Carrefour lansează campania “Shop cu dublu scop” si introduce linia de sacose Remesh în toate cele 8 hipermarketuri ale sale din Bucuresti, veniturile dobândite în urma vânzărilor revenind asociatiei Ateliere Fără Frontiere.
Remesh este un proiect dezvoltat de asociatia Ateliere Fără Frontiere, ce constă în confectionarea de genti, portofele, mape, penare si accesorii din deseuri publicitare, reciclate într-un atelier de insertie socio-profesională. Proiectul a luat nastere ca răspuns la două mari probleme: excluziunea socială si abundenta campaniilor publicitare stradale în Bucuresti.
Carrefour este partenerul de încredere al Ateliere Fără Frontiere, asociatie ce are ca misiune insertia socio-profesională a persoanelor ce apartin grupurilor defavorizate, prin activităti de reciclare si reutilizare a deseurilor.
În acest moment sunt disponibile la vânzare 2 modele de sacose Remesh: Resist si Refill.
“Atrăgătoare prin design-ul unic si colorat, indispensabile prin rezistenta materialelor din care sunt confectionate, sacosele sunt potrivite oricărei activităti, fie că le porti la birou, la plimbare sau la cumpărături. Mult mai important însă, este faptul că, pe lângă aspectul atractiv, prin achizitionarea acestor produse sustinem economia socială a României. Acest proiect se înscrie perfect în politica noastră, de a contribui la crearea unei vieti mai bune pentru români.” a declarat Andreea Mihai, director marketing al Carrefour România.
Ateliere Fără Frontiere este o asociatie română non-profit de insertie a cărei misiune este integrarea socio-profesională a persoanelor în mare dificultate, lupta împotriva risipei si poluării prin reconditionarea si reciclarea echipamentelor IT uzate, reutilizarea deseurilor publicitare prin confectionarea de sacose si obiecte promotionale, solidaritatea prin donatii de echipamente IT pentru proiecte educationale si organizarea de santiere de solidaritate.
Cu peste 9.900 de magazine în 33 de tări, grupul Carrefour este al doilea retailer mondial si numărul 1 în Europa. De peste 50 de ani, Carrefour se afirmă ca un partener zilnic pentru peste 25 de milioane de clienti din Europa, Asia si America Latină.
În România, Grupul Carrefour numără 165 magazine dintre care 25 hipermarket-uri „Carrefour”, 78 supermarket-uri „Market”, 61 magazine de proximitate „Express” si un website de comert online: www.carrefour-online.ro..