transport caini, transport catei, transport caini international, transport catei international, transport pisici, transport pisici international, transport animale, transport animale de companie, transport caini anglia, transport caini germania, transport caini olanda, transport caini franta, transport caini belgia, transport caini pret, transport pisici germania, transport pisici anglia, transport animale anglia, transport animale germania, transport caini romania
Curs Valutar 16-05-2025 4.5554 lei 5.1032 lei

 



A fost lansat Catalogul Persoanelor Fizice Autorizate click aici pentru detalii

ora exacta

Velicios.ro - vegan, plant based

Imobiliare, real estate

cosuri cadou Gourmetgift

Inele de logodna

Contabilitate Constanta

Reparatii frigidere - Opris Adrian PFA

Expert Contabil Constanta

Servicii curatenie Cluj

Asfaltari Bucuresti

lac de pescuit cluj

Info, blog

reparatie frigidere Bucuresti

Curs Valutar E-ziare.ro


 
Contact & Despre noi
Politica de confidentialitate
SMART financial - © Smart Press
Stocheaza documente in cloud


« click pentru a vizualiza toate articolele de la aceasta categorie
Tipareste acest articol Recomanda acest articol
Adaugat in data de 07-02-2011

Maestro - 300 de milioane de carduri emise in Europa, lider pe piata cardurilor de debit

Maestro - 300 de milioane de carduri emise in Europa, lider pe piata cardurilor de debit MasterCard Europe a anuntat rezultatele pentru Europa, înregistrate în cel de-al patrulea trimestru din 2010. Maestro şi-a consolidat poziţia de lider pe segmentul cardurilor de debit de pe continent, cu 300 de milioane de carduri emise, cifra depăşind orice altă marcă de card de debit.

Pentru cel de-al patrulea trimestru din 2010, regiunea Europei a raportat un volum brut al tranzacţiilor de 225 de miliarde de dolari, în creştere cu 14% comparativ cu aceeaşi perioadă a anului 2009. Volumul de tranzacţii la comercianţi a fost de 168 miliarde de dolari, în creştere cu 13%. În perioada 1 octombrie – 31 decembrie, posesorii de carduri din Europa au realizat peste 2,1 miliarde de tranzacţii la comercianţi, cu cardurile MasterCard, mai mult cu 13,7%, decât în anul precedent.

Până la 31 decembrie 2010, instituţiile financiare partenere europene au emis 212 milioane de carduri (excluzând mărcile Maestro® şi Cirrus®), înregistrând o creştere de 6,9 % faţă de acelaşi trimestru din 2009. Posesorii de carduri din Europa îşi pot utiliza cardurile MasterCard în 9,1 milioane de locaţii acceptatoare din regiune şi la 31,7 milioane de locaţii din întreaga lume.

În plus, marca Maestro apare pe 300 de milioane de carduri. Consumatorii pot face cumpărături cu cardurile Maestro în 7,1 milioane de locaţii ale comercianţilor din Europa şi 13,1 milioane de locaţii din întreaga lume.


Javier Perez, Preşedintele MasterCard Europe, a declarat: „Plăţile electronice câştigă tot mai mulţi adepţi în rândul consumatorilor din Europa. În anul 2010, MasterCard a continuat expansiunea pe debit, prin intermediul Maestro, singura marcă globală SEPA. Maestro continuă să fie o ofertă care atrage consumatorii, pe măsură ce aceştia au optat pentru siguranţă, valoare sporită şi acceptare atât pentru cumpărăturile în mediul real, cât şi în cel online. Cele mai recente poveşti de succes includ Belgia, cu peste 500 de comercianţi online şi cu aproape 100% dintre cardurile Maestro ce pot fi utilizate pe internet. Nicio altă marcă de debit nu oferă o asemenea acceptare în spaţiul online – următoarea frontieră SEPA a Europei.”

În decembrie, Russian Standard Bank a devenit prima bancă europeană care oferă consumatorilor serviciul MasterCard MoneySend, platforma MasterCard prin care se pot transfera bani între persoane fizice. Implementarea este una dintre cele patru iniţiative globale lansate în Europa, în al patrulea trimestru din 2010. Aceasta s-a alăturat progreselor din domeniul tehnologiilor NFC şi contactless şi al programelor pentru mai multă securitate şi control, destinate companiilor, toate fiind lansate în trimestrul al patrulea.

Tehnologia MasterCard® PayPass şi-a continuat expansiunea în regiune, cu o lansare în Bulgaria, cea de-a noua piaţă europeană care oferă consumatorilor serviciul Tap&Go, în timp ce în Italia, 300.000 de carduri au acum facilitatea PayPass. PayPass este programul contactless prezent pe cele mai multe pieţe europene. Alte proiecte PayPass includ lansarea Cardului Municipal Bratislava în Slovacia, noi emiteri în Polonia, lansarea PayPass la metroul din Bucureşti, dar şi dezvoltări ulterioare în Turcia – unde PayPass este deja integrat în ofertele bancare. Aici, MasterCard a combinat beneficiile PayPass cu serviciile mobile, Turcia fiind din nou prima ţară în care se lansează un produs inovator. În noiembrie, MasterCard şi-a unit forţele cu GarantiBank, Avea - operatorul de telecomunicaţii din Turcia – şi Gemalto, pentru a realiza primul proiect naţional de plăţi mobile, ajutând consumatorii din Turcia să îşi adapteze telefoanele pentru plăţi contactless.

În decembrie, Alitalia a fost a zecea companie aeriană care a introdus un card de credit co-branded World MasterCard, MasterCard devenind alegerea preferată a numeroase linii aeriene din Europa. Alte parteneriate de succes au fost realizate cu Lufthansa, Czech Air, Swiss Air şi altele.

MasterCard a încheiat anul cu semnarea unei alianţe strategice, pe o perioadă de 6 ani, cu Disney EMEA (Europa, Orientul Mijlociu şi Africa) & Russia şi Euro Disney, unul dintre cele mai importante contracte de sponsorizare din afara domeniului sportiv. Acest nou acord de sponsorizare este o oportunitate pentru familii şi indivizi, posesori de carduri MasterCard şi Maestro, care pot beneficia de promoţii exclusive, legate de vastul portofoliu Disney – de la filme, la cele peste 100 de magazine din toată regiunea şi din Disneyland Paris, destinaţia turistică numărul 1 a Europei

MasterCard Europe administrează activităţile MasterCard Worldwide în Europa. Având sediul central în Waterloo, Belgia, MasterCard Europe este prezentă în 51 de ţări europene. Prin intermediul reţelei sale de birouri locale, MasterCard Europe înţelege şi vine în întâmpinarea diverselor nevoi ale clienţilor din diferitele pieţe din Europa, permiţându-le să deruleze proiectele aşa cum îşi doresc.

În România, MasterCard Europe a lansat în anul 2009 EduCard, o platformă complexă de educare financiară a consumatorilor, ce include un site cu informaţii în vederea familiarizării acestora cu noţiunile uzuale din domeniul financiar-bancar şi a unei administrări eficiente a finanţelor personale.

În calitatea sa de companie de plată de top, MasterCard Worldwide se află în centrul comerţului. MasterCard are rol de francizor, procesator şi consilier în industria plăţilor şi susţine comerţul, oferind un liant economic important între instituţii financiare, autorităţi, companii, comercianţi şi posesori de carduri din întreaga lume. În 2009 consumatorii au generat, la nivel global, un volum brut al tranzacţiilor de 2,5 trilioane $, pe produsele emise sub mărcile companiei.

Cu susţinerea MasterCard Worldwide Network – cea mai rapidă reţea de procesare a plăţilor din lume – MasterCard procesează anual peste 22 de miliarde de tranzacţii şi are capacitatea să administreze 140 de milioane de tranzacţii pe oră, cu o durată medie de 140 milisecunde şi 99,99 acurateţe. MasterCard promovează comerţul global prin intermediul familiei sale de mărci, incluzând MasterCard, Maestro şi Cirrus, prin produsele sale de bază – credit, debit şi prepaid – şi prin platformele şi funcţionalităţile sale inovatoare, cum sunt MasterCard PayPass şi MasterCard inControl..


 » Adauga comentariul tau Comentarii 
 
 
» adauga
Idana
This article ahcieevd exactly what I wanted it to achieve.
« click pentru a vizualiza toate articolele de la aceasta categorie
Tipareste acest articol Recomanda acest articol

Recomanda aceasta pagina 
Daca considerati acest articol interesant il puteti recomanda unui prieten folosind formularul alaturat.
 


Newsletter SMARTfinancial


» reset
TVA
+TVA
» arhiva curs valutar