|
« click pentru a vizualiza toate articolele de la aceasta categorie |
|
|
Adaugat in data de 14-07-2011 |
Penny Market: 129 de filiale in Romania - target pentru anul 2011
Alte stiri la aceasta categorie
Reţeaua germană de magazine de tip discount Penny Market continuă să îşi consolideze poziţia pe piaţa românească printr-o politică agresivă de expansiune, se precizeaza intr-un comunicat de presa al companiei, citat de www.SMARTfinancial.ro.
Prin investiţii bine direcţionate în valoare de peste 45 milioane de euro, reţeaua Penny Market continuă să îşi consolideze poziţia pe piaţa românească. Cea mai mare parte a acestei sume este investită în expansiune.
Astfel, reţeaua de magazine care la sfârşitul anului 2010 număra în total 116 unităţi (2009: 99), va ajunge în cursul acestui an la 129 de filiale. Totodată, un rol important revine modernizării punctelor de lucru deja existente. Cei 2.130 de angajaţi au realizat anul trecut o cifră de afaceri de peste 435 milioane de euro, ceea ce reprezintă o creştere de 4,3%, comparativ cu anul 2009.
„Penny Market a avut o evoluţie foarte bună şi în primele şase luni ale acestui an. Suntem discounterul numărul 1 în România. Obiectivul nostru este sa păstrăm şi pe viitor această poziţie si sa continuăm expansiunea pe teritoriul României. Prin politica noastră agresivă de investiţii, ne apropiem tot mai mult de atingerea acestui obiectiv“, declară Frank Wagner, directorul general PENNY Market România. Cea mai recentă dovadă o reprezintă reamenajarea cu succes şi redeschiderea magazinului PENNY Market XXL, pe 30 iunie în Bucureşti, magazin ce se întinde pe o suprafaţă de 2.800 metri pătraţi.
„Reţeaua Penny Market este prezentă pe piaţa locală din 2001. Concomitent cu dezvoltarea reţelei, acordăm României o importanţă deosebită în strategia noastră la nivel internaţional. Prin investiţii importante continuăm să consolidăm atât poziţia noastră faţă de concurenţă, cât şi importanţa reţelei în contextul internaţional“, a declarat, la Köln, Günter Becker, Director General responsabil pentru operaţiunile PENNY International.
Cele 3.668 de magazine PENNY (+2,2 % comparativ cu 2009 ) din Germania, Italia, Austria, Ungaria, Cehia, România şi Bulgaria au înregistrat în 2010 o cifră de afaceri de 10,3 miliarde euro (+0,3%). Numărul angajaţilor a crescut cu 4,3%, de la 42.000 la 43.780..
|
|
» Adauga comentariul tau |
Comentarii |
|
|
nume sau nickname ...
1
|
nume sau nickname ...
1
|
-1'
1
|
nume sau nickname ...
-1'
|
Kasara
This is way better than a brick & motrar establishment.
|
Chyna
Woot, I will crteanily put this to good use!
|
Caro
Suprebly illuminating data here, thanks!
|
« click pentru a vizualiza toate articolele de la aceasta categorie |
|
Recomanda aceasta pagina |
Daca considerati acest articol interesant il puteti recomanda unui prieten folosind formularul alaturat. |
|
|
|
|