|
« click pentru a vizualiza toate articolele de la aceasta categorie |
|
|
Adaugat in data de 13-04-2015 |
Mirinda a lansat un sortiment nou - suc de pere
Alte stiri la aceasta categorie
Sub sloganul „Vine para, bine-mi pare”, Mirinda aduce pe piata din România un sortiment nou, cu suc delicios de pere, un fruct foarte răspândit si apreciat printre români. Noul produs completează gama de băuturi răcoritoare Mirinda, ce mai cuprinde sortimentele portocale, lămâie si struguri.
În noua campanie Mirinda, para ia locul mărului în povestile care l-au consacrat, aducând un gust proaspăt si un deznodământ diferit scenariilor cunoscute.
“Para este un fruct autentic, foarte răspândit si apreciat, dar care nu se bucură de aceeasi celebritate ca mărul - personaj principal în atâtea povesti. Astfel, odată cu lansarea Mirinda Pară invităm consumatorii să facă un exercitiu distractiv alături de noi si să îsi imagineze cum ar fi dacă, de-a lungul istoriei, rolul mărului ar fi interpretat de pară”, spune Lavinia Barbu, Brand Manager Flavors & Energy, PepsiCo România.
Povestile noii campanii Mirinda Pară sunt comunicate prin spot TV, prin canalele de social media si prin activităti de PR.
Din partea PepsiCo, echipa implicată în dezvoltarea campaniei Mirinda este formată din: Călin Clej (Marketing Director, PepsiCo Greater Balkans Beverages & South Eastern Europe Franchise), Adriana Nestoriuc (Associate Marketing Manager CSD & Juices, PepsiCo România), Claudia Crisan (Brand Manager Juices & Flavors, PepsiCo România), Lavinia Barbu (Brand Manager Flavors & Energy, PepsiCo România) si Ana-Maria Năstase (PR Specialist, PepsiCo România).
Spotul TV si materialele campaniei au fost realizate de echipa Grafitti BBDO, alături de casa de productie Studioset.
Planul de media a fost pregătit de OMD România: Răzvan Meirosu (Media Director, OMD România) si Andrei Albu (Media Manager, OMD România).
Activitătile de PR sunt realizate de Golin, cu echipa formată din: Irina Roncea (Director, Corporate Division, Golin Bucuresti), stefan Alina (Manager, Corporate Division, Golin Bucuresti), Raluca Stoica (Media Associate, Corporate Division, Golin Bucuresti), Raluca Dută (Chief of The Bridge, Golin Bucuresti) si Ioana Samoilă (Digital Associate, Golin Bucuresti).
Mirinda Pară este disponibil în două formate de sticle, de 0,5L si de 2,25L.
Produsele PepsiCo sunt savurate de consumatori de un miliard de ori pe zi, în peste 200 de tări si teritorii din întreaga lume. PepsiCo a generat venituri nete de peste 66 miliarde de dolari în 2013, prin portofoliul său de produse alimentare si băuturi, ce include Frito-Lay, Gatorade, Pepsi-Cola, Quaker si Tropicana. Portofoliul de produse PepsiCo reuneste o gamă largă de produse alimentare si băuturi savuroase, apreciate peste tot în lume, incluzând 22 de branduri ce generează fiecare peste de 1 miliard de dolari în vânzări anuale de retail.
Promisiunea PepsiCo este Performantă cu Scop – angajamentul nostru de a atinge performante financiare de top si de a crea, în acelasi timp, o crestere sustenabilă pentru actionari. În practică, Performantă cu Scop înseamnă a oferi o gamă largă de produse alimentare si băuturi, de la gustări la alimente sănătoase, a găsi modalităti inovatoare de scădere a impactului asupra mediului si de a reduce costurile operationale, a le asigura angajatilor nostri la nivel global un mediu de lucru sigur si incluziv, a respecta, sprijini si investi în comunitătile locale unde ne desfăsurăm activitatea..
|
|
» Adauga comentariul tau |
Comentarii |
|
|
« click pentru a vizualiza toate articolele de la aceasta categorie |
|
Recomanda aceasta pagina |
Daca considerati acest articol interesant il puteti recomanda unui prieten folosind formularul alaturat. |
|
|
|
|