In perioada 11 august - 19 octombrie 2016, în hipermarketurile si supermarketurile grupului Carrefour si în BILLA, recent preluată, clientii pot cumpăra cu până la 80% reducere, gama de produse MasterChef, recomandate de Petru Buiuca, primul câstigător MasterChef România. Campania le oferă clientilor posibilitatea de a achizitiona produse de cea mai bună calitate si precizie, cu care să transforme gătitul într-o adevărată artă si plăcere.
Printre produsele disponibile în cadrul gamei se numără sortul de bucătărie, accesoriul cel mai râvnit si care ar face orice aspirant bucătar să pară un maestru al artelor culinare. Din gama de produse MasterChef disponibilă mai fac parte si bolurile special concepute pentru a împiedica orice miscare în timpul mixării, care au un ghid de măsurare în interior, ce le conferă un caracter practic. În plus, cutitele MasterChef cu lame din otel inoxidabil rezistent, care rămân bine ascutite foarte mult timp si cu mâner ergonomic care le oferă elegantă, dar si o mare flexibilitate de folosire, completează, împreună cu suportul din lemn special creat pentru ele, functionalitatea gamei special concepută pentru orice connaisseur al secretelor din bucătărie.
“Carrefour caută constant noi modalităti prin care să îmbunătătească vietile clientilor săi, propunând solutii cât mai usoare si mai practice. Prin această campanie promotională ne dorim să transformăm experienta culinară a clientilor nostri si a familiilor lor într-una cât mai simplă si plăcută, gătitul devenind o activitate extrem de îndrăgită pentru clientii nostri.” a declarat Andreea Mihai, Director de Marketing&Comunicare, PR&Solidaritate, Dinamică Comercială&Pricing Carrefour România.
Carrefour îsi recompensează clientii cu un discount de până la 80% la gama MasterChef, urmând mecanismul de mai jos:
La fiecare 15 lei din valoarea cumpărăturilor achitate se primeste 1 PUNCT.
La fiecare 5 puncte colectate se acordă o reducere de până la 80% pentru un produs al gamei
Punctele strânse se lipesc pe talonul colector si se prezintă la casa de marcat, împreună cu produsul dorit.
Punctele se vor acorda în perioada 11 august - 19 octombrie 2016.
Punctele strânse în perioada promotiei se pot folosi până la data de 09 noiembrie 2016.
Cu peste 20 de ani de traditie, MasterChef este un brand de lifestyle cooking, fiind preferat de un număr mare de spectatori din toate colturile lumii, de toate vârstele. Show-ul de televiziune e produs în 44 de tări si urmărit de mai mult de 300 de milioane de telespectatori în fiecare editie.
.