|
« click pentru a vizualiza toate articolele de la aceasta categorie |
|
|
Adaugat in data de 13-12-2013 |
Mega Image deschide trei magazine noi in Bucuresti si unul in Ilfov
Alte stiri la aceasta categorie
Mega Image va deschide patru magazine noi: două magazine Shop&Go şi două magazine Mega Image.
Shop&Go Pajurei 13, este situat pe Strada Pajurei, nr. 13, sector 1, Bucureşti şi are o suprafaţă de vânzare de aproximativ 99 mp.
Shop&Go 1 Decembrie 25, este situat pe Bulevardul 1 Decembrie 1918 nr. 25, bloc 46, parter, sector 3, Bucureşti şi are o suprafaţă de vânzare de aproximativ 86 mp.
Mega Image Mărgelelor, este situat pe Strada Mărgelelor nr. 13, sector 6, Bucureşti şi are o suprafaţă de vânzare de aproximativ 345 mp.
Mega Image Chitila 2, va fi situat pe Şoseaua Banatului, nr. 68-68A, Chitila, Ilfov şi va avea o suprafaţă de vânzare de aproximativ 423 mp.
Mega Image urmează să mai deschidă 16 magazine noi în luna decembrie, urmând să încheie anul 2013 cu un total de 296 magazine sub brandurile Mega Image, Shop&Go şi AB Cool Food.
Astfel, de la începutul anului 2013 până la finalul anului, reţeaua Mega Image s-a extins cu 104 de supermarket-uri: 37 sub brandul Mega Image, 66 sub brandul Shop&Go şi un magazin sub brandul AB Cool Food.
Planurile de expansiune au demonstrat că Mega Image are încredere în potenţialul de dezvoltare al României şi a zonei în care suntem prezenţi, confirmând şi în acest an, pentru a treia oară consecutiv, poziţia de cel mai dinamic comerciant din retailul modern. Astfel, Mega Image este una din companiile care a făcut un număr mare de angajări chiar şi în perioada de criză, de la începutul anului şi până în prezent având peste 3600 de noi angajaţi, care lucrează la sediul central şi în magazine.
Investiţiile masive realizate de Mega Image au contribuit şi la dezvoltarea economiei şi indirect au susţinut sute de angajaţi ai partenerilor noştri.
Este important de evidenţiat faptul că, în 2013, extinderea Mega Image a fost susţinută de inovaţie şi iniţiative durabile. Când vorbim de inovaţie facem referire la noile concepte de magazine lansate cum ar fi: Concept Store, AB Cool Food cât şi Shop&Go.
Prin magazinele Concept Store, Mega Image oferă consumatorilor un confort crescut la cumpărături. Suprafaţa mare a magazinelor, decorul modern şi gama de produse disponibilă în magazine au rolul de a simplifica şi îmbunătăţi experienţa la cumpărături.
Prin conceptul AB Cool Food consumatorii sunt invitaţi să descopere o nouă experienţă culinară printr-un sortiment unic de produse congelate. Aceştia vor găsi o gamă variata cu sute de produse, uşor de pregătit de oricine, accesibile şi de cea mai bună calitate. Pentru a oferi un plus de confort consumatorilor şi pentru optimizarea fluxului produselor congelate, în primul trimestru al anului 2014, AB Cool Food pregăteşte lansarea serviciului de livrare la domiciliu.
Prin conceptul Shop&Go, Mega Image oferă posibilitatea antreprenorilor să preia un magazin Shop&Go pe care să-l gestioneze, cooperând astfel în dezvoltarea unor magazine moderne şi performante de proximitate, oferind preţuri competitive.
În acest an, Mega Image a pus accent pe proximitate, prospeţime, accesibilitate şi a întărit colaborarea cu furnizorii locali îndeosebi pe dezvoltarea produselor locale proaspete, prin introducerea unei varietăţi mai largi sub brand-ul „Gusturi Româneşti”, cât şi prin colaborarea pe marca proprie „365”. Mega Image şi-a extins permanent oferta de produse marcă proprie, punând în acelaşi timp accent pe accesibilitatea acestora prin sinergiile create cu celelate companii din grup la nivel de Sud – Estul Europei.
Modul nostru de dezvoltare este unul durabil. În contextul economic actual dificil, Mega Image doreşte să îmbunătăţească sănătatea şi calitatea angajaţilor şi a clienţilor săi prin controlul atent pe care îl oferă standardelor de calitate şi siguranţă alimentară, garantând în acelaşi timp preţuri scăzute şi accesibile, poziţionând astfel Mega Image printre cei mai accesibili competitori de pe piaţă. Faptul că în anul 2013 Mega Image a fost votat, pentru al doilea an consecutiv, “Cel mai bun comerciant” ales din rândul companiilor FMCG (Premiile PIAŢA ale industriei bunurilor de larg consum), defineşte probabil cel mai bine modul nostru de lucru şi încrederea pe care o avem în piaţa românească..
|
|
» Adauga comentariul tau |
Comentarii |
|
|
« click pentru a vizualiza toate articolele de la aceasta categorie |
|
Recomanda aceasta pagina |
Daca considerati acest articol interesant il puteti recomanda unui prieten folosind formularul alaturat. |
|
|
|
|