|
« click pentru a vizualiza toate articolele de la aceasta categorie |
|
|
Adaugat in data de 13-11-2012 |
Ogilvy a semnat campania Mix Surprinzator pentru brandul Poiana
Alte stiri la aceasta categorie
Ogilvy&Mather semnează campania de comunicare a celui mai nou produs al brandului Poiana, aflat în portofoliul Kraft Foods România, parte a Mondelez International.
“Poiana este cea mai puternică marcă de ciocolată românească” anunta revista BIZ – în urma studiului Unlock care a stabilit Top 50 brand-uri locale pentru 2012. Lansată în urmă cu 17 ani, Poiana a rămas în topul preferintelor românilor datorită calitătii si a capacitătii constante de a inova.
In toamna aceasta, brand-ul îsi surprinde consumatorii lansând Poiana Mix Surprinzator, două tablete de ciocolată cu lapte si ingrediente usor sărate: Poiana cu fulgi crocanti, usor sărati si Poiana cu migdale caramelizate, usor sărate.
“Poiana ne oferă o surpriză deosebită, prin gustul inedit oferit de combinatia atât de placută, dintre ciocolata cu lapte si cele două ingrediente usor sărate. De 17 ani, Poiana râmane produsul care prin inovatie, revolutionează mereu segmentul de tablete”, declară Anca Romilă, Brand Coordinator Chocolate Local Brands (Poiana & Africana), Kraft Foods România.
Lansarea Mixului Surprinzător are o importantă strategică pentru brand atât la nivel local, cât si regional – spotul va fi difuzat si în alte tari - de aceea, ideea creativă a spotului trebuia să aibă o semnificatie universal valabilă.
Spotul TV al campaniei dezvoltate de Ogilvy&Mather poate fi vizionat începand cu această saptamână pe principalele posturi de televiziune. Ideea acestuia mizează pe combinatii suprinzatoare, la nivel uman, relational, exact la fel cum produsul este obtinut printr-o combinatie surprinzatoare de ingrediente dulci si sărate.
“La nivel de executie, tot ceea ce am avut de făcut a fost să găsim acea situatie putin previzibilă, actuală, relevantă pentru toată familia. Personajul principal al spotului, o fată cât se poate de rebelă în aparentă, foarte echilibrată însă în alegerile care contează (în cazul nostru, un băiat) are un tată… exact cum nu te-ai astepta. De unde si spotul cu si pentru un mix surprinzator.” au declarat Alexandra Manoilă, Copywriter si Adrian Marciu, Art Director in echipa de creatie Ogilvy România.
Alaturi de executiile TV, print si outdoor, lansarea Mixului Surprinzător de la Poiana mai este sustinută de o campanie on-line si in-store alături de o serie de POSM-uri speciale.
Din partea Ogilvy&Mather, la realizarea acestei campanii au contribuit: Albert Nica – Executive Creative Director, Cristian Simion – Group Creative Director, Alexandra Manoila – Copywriter, Adrian Marciu – Art Director, Cristi Dita – Senior Art Director, Oana Boghici – AV Producer, Mona-Lisa Caravaniez – Managing Director si Livia Costea – Senior Account Manager.
Din partea Kraft, proiectul a fost coordonat de Anca Romila – Brand Coordinator Chocolate Local Brands, Anca Tiron – Junior Brand Manager, Diana Oancea – Chocolate Category Manager, Simona Potecu – Marketing Manager
Spotul a fost realizat cu ajutorul caselor de de productie Tandem Film si Studio Ardaco – Italia si a echipei de regizori formată din Peter Maguire si Mario Batistoni.
Ogilvy&Mather Romania face parte din reteaua internatională Ogilvy, parte a WPP, cel mai mare grup de comunicare la nivel mondial. Ogilvy&Mather România oferă servicii de comunicare integrată 360 de grade - publicitate, relatii publice, marketing interactiv, promotii de vânzări, programe de activare si comunicare de brand, precum si strategie si cumpărare de media - prin agentiile sale specializate.
Portofoliul de clienti cuprinde companii globale pentru care Ogilvy&Mather Romania dezvoltă campanii de comunicare atât la nivel international, cât si local - BAT, Unilever, Ford, Kraft, COSMOTE/Germanos precum si companii cu care grupul colaborează numai în România – Tarom, Millennium Bank, Sollers PPD, Caroli Foods si multe alte companii de renume. Astfel, grupul Ogilvy îmbină experienta de comunicare pe piata românească cu know-how-ul international conferit de apartenenta fiecărei agentii din grup la retele de comunicare globale specializate.
Kraft Foods România este parte a Mondelez International. Kraft Foods este prezentă pe piata din România din anul 1994. Mărcile Kraft Foods din România sunt: Jacobs, Nova Brazilia, Milka, Poiana, Africana, LU Pepito, LU Pim`s, Barni, Oreo, Tuc, Belvita.
Mondelez International Inc este lider mondial (NASDAQ:MDLZ) pe piata de ciocolată, biscuiti, gumă de mestecat, bomboane, cafea si băuturi instant. Compania detine categoria de snack-uri la nivel global si mărcile de produse alimentare ale fostei Kraft Foods Inc. după separarea operatiunilor din America de Nord, ce includ categoria produselor de băcănie, în luna octombrie, anul curent. Portofoliul Mondelez International include mărci de câteva miliarde de dolari, cum ar fi ciocolata Milka si Cadbury, cafeaua Jacobs, LU, Nabisco si biscuitii Oreo, băuturile Tang si guma de mestecat Trident. Mondelez International are un profit anual de aproximativ 36 de miliarde de dolari si operează în mai mult de 80 de tări. .
|
|
« click pentru a vizualiza toate articolele de la aceasta categorie |
|
Recomanda aceasta pagina |
Daca considerati acest articol interesant il puteti recomanda unui prieten folosind formularul alaturat. |
|
|
|
|