patinoar familia de pinguini. Lowe a amenajat standuri cu jocuri de iarnă, gradenele si stâncile au fost decorate cu igloo-uri, pinguini Kinder Pingui si multă zăpadă. În online, componenta dezvoltată de HyperActive a campaniei a mers cu un joc special pe pagina de Facebook a produsului. Userii au fost invitati să adopte si să crească un pinguin. Utilizatorii îsi pot hrăni puiul virtual de pinguin cu un dulce de 10 de la rece, se pot juca punându-le muzică, mergând la patinoar, bulgărindu-i sau dansând cu ei.

În weekend-urile dedicate lumii Kinder Pingui, copiii care cumpără 3 produse pot câstiga intrarea gratuita la patinoar, cu patinele incluse.

Kinder Felie a mers si el în online cu ”inventarea” unui instrument nou: stomăcelograful, o aplicatie de iPad cu care copiii se pot juca în Afi Palace Cotroceni, dar si pe pagina www.kinder.ro.

Cu ajutorul lui, promoterii “măsoară foamea”, scanând stomăcelul copiilor înainte si după ce acestia mănâncă Kinder Felie de Lapte. Pentru a le aminti consumatorilor că foamea poate fi compensată cu o felie de lapte, Lowe a plasat în mall un ceas care sună între mese. Zona gradenelor a fost amenajată cu canapele în formă de felie de lapte si fotolii care sugerează cantitatea mare de lapte a produsului. Săptămânal sunt organizate tombole prin care copii pot câstiga cursuri gratuite de patinaj.

Lowe&Partners, Initiative, HyperActive, GolinHarris, Brand Connection si Medic One formează unul dintre cele mai puternice grupuri de comunicare din România.

Grupul a fost înfiintat în anul 1993 si în cei 18 ani de existentă si-a extins aria de expertiză dezvoltând companii specializate de creatie, media, relatii publice, comunicare medicală si digital advertising.

Începând din anul 1995 Interpublic Group of Co’s [NSE:IPG] detine actiuni în companiile grupului.

Printre clientii agentiilor din grup amintim: Bergenbier S.A, BMW, Crucea Rosie Română, Ferrero, Johnson&Johnson, Orange, Unilever..


 » Adauga comentariul tau Comentarii 
 
 
» adauga
Chynna
An intelligent point of view, well exprseesd! Thanks!
Kert
Just what the doctor orederd, thankity you!
« click pentru a vizualiza toate articolele de la aceasta categorie
Tipareste acest articol Recomanda acest articol

Recomanda aceasta pagina 
Daca considerati acest articol interesant il puteti recomanda unui prieten folosind formularul alaturat.
 


Newsletter SMARTfinancial


» reset
TVA
+TVA
» arhiva curs valutar