|
« click pentru a vizualiza toate articolele de la aceasta categorie |
|
|
Adaugat in data de 26-06-2011 |
MACRO - Odyssey rescrie povestea pungutei cu 2 bani si lanseaza magazinul cu savoare romaneasca
Alte stiri la aceasta categorie
MACRO este primul concept de retail modern de pe piata locala care imbina specificul comertului romanesc cu ofertele de tip discount. "De aceea, magazinele MACRO cuprind tot ce ai nevoie pentru o gospodarie eficienta, armonioasa si gustoasa. De la branza de burduf afumata in scoarta de fag, pastrama, carnati de casa si vin de butoi, pana la electronice si electrocasnice, toate la pret de chilipir".
“Inspirati de traditia romaneasca a negotului, am redescoperit piata asa cum era ea odata in basmele populare, intr-un univers savuros si plin de autenticitate, univers pe care i l-am atribuit noului brand MACRO”, spune Adrian Stanculet, Head of Design Odyssey.
Pornind de la ideea ca MACRO este un brand neaos, care promoveaza savoarea bucatelor traditionale, si identitatea vizuala trebuia sa aiba izvorul de inspiratie in elemente specific romanesti, precum cele din “Punguta cu 2 bani”. Astfel, logo-ul MACRO este reprezentat sub forma unei pene, desenata in culorile nationale, care alaturi de cocos, de punguta si de sloganul "Curat chilipir", contureaza un concept de business inovator, care ofera consumatorului o experienta unica.
“In traditia populara, cocosul este simbolul inteligentei, al curajului, al vigilentei si al onestitatii. Toate aceste calitati l-au transformat intr-un laitmotiv in arta populara, fiind prezent in viata satului in ceramica, sculptura si in povestile din popor. Asadar, a fost mai mult decat firesc ca vocea MACRO sa fie vocea istetului cocos”, completeaza Teodora Juravle, Group Account Director Odyssey.
De-a lungul timpului, Odyssey a mai construit branduri noi precum MIC.RO (impreuna cu Saffron), Hei sau Litro (Rompetrol), dar s-a si implicat in procese de rebranding precum cel al bancii ABN AMRO, care a devenit in 2009 RBS (Royal Bank of Scotland).
Echipa Odyssey: Teodora Juravle (Group Account Director), Adrian Stanculet (Head of Design), Alexandra Mitoi (Copywriter), Octavian Belintan (Graphic Designer), Diana Flutur (GM Odyssey).
In dezvoltarea identitatii MACRO, Odyssey a colaborat cu Andreea Lupu, consultant de brand care s-a implicat in partea de strategie. Din partea MACRO, Roxana Baias (Marketing Director Mercadia Group) si Cora Tataru (Brand Manager MACRO) s-au implicat in dezvoltarea proiectului.
Printre clientii agentiei se numara: MIC.RO, MACRO, Adevarul Holding, Rompetrol Group, Heineken Romania, Sollers PPD, L`Oreal, Delaco, Starfoods, Panfoods, Danone, Opel Romania..
|
|
» Adauga comentariul tau |
Comentarii |
|
|
Mari
Thanks i was trying to go for your taro dulimpngs, but these were tiny, and it was very hard to find a focal plane with all the details I wanted in the end, I settled for a bit of the petal and the pollen.
|
Pait
Youre a real deep thinker. Thanks for sarhnig.
|
« click pentru a vizualiza toate articolele de la aceasta categorie |
|
Recomanda aceasta pagina |
Daca considerati acest articol interesant il puteti recomanda unui prieten folosind formularul alaturat. |
|
|
|
|