transport caini, transport catei, transport caini international, transport catei international, transport pisici, transport pisici international, transport animale, transport animale de companie, transport caini anglia, transport caini germania, transport caini olanda, transport caini franta, transport caini belgia, transport caini pret, transport pisici germania, transport pisici anglia, transport animale anglia, transport animale germania, transport caini romania
Curs Valutar 29-03-2024 4.6085 lei 4.973 lei

 



A fost lansat Catalogul Persoanelor Fizice Autorizate click aici pentru detalii

ora exacta

Inele de logodna

Imobiliare, real estate

cosuri cadou Gourmetgift

Laronef

Contabilitate Constanta

service frigidere reparatii

Expert Contabil Constanta

Servicii curatenie Cluj

Deblocari usi metalice

Asfaltari Bucuresti

lac de pescuit cluj

Info, blog

reparatie frigidere Bucuresti

Curs Valutar E-ziare.ro


 
Contact & Despre noi
Politica de confidentialitate
SMART financial - © Smart Press
Stocheaza documente in cloud


« click pentru a vizualiza toate articolele de la aceasta categorie
Tipareste acest articol Recomanda acest articol
Adaugat in data de 17-10-2013

Market Bd. Dorobantilor - Grupul Carrefour deschide cel de-al treilea supermarket din Braila si al 72-lea din tara

Market Bd. Dorobantilor - Grupul Carrefour deschide cel de-al treilea supermarket din Braila si al 72-lea din tara

Carrefour deschide cel de-al treilea supermarket al său din orașul Brăila, joi, 17 octombrie 2013, ridicând numărul total de magazine în acest format la 72.
Noul supermarket, Market Bd. Dorobanților, se va deschide la ora 8:00 și urmează aceeași strategie de “prețuri mici, zilnic”.
Modelul comercial se axează pe o gamă de aproximativ 7.000 de produse, iar oferta include peste 1.000 de articole Carrefour cu minimum 20% mai ieftine ca mărcile naționale.

Date cheie despre Market Bd. Dorobanților:

1.  Adresă: Bd. Dorobanților nr. 78, bl. C1, Brăila
2.  Plaja orară de deschidere: 
•    Luni – Sâmbătă:08.00-22.

00
•    Duminică: 08.00-20.00   
3.  Suprafața magazinului: 650 m²
4.  Contact magazin:
•    Tel.: 0374.461.370
•    Fax: 0374.461.371

Paleta de servicii a noului Market Bd. Dorobanților include:

•    Apel gratuit pentru clienții Carrefour care doresc să afle diferite informații legate de produsele, serviciile disponibile, precum și alte informații utile: TELVERDE 0800-0800-02, disponibil 24 de ore din 24, în fiecare zi a săptămânii;

•    Multiple modalități de plată: tichete de masă, card Carrefour MasterCard, reîncărcare electronică prepay.
Magazinul Market este o nouă formă de comerț care se caracterizează printr-o serie de atribute cu ajutorul cărora se diferențiază de hipermarket:

•    rapiditate la case: întrucât cumpărăturile din supermarket sunt în principal axate pe produse de bază, alimentare, coșul fiind mai mic, rapiditatea trebuie să fie un atuu. În plus, ne angajăm să fie un maxim de 3 clienți la o casă, prin deschiderea unei case suplimentare, dacă este cazul.

•    prospețime și calitate: toate produsele alimentare sunt atent verificate printr-un sistem de control sanitar-veterinar și calitativ, astfel încât clienții Carrefour să găsească zilnic produse de calitate și foarte proaspete. În acest sens, Market schimbă sau rambursează în 7 zile suma platită pentru un produs dacă acesta nu satisface deplin așteptarea clientului, din punct de vedere calitativ. „Satisfacție sau rambursare!”.

•    produse Marca Proprie Carrefour. “Economisești și ai și calitate!”: Market oferă în gama sa peste 1.000 de produse marcă proprie Carrefour, la un preț cu minimum 20% mai mic față de prețul mărcilor naționale, la aceeași calitate.

•    aproape de casă: este primul atribut care diferențiază supermarketul de hipermarket. Supermarketul trebuie să devină un vecin de încredere, unde gasești zilnic, tot ce ai nevoie.

•    produse bio și dietetice: Market include în gamă și produse speciale pentru sănătatea clienților săi.

•    fructe și legume: Tot la același nivel, gama de produse include și o varietate de fructe și legume, majoritar din România, de o calitate impecabilă și de o prospețime controlată zilnic de către echipele care se ocupă de controlul calității.

•    profesionalismul echipelor: Noul supermarket funcționează cu o echipă de 36 de profesioniști, bine formați, care vor răspunde cu promptitudine solicitărilor clienților, zilnic.

.


 » Adauga comentariul tau Comentarii 
 
 
» adauga
Christian
Ummm, no creo que sea para montar tal pollo, tniees que pensar que son muchos productos que hay muchas ofertas y que los que la etiquetan son personas y se pueden equivocar. Y por otro lado a la hora de reclamar simplemente vas a atencif3n al cliente y te devuelven el dinero.Otra cosa es que tu creas que te tratan mal y todas esas cosas que en ese caso si veo logico pero simepre y cuando tambien tratemos nosotros con respeto.Soy una consumidora como otra cualquiera pero siempre me han atendido bien, y por otro lado tambien me han pasado cosas de ese estilo de que me cobren de mas, pero bueno vas a atencion al cliente y todo resuelto.Chao.Responder
« click pentru a vizualiza toate articolele de la aceasta categorie
Tipareste acest articol Recomanda acest articol

Recomanda aceasta pagina 
Daca considerati acest articol interesant il puteti recomanda unui prieten folosind formularul alaturat.
 


Newsletter SMARTfinancial


» reset
TVA
+TVA
» arhiva curs valutar