|
« click pentru a vizualiza toate articolele de la aceasta categorie |
|
|
Adaugat in data de 08-10-2012 |
Saptamana franceza si Din inima Frantei - campanie Lidl realizata de GPD Idea
Alte stiri la aceasta categorie
Din 1 octombrie 2012, GPD Idea si Lidl România au lansat o campanie de promovare menită să incite simturile: "Săptămâna franceză" si "Din inima Frantei" aduc pe mesele românilor echilibrul perfect dintre bucătăria Frantei si cele mai bune vinuri frantuzesti, la preturi atractive.
"Din 1 octombrie, toată România vorbeste frantuzeste. Pentru că la Lidl începe un adevărat festin al simturilor. Săptămâna franceză, împreună cu o selectie desăvârsită de vinuri frantuzesti, te vor face să te bucuri de viată, asa cum numai francezii stiu să o facă. Lidl împreună cu GPD aduc pe mesele românilor echilibrul perfect dintre bucătăria Frantei si cele mai bune vinuri din inima ei, la preturi atractive", spun reprezentantii companiilor implicate in campanie.
"Cum reusesc să facă acest lucru? Reteta este simplă: începi cu un concept creativ GPD, pui condimentele de bază - Aurelian Temisan si Antonio Passarelli, cunoscutul bucătar sef -, presari o săptămână franceză la Lidl, înnobilezi cu 23 de vinuri frantuzesti de soi si, ca totul să fie savuros adaugi un voiaj în regiunea Bordeaux, una dintre celebrele regiuni viticole ale Frantei".
Spoturile video ce promovează “Săptămâna franceză” de la Lidl si colectia de vinuri frantuzesti au fost filmate atât în orasul Bordeaux cât si în alte câteva locatii fascinante, printre care Saint-Émilion, orăsel aflat în patrimoniul UNESCO, Château d’Arche si Château La Roque.
"Campania este încă un pas făcut de brandul LIDL în a-si onora promisiunea de a oferi cele mai bune produse la cele mai mici preturi. Ideea care a stat la baza campaniei a fost aceea de a selecta si pune la dispozitia publicului din România vinuri frantuzesti deosebite, provenite din podgorii de renume, la preturi realmente accesibile. Cele 23 de vinuri ce fac parte din colectia LIDL au fost testate si selectate de specialisti, printre care si partenerii campaniei de pe vinul.ro. Asemenea campaniei de lansare «Tot ce-i mai bun din România, tot ce-i mai bun din Europa», si de această dată călătoria simbolizează angajamentul întregii familii LIDL de a oferi calitate si diversitate la preturi atractive. Ceea ce nu este deloc usor însă, dupa cum am dovedit-o deja, pe deplin realizabil", spune Adam Ambrozy, Director de Strategie, GPD Idea.
Această campanie, pusă în scenă de echipele GPD România si Polonia, poate fi urmărită din octombrie la TV, în presă, OOH si auzită la radio. De asemenea, catalogul colectiei de vinuri a fost distribuit împreună cu Ziarul Financiar.
GPD Idea face parte din GPD Advertising, agentie de publicitate internatională ce numără aproximativ 120 de spirite creative care îsi desfăsoară activitatea în cele 3 sedii ale sale din Poznan, Varsovia si Bucuresti, având un portofoliu semnificativ de clienti locali si internationali, precum: Lidl, BP, GSK, Goodyear, PZU, Credit Agricole, Nivea.
Biroul din Bucuresti, GPD Idea, si-a deschis portile în martie 2011 si se află în plină dezvoltare. Competentele agentiei în ceea ce priveste promovarea brandurilor acoperă atât dezvoltarea de strategii eficiente de creatie si productie (TV, radio, presă, OOH), cât si crearea experientelor de brand prin activări, în mediul digital, social media si prin evenimente..
|
|
» Adauga comentariul tau |
Comentarii |
|
|
Canayangaran
He did this superb news flash peosnrally, not simply due to your ex words, and because Ron was normally the one person within the company I possibly could by no means be friends with.Still, a greater headache around the way these kinds of units have to appear in addition to what exactly their particular style discloses is just not insignificant, often.They're just just series of digit organizations where the digit categories into the proper are usually significantly regional.
|
« click pentru a vizualiza toate articolele de la aceasta categorie |
|
Recomanda aceasta pagina |
Daca considerati acest articol interesant il puteti recomanda unui prieten folosind formularul alaturat. |
|
|
|
|