La Cluj-Napoca, PROFI inaugureaza primele magazine urbane de format mic, CITY. Ele ofera avantajul proximitatii si totodata reprezinta o sansa pentru cei care vor sa-si administreze propriul magazin in timp ce se bucura si de forta unei mari retele de retail modern.
“Comerciantii care vor sa-si conduca propria afacere dar nu dispun de banii si de toate cunostintele necesare pentru a face bine acest lucru vor fi sprijiniti de PROFI care, la randul sau, pentru a asigura succesul afacerii , va beneficia de experienta si de cunostintele lor comerciale,” a declarat Pawel Musial, Directorul general PROFI Rom Food. “Este genul de aranjament din care au de castigat, in egala masura, comerciantii respectivi, PROFI si clientii nostri.”
Cinci magazine cu suprafete cuprinse intre 180 si 316 m.p. pe care PROFI le-a preluat de curand de la Alimrom se vor numi de acum inainte PROFI CITY. Doua dintre ele sunt amplasate pe Bd. Nicolae Titulescu la numerele 18 si 163, al treilea se afla pe str. 21 Decembrie 1989 nr. 133, al patrulea se gaseste in Str. Viilor nr.
40, iar al cincilea se afla pe Str. Clabucet nr.5.
Culoarea dominanta a semnalisticii lor exterioare nu va ma fi rosul, ci verdele, pentru a scoate in evidenta accentul pe care aceste magazine il pun pe produsele proaspete. Imaginea PROFI CITY este completata de un ceas menit sa sugereze timpul economisit de cei care cumpara din aceste magazine.
Spre deosebire de magazinele PROFI standard, cele din categoria CITY vor avea o sortimentatie mai restransa dar bine adaptata nevoilor cumparatorilor din proximitate. Totodata, in concordanta cu suprafata salii de vanzari, numarul de angajati dintr-un asemenea magazin va fi mai mic, de aproximativ 12 persoane adesea inrudite, ceea ce va da un plus de spirit de familie.
Prin aceste inaugurari, lantul de retail PROFI ajunge sa detina 162 de magazine aflate in 88 de localitati din 36 judete, devenind astfel cel de al doilea cel mai mare jucator de pe piata retailului modern din Romania..