transport caini, transport catei, transport caini international, transport catei international, transport pisici, transport pisici international, transport animale, transport animale de companie, transport caini anglia, transport caini germania, transport caini olanda, transport caini franta, transport caini belgia, transport caini pret, transport pisici germania, transport pisici anglia, transport animale anglia, transport animale germania, transport caini romania
Curs Valutar 10-10-2024 4.5377 lei 4.9763 lei

 



A fost lansat Catalogul Persoanelor Fizice Autorizate click aici pentru detalii

ora exacta

Velicios.ro - vegan, plant based

Inele de logodna

Imobiliare, real estate

cosuri cadou Gourmetgift

Contabilitate Constanta

service frigidere reparatii

Expert Contabil Constanta

Servicii curatenie Cluj

Deblocari usi metalice

Asfaltari Bucuresti

lac de pescuit cluj

Info, blog

reparatie frigidere Bucuresti

Curs Valutar E-ziare.ro


 
Contact & Despre noi
Politica de confidentialitate
SMART financial - © Smart Press
Stocheaza documente in cloud


« click pentru a vizualiza toate articolele de la aceasta categorie
Tipareste acest articol Recomanda acest articol
Adaugat in data de 01-02-2013

Rio Bucovina - ritm de crestere de 3 ori mai mare fata de cresterea medie a pietei de apa imbuteliata

Rio Bucovina - ritm de crestere de 3 ori mai mare fata de cresterea medie a pietei de apa imbuteliata

Rio Bucovina,  unul dintre cei mai mari producători de apă îmbuteliată din România, a înregistrat în perioada ianuarie-noiembrie 2012 o crestere cu 18% a volumului vânzărilor, de 3 ori mai mare fată de ritmul de crestere al pietei, comparativ cu perioada similară din 2011.

Cresterea în volum a pietei de apă îmbuteliată se datorează în cea mai mare măsură dezvoltării  din trade-ul modern, care rămâne principalul canal de desfacere a produselor.

De asemenea, schimbările climaterice care au condus la prelungirea sezonului călduros, împreună cu cresterea gradului de informare si educare a consumatorilor, din ce în ce mai preocupati de un stil de viată sănătos, au favorizat cresterea pietei de apă îmbuteliată cu cca 6% în perioada ianuarie - noiembrie 2012 fată de perioada similară a anului 2011.

Datorită dezvoltării portofoliului de produse si eficientizării distributiei directe si indirecte în toate zonele tării, cât si adaptării la cerintele consumatorilor, Rio Bucovina a înregistrat o crestere a volumelor de vânzări cu 18%, de 3 ori mai mare fată de cresterea medie a pietei, raportat la aceeasi perioadă, ianuarie - noiembrie 2012 vs. 2011.

Această performantă a consolidat pozitia a treia a companiei Rio Bucovina în topul celor mai mari îmbuteliatori de apă din România. Pe de altă parte, Rio Bucovina si-a mentinut si în cea de-a doua parte a anului pozitia de lider la vânzările de apă plată îmbuteliată din Bucuresti, capitala fiind principalul consumator al categoriei.

„La finele lunii noiembrie a anului trecut, Rio Bucovina a ajuns să detină o cotă de 25,9% din volumul vânzărilor de apă plată îmbuteliată în Bucuresti, în crestere continuă si constantă din primăvară. Este cea mai mare crestere a companiei din anul 2012, ceea ce ne  reconfirmă primul loc în categorie. Acest rezultat se datorează consumatorilor nostri care apreciază în mod special calitătile apei plate Bucovina”, a declarat Razvan Iancău, director general Rio Bucovina.



În luna decembrie a anului trecut, compania a lansat, în premieră în România, un nou produs destinat hidratării si preparării hranei bebelusilor, cu un ambalaj ultra igienic special conceput pentru a păstra prospetimea apei minerale naturale plate Bucovina timp îndelungat, fără a exista pericolul contaminării prin pătrunderea aerului în interior după deschiderea ambalajului.

“Prin tot ceea ce facem, inclusiv prin produsele noastre inovatoare, demonstrăm că Rio Bucovina investeste permanent în diversificarea portofoliului de produse si în calitatea acestora pentru a satisface toate exigentele consumatorilor săi, tot mai preocupati de un stil de viată sănătos”, a precizat Razvan Iancău. 

Compania Rio Bucovina, companie cu capital 100% privat, a fost înfiintă în anul 2006, având ca obiect principal de activitate îmbutelierea apei minerale naturale Bucovina, precum si productia băuturilor răcoritoare. Ulterior îsi diversifică activitatea în zona distributiei, iar în prezent, comercializează o gamă largă de produse alimentare si non-alimentare.

Mărcile proprii comercializate de Rio Bucovina sunt: Bucovina - apă minerală naturală plată si carbogazificată; La Vitta si Malibu - apă de masă; La Vitta, Malibu, Bon Ton - băuturi răcoritoare carbogazoase; Golden Horse - băutură energizantă, La Vitta - produse alimentare. 

Rio Bucovina este unicul distribuitor în România al mărcii Becker’s Bester (sucuri naturale de fructe).

Rio Bucovina a implementat si certificat un sistem de management integrat: calitate - mediu - siguranta alimentului, conform ISO 9001: 2008, ISO 14001: 2009 si ISO 22000: 2005, în parteneriat cu organismul german de certificare TUV CERT, prin TUV HESSEN.

Compania Rio Bucovina a demarat în 2012 o amplă campanie de comunicare, sub sloganul „Echilibrul suprem pentru corp si minte!”, concomitent cu repozitionarea apei minerale naturale Bucovina. Conceptul campaniei este centrat pe continutul echilibrat de minerale si compozitia completă a elementelor, ce asigură hidratarea corectă si aportul optim de minerale de care organismul are nevoie.

.


 » Adauga comentariul tau Comentarii 
 
 
» adauga
« click pentru a vizualiza toate articolele de la aceasta categorie
Tipareste acest articol Recomanda acest articol

Recomanda aceasta pagina 
Daca considerati acest articol interesant il puteti recomanda unui prieten folosind formularul alaturat.
 


Newsletter SMARTfinancial


» reset
TVA
+TVA
» arhiva curs valutar