transport caini, transport catei, transport caini international, transport catei international, transport pisici, transport pisici international, transport animale, transport animale de companie, transport caini anglia, transport caini germania, transport caini olanda, transport caini franta, transport caini belgia, transport caini pret, transport pisici germania, transport pisici anglia, transport animale anglia, transport animale germania, transport caini romania
Curs Valutar 15-10-2024 4.5501 lei 4.9744 lei

 



A fost lansat Catalogul Persoanelor Fizice Autorizate click aici pentru detalii

ora exacta

Velicios.ro - vegan, plant based

Inele de logodna

Imobiliare, real estate

cosuri cadou Gourmetgift

Contabilitate Constanta

service frigidere reparatii

Expert Contabil Constanta

Servicii curatenie Cluj

Deblocari usi metalice

Asfaltari Bucuresti

lac de pescuit cluj

Info, blog

reparatie frigidere Bucuresti

Curs Valutar E-ziare.ro


 
Contact & Despre noi
Politica de confidentialitate
SMART financial - © Smart Press
Stocheaza documente in cloud


« click pentru a vizualiza toate articolele de la aceasta categorie
Tipareste acest articol Recomanda acest articol
Adaugat in data de 19-08-2013

Rio Bucovina, crestere cu 11% a cifrei de afaceri in S1, 2013

Rio Bucovina, crestere cu 11% a cifrei de afaceri in S1, 2013

Rio Bucovina, liderul apei plate îmbuteliate din Bucureşti şi al treilea jucător la nivel naţional, raportează o creştere a cifrei de afaceri în primele şase luni ale anului cu 11 % faţă de primul semestru al anului 2012.

Primele luni ale anului 2013 au adus creşteri importante cotelor volumice ale companiei Rio Bucovina. Astfel, Rio Bucovina a înregistrat în perioada Decembrie 2012 - Mai 2013 o cotă de piaţă în volum de 9.5% din total piaţă de apă îmbuteliată din România, mai mare cu 0.7 pp faţă de aceeaşi perioadă  a anului trecut.

Totodată, brandul Bucovina a înregistrat o creştere a cotei de piaţă, ajungând la 8% în perioada Decembrie 2012 - Mai 2013 (+ 1,5pp vs. Decembrie 2011 – Mai 2012). În ceea ce priveşte cota de piaţă volumică a mărcii Bucovina în categoria de apă minerală naturală carbogazificată din România, aceasta a înregistrat o creşterea semnificativă ajungând în perioada Decembrie - Mai 2013 la 2.6% din piaţa de apă carbonatată.


 
În prima parte a anului anului 2013, Rio Bucovina îşi menţine poziţia de lider pe piaţa de apă plată îmbuteliată din Bucureşti, cu o cotă de piaţă în volum de 22.2 % în perioada Aprilie - Mai, conform datelor furnizate de compania Nielsen (*calcule bazate pe datele AC Nielsen din Retail Index Service, pentru Total România (Copyright © 2013, The Nielsen Company).

În timp ce obiectivul principal al companiei pentru 2012 a fost consolidarea poziţiei în topul celor mai mari trei jucători activi pe piaţa autohtonă de profil, anul în curs a adus o reorganizare strategică a operaţiunilor menită să eficientizeze atât distribuţia directă, cât şi cea indirectă. În primele şase luni ale anului, Rio Bucovina a investit peste cinci milioane de euro pentru a îşi creşte capacitatea de producţie.
 
“Pentru noi, ca şi companie, anul 2013 reprezintă un an foarte important  în care ne dorim nu doar să ne consolidăm poziţia de lider pe piaţa apei plate îmbuteliate din capitală şi poziţia a treia la nivel naţional, ci să ne creştem volumele de vânzări şi să ne extindem portofoliul de produse”, a declarat Răzvan Iancău, Director General Rio Bucovina.

Investiţiile realizate în facilităţile de producţie, eficientizarea distribuţiei, diversificarea ariei de acţiune în toate zonele ţării, precum şi extinderea portofoliul de produse, au dus la o creştere a volumelor de vânzări.

Pentru a susţine ritmul de creştere previzionat, compania a achiziţionat o nouă unitate de producţie, la Giurgiu, unde se va îmbutelia apa de masă, apa de izvor, precum şi băuturi răcoritoare carbogazoase. Această nouă facilitate se adaugă celorlalte două mari fabrici din portofoliu, aflate în Vatra Dornei şi Timişoara. Cele trei puncte urmează astfel să îmbutelieze împreună aproximativ 400 de mil. de litri în fiecare an.
 
Planurile de consolidare şi creştere ale Rio Bucovina urmează astfel tendinţele de dezvoltare ale pieţei locale de apă îmbuteliată şi răspund nevoilor unor consumatori moderni, din ce în ce mai preocupaţi de o hidratare corectă şi de menţinerea unui stil de viaţă echilibrat şi sănătos. Statisticile Federaţiei Europene a Apei Îmbuteliate arată ca în 2011 românii consumau 64 de litri de apă plată pe cap de locuitor, cu 40 de litri mai puţin decât media europeană, iar în prezent consumul depăşeşte 70 de litri per capita anual, ceea ce indică un potenţial de creştere semnificativ pentru acest segment al pieţei FMCG în anii următori.

.


 » Adauga comentariul tau Comentarii 
 
 
» adauga
Dennie
Scrisoarea acesta nu metira atentie. Semnatara este, in primul rand, membra cu patalama a partidului respectiv. Ca si fetele, fratii etc. Un fel de organizatie Basescu SRL, care actioneaza exclusiv prin ordine pe intreaga unitate. Militara. Partidul asta devine tot mai provocator, ca sa nu spun periculos, pentru orice si oricine este in afara lui. Pentru vietile noastre intime, pentru orice speranta de bine. Niste taranoi aroganti si agresivi, manati exclusiv de instincte! :(
« click pentru a vizualiza toate articolele de la aceasta categorie
Tipareste acest articol Recomanda acest articol

Recomanda aceasta pagina 
Daca considerati acest articol interesant il puteti recomanda unui prieten folosind formularul alaturat.
 


Newsletter SMARTfinancial


» reset
TVA
+TVA
» arhiva curs valutar