transport caini, transport catei, transport caini international, transport catei international, transport pisici, transport pisici international, transport animale, transport animale de companie, transport caini anglia, transport caini germania, transport caini olanda, transport caini franta, transport caini belgia, transport caini pret, transport pisici germania, transport pisici anglia, transport animale anglia, transport animale germania, transport caini romania
Curs Valutar 15-02-2025 4.755 lei 4.9771 lei

 



A fost lansat Catalogul Persoanelor Fizice Autorizate click aici pentru detalii

ora exacta

Velicios.ro - vegan, plant based

Imobiliare, real estate

cosuri cadou Gourmetgift

Inele de logodna

Contabilitate Constanta

service frigidere reparatii

Expert Contabil Constanta

Servicii curatenie Cluj

Deblocari usi metalice

Asfaltari Bucuresti

lac de pescuit cluj

Info, blog

reparatie frigidere Bucuresti

Curs Valutar E-ziare.ro


 
Contact & Despre noi
Politica de confidentialitate
SMART financial - © Smart Press
Stocheaza documente in cloud


« click pentru a vizualiza toate articolele de la aceasta categorie
Tipareste acest articol Recomanda acest articol
Adaugat in data de 13-03-2012

Panovia - crestere de 30% a productiei in 2011

Panovia - crestere de 30% a productiei in 2011 Compania Panovia a înregistrat o creştere cu 30% a producţiei în 2011 şi va continua investiţiile în dezvoltare şi în acest an. Panovia este prezentă pe piaţa patiseriei congelate încă de la începutul anului 2005, odată cu finalizarea unei investiţii de circa două milioane de euro. Panovia produce şi distribuie produse de patiserie şi panificaţie congelată pentru segmentul retail şi HORECA la nivel naţional, iar portofoliul său cuprinde 3 mărci cunoscute: Morăriţa, Ema şi Panovia.

“Ne propunem să devenim lideri pe piaţa patiseriei congelate, luând în considerare poziţia actuală pe piaţă a Panovia şi strategia noastră de dezvoltare. În 2012, vom investi atât în construcţia de noi facilităţi de producţie cât şi în achiziţia de utilaje performante. Astfel, ne vom alinia la cele mai înalte standarde europene în domeniu, ceea ce estimăm că va conduce la o creştere a producţiei cu 40% în anii imediat următori”, declară Sabin Mărţoiu, director general Panovia.

Panovia a trecut de-a lungul celor 7 ani de existenţă prin diferite etape de dezvoltare, odată cu diversificarea ofertei de produse şi a canalelor de distribuţie. Acest proces a permis companiei să fie competitivă pe piaţă, cu o cifră de afaceri care a crescut anual în medie cu 20%.

Materiile prime de bază folosite sunt produse în România de către producători de top.
Anumite premixuri sunt importate direct, pentru unele dintre ele, compania având chiar exclusivitate.

Portofoliul de produse Panovia este grupat în funcţie de segmentul de piaţă şi de distribuitori. Astfel, pentru retail, compania produce: aluat foietaj, foi de plăcintă, saleuri cu susan şi mac - marca Morăriţa; strudel cu mere, fructe de pădure, brânză şi vişine; minipateuri cu mere, fructe de pădure, brânză şi telemea - marca Ema. Pentru clienţii profesionali, compania oferă: patiserie (ştrudele, minipateuri), viennoiserie (croissant, pain au chocolat, melci) şi brutărie (baghete, chifle) marca Panovia.

Procesele de fabricaţie sunt certificate privind siguranţa alimentară, compania implementând din anul 2007, standardele ISO 22000 şi normele HACCP prin TUV Thuringen.

Produsele Panovia sunt destinate în prezent exclusiv pieţei interne, întreaga capacitate fiind direcţionată către clienţii autohtoni. Compania îşi propune, începând cu anul viitor, să onoreze şi solicitările pentru export, venite deja atât din Europa, cât şi din Ţările arabe şi Orientul Mijlociu.

Panovia a intrat pe piaţa produselor de patiserie congelată în anul 2005 şi are ca principal obiect de activitate fabricarea şi distribuţia produselor de patiserie şi panificaţie congelată. Principalele mărci ale companiei sunt Morăriţa, Ema şi Panovia, fiecare oferind o gamă largă de produse. Panovia are un portofoliu de clienţi puternic şi echilibrat, printre care se numără mari lanţuri de hypermarket-uri, 12 distribuitori regionali şi clienţi HORECA..


 » Adauga comentariul tau Comentarii 
 
 
» adauga
Efrain
Which came first, the problem or the soltuoin? Luckily it doesn't matter.
« click pentru a vizualiza toate articolele de la aceasta categorie
Tipareste acest articol Recomanda acest articol

Recomanda aceasta pagina 
Daca considerati acest articol interesant il puteti recomanda unui prieten folosind formularul alaturat.
 


Newsletter SMARTfinancial


» reset
TVA
+TVA
» arhiva curs valutar