Lidl continuă investițiile în România prin inaugurarea magazinului cu numărul 201, cu un format unic. Noua unitate va fi situată pe Șoseaua Pantelimon, nr. 111A, București, și se va deschide pe data de 27 octombrie 2016.
Noul magazin se bucură de un format unic în România: construit pe structura demisol și parter, unitatea din Pantelimon este singura de acest fel din România. Parcarea unității este situată la parter, iar accesul clienților spre zona comercială, aflată la demisol, se face cu ajutorul scărilor rulante. Formatul a fost creat pentru a oferi o experiență îmbunătățită de cumpărături pentru clienți, un mediu de lucru care să răspundă și mai bine nevoilor angajaților, dar și pentru a fi sustenabil în ceea ce privește protecția mediului.
Magazinul folosește o serie de tehnologii avansate din domeniul construcțiilor, ce contribuie la reducerea amprentei energetice a clădirii. În linie cu demersurile către sustenabilitate ale Lidl, magazinul este dotat cu un acoperiș verde, primul din portofoliul companiei. Astfel, vegetația amplasată pe acoperiș are rolul de a reduce efectul de seră din oraș, absorbind praful și dioxidul de carbon și producând oxigen, dar și de a coborî temperatura ambientală.
Acest tip de acoperiș contribuie și la eficiența energetică a clădirii, prin răcirea naturală a acesteia pe timpul verii și încălzirea sa pe timpul iernii. În același timp, acoperișul verde filtrează în mod natural apa pluvială, datorită multiplelor straturi componente, și reduce în mod considerabil cantitatea de apă deversată în sistemele de canalizare.
Odată cu deschiderea unității din Șoseaua Pantelimon, vor fi create aproximativ 20 de noi locuri de muncă. În plus, noul magazin oferă clienților săi o suprafață de vânzare de aproximativ 1.000 m2 și aproximativ 56 de locuri de parcare. Orarul de funcționare va fi următorul: între 7:30 și 22:00, de luni până sâmbătă, iar duminică, între 8:00 și 21:00.
Deschiderea noului magazin îi va așteapta pe clienți cu promoții și acțiuni speciale. Așadar, în ziua inaugurării vor fi reduceri de peste 20% la articole nealimentare, dar și la cele alimentare, precum mezeluri, lactate, dulciuri și altele.
Inaugurarea magazinului cu numărul 24 din București continuă strategia companiei de a oferi zilnic românilor, în zone din imediata lor proximitate, produse de calitate la cel mai bun preț, într-o largă varietate de sortimente. Lidl promovează cu consecvență colaborarea cu producătorii locali, multe dintre mărcile de calitate comercializate în rețeaua Lidl fiind produse în România.
Activând în 27 de țări din Europa, cu mai mult de 215.000 de angajați, Lidl se numără printre primii 10 comercianți de produse alimentare la nivel mondial. Lidl este unul dintre cele mai mari lanţuri de magazine din Europa, cu peste 140 de centre logistice, care asigură aprovizionarea pentru aproximativ 10.000 de magazine..